Oj, de gick snabbt... varför?Fegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
Ingen vintage va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oj, de gick snabbt... varför?Fegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
Mest storleken... höjden.Oj, de gick snabbt... varför?
Ingen vintage va?
Nu kĂ€nns det bĂ€ttre. Tusen tack titanbroder!Ăh! LĂ„t poptjejerna hĂ„lla pĂ„ med sitt gultjafs
Trender kommer och gÄr, Titan bestÄr.
Mera meraNÀr Aerospacen intar luftrummet flyger ingen quartzare sÀkert
WhaaaaaatFegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
I'll be back. Some day, some day...Whaaaaaat
Sjukt snygg kombo.SÄdÀr dÄ har havsvargen fÄtt nytt armband. Som vanligt vÀldigt bra service hos AD.
oförlÄtligt.Fegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
vi fÄr hÄlla i hop nu,idessa mörka tider av propaganda,Nu kÀnns det bÀttre. Tusen tack titanbroder!
LÀcker, Ànnu en seawolf pÄ forumet
Ligger en pÄ C24 om jag inte minns fel,,,,köp denTycker det e helt otroligt , att det inte finns nÄgra irl bilder pÄ avenger gmt blacksteel!?
SÄ populÀr som vanliga gmt:n Àr borde ju mÄnga nappa?
Blir galen snart , har varvat internet!
Kan inte nÄgon av er stockholmsboys kila innom nÄgon AD och fota?
Fegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
Tack men underbart Àr kort, varade bara i 24h...Ligger en pÄ C24 om jag inte minns fel,,,,köp den
jo jag vet,,,skulle ÀndÄ gÀrna se livebilder innanLigger en pÄ C24 om jag inte minns fel,,,,köp den
Nato pÄ Breitling BlasfemiDÄ kör vi Äter en frÄga i breitlingsdelen smÀllde pÄ ett natoband pÄ min nya aerospace evo och sÄg att det stÄr ett inristat nummer 6 siffriga eller 5 nummer och ett nummer bakom dÀr bandet satt pÄ ena sidan, vad Àr det för ett nummer mÄtro undrar en nyfiken? NÄn som har en susning? för onödigt vetande förmodligen.......
WTFTack men underbart Àr kort, varade bara i 24h...
Tack! Ja jag blev jÀttenöjd. Kommer passar bra till cognacsfÀrgade skor, & weekendbag.Sjukt snygg kombo.
Inget konstigt, lÀmnade tillbaka med plasten pÄ. Lite för stor och hög
Meh!Fegade ur, lÀmnade tbks Bratten. FörlÄt...
Avenger 2 GMT, typ samma klocka fast med halva höjden. Finns Àven den med stencil tavla.I'll be back. Some day, some day...
Avenger 2 GMT, typ samma klocka fast med halva höjden. Finns Àven den med stencil tavla.
Provade den. Men det jag gick igÄng pÄ var siffrorna och 3000m. GMTn blir lite liknande min 16570(Rolex, förlÄt...). Ville ha nÄt annorlunda och feetare. Men hade tydligen inte ballar nog för nÄt sÄÄ fettAvenger 2 GMT, typ samma klocka fast med halva höjden. Finns Àven den med stencil tavla.
Provade den. Men det jag gick igÄng pÄ var siffrorna och 3000m. GMTn blir lite liknande min 16570(Rolex, förlÄt...). Ville ha nÄt annorlunda och feetare. Men hade tydligen inte ballar nog för nÄt sÄÄ fett
AlltsÄ, jag har haft tre Breitling innan. Men du Àr en av fÄ utanför hemmet som sett mig med en nyköpsklocka. Det Àr stort!Jag var alltsÄ den enda som fick uppleva @Gummo IRL nÀr han, om sÄ blott bara nÄgra fÄ minuter, bar bratte?
AlltsÄ, jag har haft tre Breitling innan. Men du Àr en av fÄ utanför hemmet som sett mig med en nyköpsklocka. Det Àr stort!
Jag har bland annat denna, och den Àr svart och cobragul. Tagen i min nya fotostudio (Polaroid) som jag invigde idag. Köpt av Scandinavian Photo. Problemet Àr att nu syns dammet och smutsen...
#hudlös #magi#intimiteten #nÀrheten #bff
SÄ fet. Den Àr nog snÀppet hÄrdare Àn avengern, lite dyrare ocksÄ hahaJag har bland annat denna, och den Àr svart och cobragul. Tagen i min nya fotostudio (Polaroid) som jag invigde idag. Köpt av Scandinavian Photo. Problemet Àr att nu syns dammet och smutsen...