• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Fegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
IMG_0154.JPG
Oj, de gick snabbt... varför?
Ingen vintage va? ;)

DÄ kör vi Äter en frÄga i breitlingsdelen smÀllde pÄ ett natoband pÄ min nya aerospace evo och sÄg att det stÄr ett inristat nummer 6 siffriga eller 5 nummer och ett nummer bakom dÀr bandet satt pÄ ena sidan, vad Àr det för ett nummer mÄtro undrar en nyfiken? NÄn som har en susning? för onödigt vetande förmodligen.......
Nato pÄ Breitling :eek: Blasfemi

• Like
Reactions: PCB
Avenger 2 GMT, typ samma klocka fast med halva höjden. Finns Àven den med stencil tavla.
Provade den. Men det jag gick igÄng pÄ var siffrorna och 3000m. GMTn blir lite liknande min 16570(Rolex, förlÄt...). Ville ha nÄt annorlunda och feetare. Men hade tydligen inte ballar nog för nÄt sÄÄ fett ;)

Provade den. Men det jag gick igÄng pÄ var siffrorna och 3000m. GMTn blir lite liknande min 16570(Rolex, förlÄt...). Ville ha nÄt annorlunda och feetare. Men hade tydligen inte ballar nog för nÄt sÄÄ fett ;)

Jag var alltsÄ den enda som fick uppleva @Gummo IRL nÀr han, om sÄ blott bara nÄgra fÄ minuter, bar bratte?

Om ni inte gillar svart och gult finns det andra Breitling. En klocka som inte avhandlats sÄ mycket Àr Airborne 44. En av mina favo. Lagom stor. Matt yta. Svart tavla. LÀcker. Finns Àven med textilarmbandet Military Black. Jag mÄste göra nÄgot Ät dammet innan jag fotar...
NIMG_0256S.jpg
ycks?

Tillbaka
Topp