• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Brunleif

Panerai
Kanske ska lyda @JensBP rÄd och sÀlja.
Du köper min GMT och nÀr du drabbas av samma Ängest som jag har nu borstar du den som en stÄlfisk och krÀnger den till @Eurenius
sÄ slÀpper han sin stÄlfisk svinbilligt till mig och galenskapen fortsÀtter Wohoo...
;)
Ja alltsÄ det kan inte ta mer Àn 30 min till HK frÄn Sundsvall om man ska ivÀg pÄ klockköp.
SÄ dra ut pÄ lunchen sÄ ses vi snart!

Ps. Har en dremel, ska vi testa borsta den innan jag lÀmnar över pengarna? Kan inte vara sÄ svÄrt.
 
  • Like
Reactions: PCB

PCB

Audemars
Har hÀmnaren gjort mig till owg...??

Sedan Avenger II GMTn landade hos mig har jag i princip inte anvÀnt nÄgot annat. KÀnner heller inget sug efter annat och hÀnger mindre och mindre pÄ KS.
Har jag nÄtt end game...
Ska allt annat sÀljas och jag o hÀmnaren leva lyckliga i alla dar...

Eller ska rent av hÀmnarelÀndet sÀljas sÄ jakten efter nÀsta godbit börjar..,

Vilse i pannkakan, rÄd frÄn panelen behövs :)

IMG_4348.JPG

vet precis vad du behöver
.sÀlj allt annat ,behÄll gmt:n och köp
...breitling avenger GMT blacksteel!
0530010665.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
kommer lurka i köp&sÀlj,,tror faktiskt att detta Àr en bratte hela forumet kan tÀnka sej att prova i sommar,
kan kanske plocka upp en sommarkatt riktigt billigt i höst:cigar:
Minns inte vart jag lÀste det men har för mig den kommer till butikerna i maj. Jag ska i alla fall tveklöst ha en, förutsatt att jag inte blir chockartat besviken pÄ den under Baselworld.
 

frasse

Cartier
kommer lurka i köp&sÀlj,,tror faktiskt att detta Àr en bratte hela forumet kan tÀnka sej att prova i sommar,
kan kanske plocka upp en sommarkatt riktigt billigt i höst:cigar:

Trodde det först med. Men med ett sÄnt listpris och sÀg nÄgra % prut hos AD sÄ Àr de sÄ pass billiga att man kan behÄlla den utan Ängest över att man har en för dyr udda klocka. Samt sÄpass billig att man slipper pÄ panikÄngest om man rÄkar fÄ ett mÀrke pÄ den. Tror Àven den Àr du udda och quartz att den kommer sÀlja dÄligt. Och bli ett samlar ur inom 10Är. TÀnk sjÀlv vilken normal köper en plastklocka (jaja breigtlight) med batteri ingen av de som vill ha en blank bratte med svepande sekundvisare och den som vara tacticool köper en g shock eller luminox.

Men fÄr se hos AD Hur den kÀnns först.
 

PCB

Audemars
Trodde det först med. Men med ett sÄnt listpris och sÀg nÄgra % prut hos AD sÄ Àr de sÄ pass billiga att man kan behÄlla den utan Ängest över att man har en för dyr udda klocka. Samt sÄpass billig att man slipper pÄ panikÄngest om man rÄkar fÄ ett mÀrke pÄ den. Tror Àven den Àr du udda och quartz att den kommer sÀlja dÄligt. Och bli ett samlar ur inom 10Är. TÀnk sjÀlv vilken normal köper en plastklocka (jaja breigtlight) med batteri ingen av de som vill ha en blank bratte med svepande sekundvisare och den som vara tacticool köper en g shock eller luminox.

Men fÄr se hos AD Hur den kÀnns först.
Àr nog det faktum att den inte Àr blank och shiny ,som kommer fÄr folk ,som annars inte gillar brattar att nappa,
samt det faktum, att yonsson troligen kommer hypa skiten ur den hÀr pÄ KS, :D
tror den kommer sÀlja rÀtt bra faktiskt ,förutsatt att den hÄller hög kvalitetsnivÄ
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trodde det först med. Men med ett sÄnt listpris och sÀg nÄgra % prut hos AD sÄ Àr de sÄ pass billiga att man kan behÄlla den utan Ängest över att man har en för dyr udda klocka. Samt sÄpass billig att man slipper pÄ panikÄngest om man rÄkar fÄ ett mÀrke pÄ den. Tror Àven den Àr du udda och quartz att den kommer sÀlja dÄligt. Och bli ett samlar ur inom 10Är. TÀnk sjÀlv vilken normal köper en plastklocka (jaja breigtlight) med batteri ingen av de som vill ha en blank bratte med svepande sekundvisare och den som vara tacticool köper en g shock eller luminox.

Men fÄr se hos AD Hur den kÀnns först.
Jag tror tvÀrt om att den kommer sÀlja slut direkt, med det priset lÀr den sÀlja slut pÄ enbart preorder.
Àr nog det faktum att den inte Àr blank och shiny ,som kommer fÄr folk ,som annars inte gillar brattar att nappa,
samt det faktum, att yonsson troligen kommer hypa skiten ur den hÀr pÄ KS, :D
tror den kommer sÀlja rÀtt bra faktiskt ,förutsatt att den hÄller hög kvalitetsnivÄ
Jag bara mÄste ju ha en i alla fall. Har en evil master plan att recensera den och jÀmföra med en annan kompositklocka som slÀpps nu under Basel. :woot:
 

vandee

Breitling
God kvĂ€ll Breitling lovers, har varit utan Breitling ett tag, sĂ„lde min Avenger för annan investering corvette c5 ZO6 men nu e det dags igen. Har ju varit borta frĂ„n marknaden men tĂ€nker beg prislapp runt 22-28.000 rekomendation om tung, vĂ€lsittande tick tackare vor nice att fĂ„. Är helt ny hĂ€r i detta forum sĂ„ feedback vore trevligt.

Mvh Dan
 

PCB

Audemars
God kvĂ€ll Breitling lovers, har varit utan Breitling ett tag, sĂ„lde min Avenger för annan investering corvette c5 ZO6 men nu e det dags igen. Har ju varit borta frĂ„n marknaden men tĂ€nker beg prislapp runt 22-28.000 rekomendation om tung, vĂ€lsittande tick tackare vor nice att fĂ„. Är helt ny hĂ€r i detta forum sĂ„ feedback vore trevligt.

Mvh Dan
hej och vÀlkommen ,just nu Àr det gula tavlor och kompositboetter som verkar mest poppis i trÄden:)
sÄ varför inte en seawolf 17331 nu till sommaren:cool:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
God kvĂ€ll Breitling lovers, har varit utan Breitling ett tag, sĂ„lde min Avenger för annan investering corvette c5 ZO6 men nu e det dags igen. Har ju varit borta frĂ„n marknaden men tĂ€nker beg prislapp runt 22-28.000 rekomendation om tung, vĂ€lsittande tick tackare vor nice att fĂ„. Är helt ny hĂ€r i detta forum sĂ„ feedback vore trevligt.

Mvh Dan
Gul (eller svart om du Àr trist) A17331 med lÀnk. Tung och grym och i din prisklass. :)
Eller 17330 om du föredrar pro2.
 
Topp