• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IMG_3813.JPG
Blev riktig överraskad idag när jag såg den här bratten. Har aldrig sett den. Nån som sett den live eller har en sådan ?
 

Ninen79

Audemars
Obs. Måste klargöra en sak. Jag postade en bild på en Airbourne som jag skrev att jag är sugen på att köpa på förra sidan. Av någon anledning är det flera som pm:at mig och frågat vad jag vill sälja den för. Jag kanske var otydlig, det är inte min bild, jag är alltså också på lite jakt efter en sådan och har ingen sån till salu. :D
Jag var tyvärr en av dem, läste lite slarvigt :)
 

SMR3

Breitling
Denna Breitling vägrar säga godnatt. Separationsångesten är svår med just det här fina hantverket då den är sån otroligt fin (och dessutom ganska ovanlig), men tyvärr lite för stor för mina små handleder med sina 46 mm. Kommer nog bäras nästan varje dag tills den får en ny och lycklig ägare inom kort, så får de andra i Brattefamiljen vila ett tag :)/:(
IMG_2984.JPG
 

Cryssarn

Rolex
Denna Breitling vägrar säga godnatt. Separationsångesten är svår med just det här fina hantverket då den är sån otroligt fin (och dessutom ganska ovanlig), men tyvärr lite för stor för mina små handleder med sina 46 mm. Kommer nog bäras nästan varje dag tills den får en ny och lycklig ägare inom kort, så får de andra i Brattefamiljen vila ett tag :)/:(
IMG_2984.JPG
vet hur det känns. man vill inte gå och lägga sig
 

svesam

Rolex
Denna Breitling vägrar säga godnatt. Separationsångesten är svår med just det här fina hantverket då den är sån otroligt fin (och dessutom ganska ovanlig), men tyvärr lite för stor för mina små handleder med sina 46 mm. Kommer nog bäras nästan varje dag tills den får en ny och lycklig ägare inom kort, så får de andra i Brattefamiljen vila ett tag :)/:(
IMG_2984.JPG

Snyggt!

Min hälsar så gott :)

IMG_4111.JPG
 

PCB

Audemars
Topp