• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

klockodile

Dundee
2-Faktor
7-Ärskalas i morgon. Botten och marsansÄs till tÄrtan Àr klara!
DSC_0652.JPG
 

Oli

Omega
2-Faktor
Gillar den nya colten. Hoppas den ligger i ett resonabelt prisspann. Hade dock klarat sig utan den vita ifyllnaden av siffrorna pÄ bezelen.
 

kirex

Cartier
Imorgon imorgon imorgon! Som jag lÀngtar till imorgon! DÄ ska jag hÀmta ut det senaste tillskottet i min klocksamling. En 24timmars Hurricane. Kommer nog en post i paketöppningstrÄden imorgon kvÀll.. :cigar: :D
IMG_7516.JPG
Grattis!
Tumme upp.jpg
DÄ Àr du med i klubben Hurricane ocksÄ! Funderar sjÀlv pÄ att skaffa denna nya 12 h Hurricane med tavla Cobra Yellow:facepalm: till min samling.
Yellow Cobra.JPG


Du frÄgade mig i min Inbox om vilken Breitling-box jag fick till min Hurricane 24h. HÀr Àr en bild!
Box till Hurricane.jpg

bretling-hurricane-jpg.327173

Kirex
 
Senast Àndrad:

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Grattis!
Tumme upp.jpg
DÄ Àr du med i klubben Hurricane ocksÄ! Funderar sjÀlv pÄ att skaffa denna nya 12 h Hurricane med tavla Cobra Yellow:facepalm: till min samling.
Yellow Cobra.JPG


Du frÄgade mig i min Inbox om vilken Breitling-box jag fick till min Hurricane 24h. HÀr Àr en bild!
Box till Hurricane.jpg

Kirex

Den dÀr gula ser fantastisk ut!
 

Cryssarn

Rolex
Grattis!
Tumme upp.jpg
DÄ Àr du med i klubben Hurricane ocksÄ! Funderar sjÀlv pÄ att skaffa denna nya 12 h Hurricane med tavla Cobra Yellow:facepalm: till min samling.
Yellow Cobra.JPG


Du frÄgade mig i min Inbox om vilken Breitling-box jag fick till min Hurricane 24h. HÀr Àr en bild!
Box till Hurricane.jpg

bretling-hurricane-jpg.327173

Kirex
den boxen Àr riktigt fin :)
Gillar den nya colten. Hoppas den ligger i ett resonabelt prisspann. Hade dock klarat sig utan den vita ifyllnaden av siffrorna pÄ bezelen.
hur ser den ut?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ny kvartsare frÄn Breitling: http://www.breitling.com/en/news/details/colt-skyracer-4733
RĂ€tt cool men jag tycker att den ser lite billig ut.
asset-version-bdfeace5d8-colt-skyracer_02.jpg
Ser ut som en Luminox, kvarts och fruktansvÀrt fult band och med en prislapp som jag gissar kommer bli tokhög...
MEN, 45mm kvartsbratte i Breitlight, det lÄter ju som en klockren klocka, hÀr snackar vi antibling maximum. Kan ge mig fan pÄ att jag kommer bli kÀr i den sÄ fort jag fÄr den i handen. :D
Ja, jag Àr mycket nÀra att bestÀlla den.... Jag Àr sÄ svag för svarta klockor (som alla vet) som har gul tavla. Och denna har verkligen en gul tavla:D!
Cobra Yellow II.JPG

Ki
VĂ€nta till Basel!
Nu Àr den bestÀlld! Undrar hur lÄng leveranstiden Àr?
Kirex
2 late, fail.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
DÀr Àr ngt som stör mig men jag kan inte sÀtta fingret pÄ vad... Àr jakande till @JensBP inlÀgg sÄ kanske samma anledning. Hmn
IMG_1222.PNG
IMG_1223.PNG

Jag Àlskar tanken pÄ en HAQ i komposit, snacka om att ta konceptet beater till en löjlig nivÄ. "Extremely affordable" enligt hemsidan, betyder vÀl typ 30-40 papp. :D

(Notera gummit han har pÄ sin).
 
Senast Àndrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som hittat, bara att börja plÄga den :) Tror att det Àr sÄ mkt vitt att det kanske Àr det som stör
Med dÄlig finish Àr det ju en skitklocka men Breitling gör ju grejer bra, dÀrför tÀnker jag att den lÀr bli grymt cool. FÄr vÀl klÀmma under Basel och fatta ett beslut dÀrefter. De förvÀntas komma i maj.
 
Topp