• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Om ni inte gillar svart och gult finns det andra Breitling. En klocka som inte avhandlats sÄ mycket Àr Airborn 44. En av mina favo. Lagom stor. Matt yta. Svart tavla. LÀcker. Finns Àven med textilarmbandet Military Black. Jag mÄste göra nÄgot Ät dammet innan jag fotar...
NIMG_0256S.jpg
ycks?
Gillade Avenger Bandit ocksÄ:
IMG_0132.JPG

Men den sprÀckte budgeten...

Eftersom var och varannan hÀr verkar sitta med en evo, hur f.. lÄng tid kan det ta innan man lÀr sig snabbsnurra? Att stÀlla larm tror jag lyckades Àndra 1 timma resten blev harvande med minuter och blir ju nÄgra snurr om man behöver flytta 10 timmar = 600 snurr. Tror mig ana en blÄsa pÄ bÄde pekfinger och tumme :)

Eftersom var och varannan hÀr verkar sitta med en evo, hur f.. lÄng tid kan det ta innan man lÀr sig snabbsnurra? Att stÀlla larm tror jag lyckades Àndra 1 timma resten blev harvande med minuter och blir ju nÄgra snurr om man behöver flytta 10 timmar = 600 snurr. Tror mig ana en blÄsa pÄ bÄde pekfinger och tumme :)
2 dagar typ?

Tre Är rÀcker inte för mig iaf :eek:.... den dÀr kronan har snurrat mÄnga varv runt jorden :p

Jag kan inte mina aerospace sÄ bra fortfarande. SvÀr förmig sjÀlv lite tyst varje gÄng man ska stÀlla in sommartid och sÄdant strunt. ;)

I'll be back. Some day, some day...
Trist. NÄgon gÄng kanske du hittar en bratte du gillar. :) Jag kan inte fatta att du slÀppte denna cooling som efter blott nÄgra dagars omvÀg hittade hem till mig rÀtt fort. Det kÀrleksfulla hemmet för ovanliga coolingar...
image.jpeg

PÄ tÀthetsservice just nu. Sen blir det att följa med i duschen. :)

SÄ drar vi pÄ ytterligare nÄn som skulle dra öronen Ät sig nÀr man köper en ny klocka som visar sig vara tillverkad för 3Är sen, vem har ett sÄnt lager att man inte lyckas sÀlja ivÀg tidigare? Vad har ni haft för tillverkningsÄr pÄ era klockor?

Trist. NÄgon gÄng kanske du hittar en bratte du gillar. :) Jag kan inte fatta att du slÀppte denna cooling som efter blott nÄgra dagars omvÀg hittade hem till mig rÀtt fort. Det kÀrleksfulla hemmet för ovanliga coolingar...
image.jpeg

Innan duschen lÀr du ju ha trollat bort den dÀr styggelsen till band iaf.

• Like
Reactions: PCB
Riktigt sjukt att inte kunna stÀlla timmar och sedan minuter.. skulle prova larmet idag men insÄg hur mÄnga varv jag skulle behöva snurra.. fÄr stÀlla telefonen i vanlig ordning :/

SÄ drar vi pÄ ytterligare nÄn som skulle dra öronen Ät sig nÀr man köper en ny klocka som visar sig vara tillverkad för 3Är sen, vem har ett sÄnt lager att man inte lyckas sÀlja ivÀg tidigare? Vad har ni haft för tillverkningsÄr pÄ era klockor?
Jag fattar inte vad du menar? Har du köpt nÄgon hyllvÀrmare? Inte sÄ ovanligt. Jag köpte förra Äret en oanvÀnd hyllvÀrmare frÄn 80-talet. :)

Jag fattar inte vad du menar? Har du köpt nÄgon hyllvÀrmare? Inte sÄ ovanligt. Jag köpte förra Äret en oanvÀnd hyllvÀrmare frÄn 80-talet. :)
Stod i annonsen new unworn och garantin giltig frĂ„n 2017-02-01 pĂ„ certet men nĂ€r jag tog bort lĂ€nken stod det 1814b5 vilket dĂ„ betyder att den Ă€r tillverkad 2014. Är det normalt?

Kan ju vara tomt cert nÄgon fyllt i senare. Har haft en del tomma cert frÄn liknande lÀnder. ;)
Men jag skulle inte brytt mig sÄ lönge priset Àr dÀrefter. Klockan Àr vÀl fin och ny?
Pröjsade 27 med titanlÀnk sÄ det Àr vÀl ett hyfsat c24 pris. Saknade tejpen pÄ armbandet, samt tagen, men i övrigt nyskick tycker jag.

image.jpeg

Jag har ÄxÄ ett hem för ovanliga coolingar! En Taberly i helstÄl hade vart nÄt:) Men övergav din bratte för en sliten City i samma boett men med modefÀrgen gul pÄ tavlan:D
IMG_9970.JPG

image.jpeg

SÄ dÀr ska det se ut! Vad heter en sÄdan skönhet? MÄste ha!

Tillbaka
Topp