Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja du...InnebÀr det att Hurricane Àr svindyr?
48% Àr inte alla direkt. Snarare 48% som var onyktra (eller pistolhotade) under omröstningen.Alla föredrar Pro2 kom vi ju fram till...?!
Chrono24.Fins en pÄ watchfinders för 25.500 nÄgon som haft med dessa att göra ops den var visst sÄld, rekommendationer var jag ska söka?
ska kika över dÀr, tack.Chrono24.
Pluswatch har vet jag , dom e bra att handla med.
Perfekt val om du frÄgar mig! (Men sÄ kanske jag Àr lite partisk ocksÄ)hej och vÀlkommen ,just nu Àr det gula tavlor och kompositboetter som verkar mest poppis i trÄden
sÄ varför inte en seawolf 17331 nu till sommaren
Dom verkar sÀlja över crono 24, sÀkert att göra affÀr med dom, Àr ju en hel del dineros det handlar om, Tjo hoska kika över dÀr, tack.
Ăr med lite partisk, sjukt sugen pĂ„ en 17331 sjĂ€lvPerfekt val om du frĂ„gar mig! (Men sĂ„ kanske jag Ă€r lite partisk ocksĂ„)
Pluswatch Àr seriösa och har blixtsnabb leverans, ta trusted checkout om du Àr nojjigDom verkar sÀlja över crono 24, sÀkert att göra affÀr med dom, Àr ju en hel del dineros det handlar om, Tjo ho
Jag med, med gul tavla och textilband. Men föredrar nog det gula pĂ„ 17330. SvĂ„rt att bestĂ€mma mig.Ăr med lite partisk, sjukt sugen pĂ„ en 17331 sjĂ€lv
HÀnger inte riktigt med,?Jag med, med gul tavla och textilband. Men föredrar nog det gula pÄ 17330. SvÄrt att bestÀmma mig.
Vill inte kalla det nojig, har dock inte handlat klocka via nÀtet tidigare. Alltid F2F. ska kika lite mer pÄ klockan och lÀsa pÄ, blir nog en förfrÄgan till dom, fanns ju en del roligt att mjumma in pÄ.Pluswatch Àr seriösa och har blixtsnabb leverans, ta trusted checkout om du Àr nojjig
Nej den Àldre. Cobra passar bra till svart, annars tycker jag den Àr lite för varm. Men det Àr nog en vanesak. Alla gula Àr grymma.HÀnger inte riktigt med,?
Du menar att cobra yellow Àr snyggare Àn den Àldre gula?
DÀrför ska man ha den pÄ svart band.Nej den Àldre. Cobra passar bra till svart, annars tycker jag den Àr lite för varm. Men det Àr nog en vanesak. Alla gula Àr grymma.
BegĂ€r offert , har hĂ€nt att dom prutat sjĂ€lvaĂr det möjligt att pruta med dessa herrar/damer pĂ„ pluswatch?
sÄ blir det, nu blev jag ju lite pÄverkad av herrskapet hÀr och börjar snegla pÄ gul, Àr ju inte sÄ off inte...hmmmBegÀr offert , har hÀnt att dom prutat sjÀlva
Klart du ska ha en gul!sÄ blir det, nu blev jag ju lite pÄverkad av herrskapet hÀr och börjar snegla pÄ gul, Àr ju inte sÄ off inte...hmmm
MÀrkligt nog försöker de sÀllan sÀlja pÄ nÄgon en ny modell.Eller för Breitling
Dom lockar in en i trÀsket med lite billigare, sen nÀr man Àr fast sÄ kommer detMÀrkligt nog försöker de sÀllan sÀlja pÄ nÄgon en ny modell.
Eller ja det ska vÀl vara @yonsson dÄ.
Men vad jag förstÄr Àr han en poser som inte ens Àger en Breitling
Once you go black you gonna need a wheelchair typ.Dom lockar in en i trÀsket med lite billigare, sen nÀr man Àr fast sÄ kommer det
Farbror Dan ser faktiskt att det finns en fördel i gul med svart armand, det matchar corvettens klar röda fÀrg...MUMS.Klart du ska ha en gul!
PĂ„ svart gummi
men jag Àr gammal juOnce you go black you gonna need a wheelchair typ.
Mentalt har jag varit pensionÀr sen lÄgstadietmen jag Àr gammal ju
Jo men A17330 har stencilindex, och den klassiska gula fÀrgen. Jag tror jag föredrar den men Àr kluven. Bezel Àr lite snyggare pÄ 31:an.DÀrför ska man ha den pÄ svart band.
Tycker stencilindexarna sÀljer sej sjÀlva