Haha grillchips framMÀrkligt nog försöker de sÀllan sÀlja pÄ nÄgon en ny modell.
Eller ja det ska vÀl vara @yonsson dÄ.
Men vad jag förstÄr Àr han en poser som inte ens Àger en Breitling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha grillchips framMÀrkligt nog försöker de sÀllan sÀlja pÄ nÄgon en ny modell.
Ăr du sĂ€ker? StĂ„r ju cobra yellow pĂ„ Ă€ven 17330 i vissa annonser??Jo men A17330 har stencilindex, och den klassiska gula fĂ€rgen. Jag tror jag föredrar den men Ă€r kluven. Bezel Ă€r lite snyggare pĂ„ 31:an.
MÀrkligt nog försöker de sÀllan sÀlja pÄ nÄgon en ny modell.
Grillchips inte det farbror docktorn sÀger grönsksdipp pga högt kolesterol och andra mindre bra diagnoser.Haha grillchips fram
Ja i stort sett sĂ€ker. De flesta annonsörer vet varken ut eller in, inte ens de största. Skriver 1995 nĂ€r klockan Ă€r frĂ„n 1984, kallar varenda chronomat för Blackbird. Kolla in JĂ€lmers "Steelfish" t ex. Det Ă„terkommer bĂ„de i Sverige och utomlands. SĂ€ljarna har ofta ingen koll.Ăr du sĂ€ker? StĂ„r ju cobra yellow pĂ„ Ă€ven 17330 i vissa annonser??
Byta plats, oj jag glömde infarkt varning....weee
Korrekt. HÀr Àr en bild frÄn i somras dÄ jag Àgde en Breitling, livet var bÀttre dÄ.
Hon till höger dÀr ser ju inte helt dum ut. SÄ hon gillar Breitling alltsÄ? Vad skulle hon sÀga om mig som Àger typ 14-17 styckna eller nÄt sÄnt jag inte ens sjÀlv har koll pÄ? Paketleverans direkt eller?
Korrekt. HÀr Àr en bild frÄn i somras dÄ jag Àgde en Breitling, livet var bÀttre dÄ.
HÀr har du lite lÀsning och bildgodis med bÄde 30 och 31:an...Farbror Dan ser faktiskt att det finns en fördel i gul med svart armand, det matchar corvettens klar röda fÀrg...MUMS.
Mja, jag tycker nog 31:an vinner pÄ samtliga punkter,Ja i stort sett sÀker. De flesta annonsörer vet varken ut eller in, inte ens de största. Skriver 1995 nÀr klockan Àr frÄn 1984, kallar varenda chronomat för Blackbird. Kolla in JÀlmers "Steelfish" t ex. Det Äterkommer bÄde i Sverige och utomlands. SÀljarna har ofta ingen koll.
Gummit ska vara blÄttKlart du ska ha en gul!
PĂ„ svart gummi
Nej.Gummit ska vara blÄtt
Lol vilket lur! Det dÀr Àr ju Peter Cerwin, Jens, eurenius och Oli!
Hahahahahahaha!HÀr Àr yonsson, Oli, Eurenius och Peter C pÄ bratteeventet i höstas:
Ăven fĂ€rgen? Kanske inte var du som sa att du föredrog den vanliga gula; sĂ„ mĂ„nga personer hĂ€r som gĂ„r bĂ€rsĂ€rk.Mja, jag tycker nog 31:an vinner pĂ„ samtliga punkter,
MumsBreitling eventet hos @ERIKSON URHANDEL tack för en som vanligt lyckad tillstÀllning!
En besökares feeeta
Min vanliga StÄlfisk och min nyköpta cremetavlade StÄlfisk
Jo 2, sverigeklocka:
Gillar den svart/orangea bakgrunden bÀttreJo 2, sverigeklocka:
Som sann gnagare skulle jag iof kunna ha gulsvart ocksÄ.
Mja, e kluven men lutar över Ă„t cobra tror jagĂven fĂ€rgen? Kanske inte var du som sa att du föredrog den vanliga gula; sĂ„ mĂ„nga personer hĂ€r som gĂ„r bĂ€rsĂ€rk.
Jag Àr kluven som sagt. En av dessa vore nice till sommaren. Jag gillar nog den Àldre mer pga fÀrgen, snyggare ramar pÄ de tre vanliga index:arna och datumet....
Nope, den nedre Ă€r cobra yellowDen nedre Ă€r koolare tycker jag. Ăr det den Ă€ldre?
Breitling eventet hos @ERIKSON URHANDEL tack för en som vanligt lyckad tillstÀllning!
En besökares feeeta
Min vanliga StÄlfisk och min nyköpta cremetavlade StÄlfisk
Japp, den Àldre Àr mer citongulNi diskuterar olika fÀrg nyanser antar jag?
Nope, den nedre Àr cobra yellow