• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_8789.JPG

Njaae, den du lÀnka Àr klockren!
Tror dock att mina flickarmar fÄr svÄrt att bÀra upp 45mm :(
StÄlfisken jag hade fick lÀmna för den var för stor och topptung för mig..
jÀkla skillnad pÄ avengern och stÄlfisken,,,avengern sitter sÄ mycket bÀttre,,,tung Àr den dock i stÄl
trivs fint med att min Àr i titan:)

Njaae, den du lÀnka Àr klockren!
Tror dock att mina flickarmar fÄr svÄrt att bÀra upp 45mm :(
StÄlfisken jag hade fick lÀmna för den var för stor och topptung för mig..
Om stÄlfisken var för stor och topptung sÄ Àr nog inte seawolfen nÄt för dig, tyvÀrr... Den Àr bÄde större och topptyngre om du frÄgar mig.
WP_20170307_08_41_51_Pro.jpg

Om stÄlfisken var för stor och topptung sÄ Àr nog inte seawolfen nÄt för dig, tyvÀrr... Den Àr bÄde större och topptyngre om du frÄgar mig.
MisstÀnkte det! Suget efter en Aerospace EVO finns ocksÄ, kÀnns spontant som en nÀttare klocka:)
fÄr se om man fÄr loss tummarna nÄgon gÄng bara..

nu har ju jag titan,,men nog ligger avengern mer still pÄ handleden Àn stÄlfisken tack vare boettformen
stÄlfiskens boettlock Àr ju vÀldigt rundat

NÄgon som har koll pÄ serviceintervaller pÄ en EVO? hur lÀnge klarar sig batteriet? (jag fattar givetvis att det beror pÄ hur mkt funktioner man anvÀnder) men pÄ ett ungefÀr?

Det Àr mycket möjligt, har bara testat stÄlfisken som hastigast, tyckte dock att den kÀndes smidigare. Sen kan det skilja lite pÄ nya seawolfen oxo.
jag tyckte min stÄlfisk halkade runt rÀtt bra pÄ armen ,,,upplever inte det med vargen,,,men som sagt har ju 44mm i titan sÄ jÀmnförelsen haltar kanske lite mot seawolf 2:an i 45 och stÄl

jag tyckte min stÄlfisk halkade runt rÀtt bra pÄ armen ,,,upplever inte det med vargen,,,men som sagt har ju 44mm i titan sÄ jÀmnförelsen haltar kanske lite mot seawolf 2:an i 45 och stÄl
Vargen ligger riktigt bra pÄ armen med rÀtt armband, det enda som jag kan störa mig lite pÄ ibland Àr höjden, men det brukar gÄ över rÀtt fort ;)

Tillbaka
Topp