PCB
Guld
aerospace :50gHur mycket skiljer det sig i vikt pÄ dem?
seawolf:110g
bÄda pÄ hadly roma
som referens vÀger colt 73380 165g pÄ lÀnk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
aerospace :50gHur mycket skiljer det sig i vikt pÄ dem?
Hur mycket skiljer det sig i vikt pÄ dem?
Som ytterligare referens sÄ vÀger Avenger Skyland: Head only: 143 gram, PÄ Professional II lÀnken: 225 gramaerospace :50g
bÄda pÄ hadly roma
Inga tungviktare minsann!aerospace :50g
bÄda pÄ hadly roma
RejÀl skillnad! Undrar vad en helguld b01 pÄ lÀnk vÀger. 400g?Som ytterligare referens sÄ vÀger Avenger Skyland: Head only: 143 gram, PÄ Professional II lÀnken: 225 gram
Vad Àr det variant du har pÄ Aerospacen? TÀnkte köpa nÄgra romas till min Aerospace. NÄgra rekommendationer? Vart handlar du? SjÀlv har jag kollat hÀr: http://www.westonwatchstraps.co.uk/...Boxed-stitched-in-grey.-Water-resistant..htmlaerospace :50g
bÄda pÄ hadly roma
Vad Àr det variant du har pÄ Aerospacen? TÀnkte köpa nÄgra romas till min Aerospace. NÄgra rekommendationer? Vart handlar du? SjÀlv har jag kollat hÀr: http://www.westonwatchstraps.co.uk/products/NEW--Hadley%2dRoma-Genuine-Cordura-fabric.-Boxed-stitched-in-grey.-Water-resistant..html
HĂ€r kanskeTjena mannar.
NÄgon som vill göra sig av med sin Seawolf eller gmt?
Tack! Men..
antar att den gula sitter pÄ armen ?Quick peek av vintage/semivintagelÄdan. Saknas tvÄ gamlingar lÀngst bort som Àr inne pÄ service. Aldrig kan man ha allt hemma pÄ samma gÄng. Snart sÄ.
köp en ny?Tjena mannar.
NÄgon som vill göra sig av med sin Seawolf eller gmt?
Fan Àr dom inte dyrare Àn sÄ? nÀstan sÄ man kan klippa en bara för att! riktigt fina
Men en gul sÄklartFan Àr dom inte dyrare Àn sÄ? nÀstan sÄ man kan klippa en bara för att! riktigt fina
NĂ€stan jĂ€mt sista tiden. â50% vilket Ă€r bra betyg.antar att den gula sitter pĂ„ armen ?
Min sitter pĂ„ jĂ€mt, vem kan motstĂ„ den gula bland de andra svarttavlade?NĂ€stan jĂ€mt sista tiden. â50% vilket Ă€r bra betyg.
Njaae, den du lÀnka Àr klockren!Men en gul sÄklart
jÀkla skillnad pÄ avengern och stÄlfisken,,,avengern sitter sÄ mycket bÀttre,,,tung Àr den dock i stÄlNjaae, den du lÀnka Àr klockren!
Tror dock att mina flickarmar fÄr svÄrt att bÀra upp 45mm
StÄlfisken jag hade fick lÀmna för den var för stor och topptung för mig..
Om stÄlfisken var för stor och topptung sÄ Àr nog inte seawolfen nÄt för dig, tyvÀrr... Den Àr bÄde större och topptyngre om du frÄgar mig.Njaae, den du lÀnka Àr klockren!
Tror dock att mina flickarmar fÄr svÄrt att bÀra upp 45mm
StÄlfisken jag hade fick lÀmna för den var för stor och topptung för mig..
MisstÀnkte det! Suget efter en Aerospace EVO finns ocksÄ, kÀnns spontant som en nÀttare klockaOm stÄlfisken var för stor och topptung sÄ Àr nog inte seawolfen nÄt för dig, tyvÀrr... Den Àr bÄde större och topptyngre om du frÄgar mig.
nu har ju jag titan,,men nog ligger avengern mer still pÄ handleden Àn stÄlfisken tack vare boettformenOm stÄlfisken var för stor och topptung sÄ Àr nog inte seawolfen nÄt för dig, tyvÀrr... Den Àr bÄde större och topptyngre om du frÄgar mig.
Det Àr mycket möjligt, har bara testat stÄlfisken som hastigast, tyckte dock att den kÀndes smidigare. Sen kan det skilja lite pÄ nya seawolfen oxo.nu har ju jag titan,,men nog ligger avengern mer still pÄ handleden Àn stÄlfisken tack vare boettformen
stÄlfiskens boettlock Àr ju vÀldigt rundat
jag tyckte min stÄlfisk halkade runt rÀtt bra pÄ armen ,,,upplever inte det med vargen,,,men som sagt har ju 44mm i titan sÄ jÀmnförelsen haltar kanske lite mot seawolf 2:an i 45 och stÄlDet Àr mycket möjligt, har bara testat stÄlfisken som hastigast, tyckte dock att den kÀndes smidigare. Sen kan det skilja lite pÄ nya seawolfen oxo.
Vargen ligger riktigt bra pÄ armen med rÀtt armband, det enda som jag kan störa mig lite pÄ ibland Àr höjden, men det brukar gÄ över rÀtt fortjag tyckte min stÄlfisk halkade runt rÀtt bra pÄ armen ,,,upplever inte det med vargen,,,men som sagt har ju 44mm i titan sÄ jÀmnförelsen haltar kanske lite mot seawolf 2:an i 45 och stÄl