• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Harley

Omega
Du frÄgade mig i min Inbox om vilken Breitling-box jag fick till min Hurricane 24h. Kirex[/QUOTE skrev:
Ok ja dÄ Àr det samma som den vanliga man brukar fÄ sÄ inget direkt upphetsande dÀr.
Jag tror faktiskt jag vÀljer den "gamla" svarta boxen istÀllet, har ingen sÄn & har alltid tyckt att den ser bÀttre ut.
 

KarlTor

Omega
K9TMUA4.jpg


Colt Automatic pÄ Nubuck.
SjÀlv blev jag nöjd, vad tycker ni?
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Med dÄlig finish Àr det ju en skitklocka men Breitling gör ju grejer bra, dÀrför tÀnker jag att den lÀr bli grymt cool. FÄr vÀl klÀmma under Basel och fatta ett beslut dÀrefter. De förvÀntas komma i maj.
En klar poÀng! FÄr lite vibb att de flörtar med sina gamla pvd:ade "military", finns ju bla en svart gammal Colt. Men det Àr en specifik jag tÀnker pÄ, men det stÄr still. Breitlingsource segar sig med tÄguppkopplingen ocksÄ sÄ kan inte hitta exakt vilken jag tÀnkte pÄ i heller.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Med dÄlig finish Àr det ju en skitklocka men Breitling gör ju grejer bra, dÀrför tÀnker jag att den lÀr bli grymt cool. FÄr vÀl klÀmma under Basel och fatta ett beslut dÀrefter. De förvÀntas komma i maj.
Sjukt hög rehaut som ocksÄ för tankarna till dinkas dos 80s. Ish

Eller luras bilderna?
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Sen ang skyracer och flera andra av Bs modeller sÄ ska jag, om jag trÀffar deras taveldesigner, tatuera in siffrorna 1-12 runt hens bröstvÄrta. Det kommer göra skitont. Sen kommer poÀngen... dÄ kör jag igÄng med de smÄ fula 13-23 och dÄ ska jag viska hen i örat - Hörru you, aj nÄ the digitala Numbers. Stop omedelbart destrojing Àvry tavla with that mÀss - gÀss?!
 

SMR3

Breitling
Sen ang skyracer och flera andra av Bs modeller sÄ ska jag, om jag trÀffar deras taveldesigner, tatuera in siffrorna 1-12 runt hens bröstvÄrta. Det kommer göra skitont. Sen kommer poÀngen... dÄ kör jag igÄng med de smÄ fula 13-23 och dÄ ska jag viska i hen i örat - Hörru you, aj nÄ the digitala Numbers. Stop omedelbart destrojing Àvry tavla with that mÀss - gÀss?!
Hahaha, klockrent ! :woot:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sen ang skyracer och flera andra av Bs modeller sÄ ska jag, om jag trÀffar deras taveldesigner, tatuera in siffrorna 1-12 runt hens bröstvÄrta. Det kommer göra skitont. Sen kommer poÀngen... dÄ kör jag igÄng med de smÄ fula 13-23 och dÄ ska jag viska hen i örat - Hörru you, aj nÄ the digitala Numbers. Stop omedelbart destrojing Àvry tavla with that mÀss - gÀss?!
Hehe! En 24hrs-kvartsversion av den dÀr extremt aggressivt prissatta kompositklockan dÀremot...
 

Oli

Omega
2-Faktor
IMG_1223.PNG
IMG_1219.JPG

Nya visare, ny datumskiva OCH tavla, WTF
Lite slarvigt att göra en video med en klocka som sedan ser annorlunda ut nÀr den lanseras.
Ser inte ut som piloten har en i breitlight heller, snarare blacksteel.... En prototyp/dummy förmodligen.
I slutet av filmen sÄ visar dom den dom har pÄ bilderna iaf.
 

frasse

Cartier
IMG_1223.PNG
IMG_1219.JPG

Nya visare, ny datumskiva OCH tavla, WTF
Lite slarvigt att göra en video med en klocka som sedan ser annorlunda ut nÀr den lanseras.
HÀftig undra vad den kostar? De kan ju knappast ta mer Àn 25 för en sÄn. LÀr vÀl bara vara att vÀnta pÄ att de som ska ha det senaste köper sÄ man kan klippa en nör de tröttnat efter 1mÄnad. :woot:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
HÀftig undra vad den kostar? De kan ju knappast ta mer Àn 25 för en sÄn. LÀr vÀl bara vara att vÀnta pÄ att de som ska ha det senaste köper sÄ man kan klippa en nör de tröttnat efter 1mÄnad. :woot:
Jag gissa typ 35-40. Det dÀr med att vilja vara först och tröttna snabbt lÄter inte sÄ smart, tror jag följer din taktik.
 

frasse

Cartier
Jag gissa typ 35-40. Det dÀr med att vilja vara först och tröttna snabbt lÄter inte sÄ smart, tror jag följer din taktik.
Jo men detta Àr ju typisk en sÄn sak som Àr frÀn udda lite militÀr massa killar som kommer gÄ igÄng pÄ detta sen komma pÄ Ät vafan en plastklocka som knappt gÄr att ha till nÄt och quartz pÄ det. Direkt ut pÄ blocket.
 
  • Like
Reactions: PCB

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo men detta Àr ju typisk en sÄn sak som Àr frÀn udda lite militÀr massa killar som kommer gÄ igÄng pÄ detta sen komma pÄ Ät vafan en plastklocka som knappt gÄr att ha till nÄt och quartz pÄ det. Direkt ut pÄ blocket.
FörstÄr vad du menar. Skulle aldrig falla mig in att impulsköpa denna. :D
 

kirex

Cartier
Den nybestÀllda Hurricane 12h ser dock inte sÄ Bumblebee-aktig ut som min Chronomat 44 Blacksteel med gul tavla och svarta komplikationer gör ;):D.
chronomat-44-blacksteel-special-edition_01s.jpg
Denna gÄng vÀljer jag Military Rubber Anthracite/black med svart viklÄs (som standard). FramhÀver den Cobra Yellow-fÀrgade tavlan bÀst sÄ tror jag. Var inne pÄ ett Military Rubber Anthracite/yellow men avstÄr detta.
Huricane 12h yellow.JPG
Ki
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Den nybestÀllda Hurricane 12h ser dock inte sÄ Bumblebee-aktig ut som min Chronomat 44 Blacksteel med gul tavla och svarta komplikationer gör ;):D.
chronomat-44-blacksteel-special-edition_01s.jpg
Denna gÄng vÀljer jag Military Rubber Anthracite/black med svart viklÄs (som standard). FramhÀver den Cobra Yellow-fÀrgade tavlan bÀst sÄ tror jag. Var inne pÄ ett Military Rubber Anthracite/yellow men avstÄr detta.
Huricane 12h yellow.JPG
Ki
Helt absurt coola klockor bÄda tvÄ!
 
Topp