7-Ärskalas i morgon. Botten och marsansÄs till tÄrtan Àr klara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror att din klocklÄda kostar mer Àn mitt hus7-Ärskalas i morgon. Botten och marsansÄs till tÄrtan Àr klara!
NÀÀÀ....:-?Tror att din klocklÄda kostar mer Àn mitt hus
oli, Har nog aldrig sett vilka brattar du Àger fÄr man lov och se din skatt?Gillar den nya colten. Hoppas den ligger i ett resonabelt prisspann. Hade dock klarat sig utan den vita ifyllnaden av siffrorna pÄ bezelen.
Sakta sakta hÄller du pÄ att glida över till den goda (och ack sÄ tuffa) sidan.Detta "filtret" simulerar lite Ät det borstade hÄllet, gillar vad jag ser faktiskt,,
Den dÀr Àr svindyr, och dyrare blir de. Men en av de tuffaste helt klart.Vad kostar en super ocean 2005 (som nedan)
Idag? Har sett ett par stycken hos kÀnda handlare , men pÄ ebay o liknande...
(Ej min klocka)
Fyfan vad avundsjuk jag Àr pÄ den hÀr!!!
Haha ja kanske det, men Àr redan tuffSakta sakta hÄller du pÄ att glida över till den goda (och ack sÄ tuffa) sidan.
Sakta sakta hÄller du pÄ att glida över till den goda (och ack sÄ tuffa) sidan.
Va skoj, ser fram emot att fÄ se paketöppningen. Grattis i förskott!Imorgon imorgon imorgon! Som jag lÀngtar till imorgon! DÄ ska jag hÀmta ut det senaste tillskottet i min klocksamling. En 24timmars Hurricane. Kommer nog en post i paketöppningstrÄden imorgon kvÀll..
Grattis!Imorgon imorgon imorgon! Som jag lÀngtar till imorgon! DÄ ska jag hÀmta ut det senaste tillskottet i min klocksamling. En 24timmars Hurricane. Kommer nog en post i paketöppningstrÄden imorgon kvÀll..
Ja, jag Àr mycket nÀra att bestÀlla den.... Jag Àr sÄ svag för svarta klockor (som alla vet) som har gul tavla. Och denna har verkligen en gul tavla!Den dÀr gula ser fantastisk ut!
den boxen Àr riktigt fin
hur ser den ut?Gillar den nya colten. Hoppas den ligger i ett resonabelt prisspann. Hade dock klarat sig utan den vita ifyllnaden av siffrorna pÄ bezelen.
Nu Àr den bestÀlld! Undrar hur lÄng leveranstiden Àr?Ja, jag Àr mycket nÀra att bestÀlla den.... Jag Àr sÄ svag för svarta klockor (som alla vet) som har gul tavla. Och denna har verkligen en gul tavla!
Ki
Nu ligger det ytterligare en, betydligt bÀttre pris.För ett helt vansinnigt högt pris.
Inte samma tavla. Denkes Àr gen2.Nu ligger det ytterligare en, betydligt bÀttre pris.
@Denke har du Ängrat dig o slÀngt ut den pÄ blocket iallafall
https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_Chrono_Avenger_71554845.htm?ca=15&w=3
Ser ut som en Luminox, kvarts och fruktansvÀrt fult band och med en prislapp som jag gissar kommer bli tokhög...Ny kvartsare frÄn Breitling: http://www.breitling.com/en/news/details/colt-skyracer-4733
RĂ€tt cool men jag tycker att den ser lite billig ut.
VÀnta till Basel!Ja, jag Àr mycket nÀra att bestÀlla den.... Jag Àr sÄ svag för svarta klockor (som alla vet) som har gul tavla. Och denna har verkligen en gul tavla!
Ki
2 late, fail.Nu Àr den bestÀlld! Undrar hur lÄng leveranstiden Àr?
Kirex
Kolfiber? cooooool
Saaaaaatan alltsÄ, taskig release! Hur mÄnga pengar kommer denna kosta mig?
Ser ju grÀslig ut. Och för att inte tala om linjalgummit, hua.
Exakt. AntiBreitling, ascool!Ser ju grÀslig ut. Och för att inte tala om linjalgummit, hua.
DÀr Àr ngt som stör mig men jag kan inte sÀtta fingret pÄ vad... Àr jakande till @JensBP inlÀgg sÄ kanske samma anledning. Hmn
DÀr Àr ngt som stör mig men jag kan inte sÀtta fingret pÄ vad... Àr jakande till @JensBP inlÀgg sÄ kanske samma anledning. Hmn
Som hittat, bara att börja plÄga den Tror att det Àr sÄ mkt vitt att det kanske Àr det som stör
Jag Àlskar tanken pÄ en HAQ i komposit, snacka om att ta konceptet beater till en löjlig nivÄ. "Extremely affordable" enligt hemsidan, betyder vÀl typ 30-40 papp.
Med dÄlig finish Àr det ju en skitklocka men Breitling gör ju grejer bra, dÀrför tÀnker jag att den lÀr bli grymt cool. FÄr vÀl klÀmma under Basel och fatta ett beslut dÀrefter. De förvÀntas komma i maj.Som hittat, bara att börja plÄga den Tror att det Àr sÄ mkt vitt att det kanske Àr det som stör
DÀr gick det undan! & tack för vÀlkomnandet in i Hurricaneklubben . Var ocksÄ riktigt nÀra att ta den m cobra yellow, men min Seawolf har exakt den fÀrgen med sÄ tÀnkte att det kan bli kul m lite variation iallafall.Nu Àr den bestÀlld! Undrar hur lÄng leveranstiden Àr?
Kirex