PCB
Guld
MÄttbandet var redan dÄ.KÀnns som den nya colt skyracer tagit inspiration frÄn 30 Är sedan Le Neptune hette den dock dÄ. Gick att mÀta med bandet redan dÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄttbandet var redan dÄ.KÀnns som den nya colt skyracer tagit inspiration frÄn 30 Är sedan Le Neptune hette den dock dÄ. Gick att mÀta med bandet redan dÄ.
Colt Military M50035 eller 80180, edit inte riktigt sÀker vilkenKÀnns som den nya colt skyracer tagit inspiration frÄn 30 Är sedan Le Neptune hette den dock dÄ. Gick att mÀta med bandet redan dÄ.
Det dÀr Àr ett vapen, ingen klocka.Njutbar
Olaglig att bÀra med sig pÄ flygplanDet dÀr Àr ett vapen, ingen klocka.
Serviceintervallet kommet jag inte ihÄg pÄ rak arm. Battertiden pÄ min Avantage Àr nog uppe i ca tvÄ Är nu. AnvÀnder den i perioder sÄ skulle sÀga i snitt nÄgon gÄng i veckan. Och dÄ anvÀnder jag ljus, tid och chrono ganska flitigt.NÄgon som har koll pÄ serviceintervaller pÄ en EVO? hur lÀnge klarar sig batteriet? (jag fattar givetvis att det beror pÄ hur mkt funktioner man anvÀnder) men pÄ ett ungefÀr?
Men Àrligt... sÄ jÀvla bra
Bra val, Vincent, ser grym utBestÀllde en Breitling vitesse b13050.1 ifrÄn "Juwelier burger " igÄr den 13/3-17 ifrÄn Holland och har den pÄ armen idag 14/3-17. Supersnabb leverans. Medföljde: Cert, manual, box och service papper fr 2015 (servad hos Breitling). Sjukt nöjd..
Klassisk modern bratte. Grym!BestÀllde en Breitling vitesse b13050.1 ifrÄn "Juwelier burger " igÄr den 13/3-17 ifrÄn Holland och har den pÄ armen idag 14/3-17. Supersnabb leverans. Medföljde: Cert, manual, box och service papper fr 2015 (servad hos Breitling). Sjukt nöjd..
Tackar..Bra val, Vincent, ser grym ut
Tackar..Klassisk modern bratte. Grym!
Kan inte annat Àn att hÄlla medEtt mörkt kroko blev fan inte kattskit om jag fÄr sÀga det sjÀlv!
Vad Àr bra pris? Alla lÀnkar kostar ju huggorm...Nu!
NÄgon som vet var man kan köpa en stÄllÀnk till bra pris? Ska vara ref 134a i borstat utförande vÀl?
Hittade en lÀtt begagnad pÄ ebay Tyskland för knappt 4 tkr. KÀndes ok.Vad Àr bra pris? Alla lÀnkar kostar ju huggorm...
Kvart i fem?OlÀsbar...
Stiligt, lÄter klockan tala,,,Ett mörkt kroko blev fan inte kattskit om jag fÄr sÀga det sjÀlv!
Bra dÀr! Dumpa Panna o Go All In pÄ Breitling nuInte varje dag jag postar hÀr
Har gammal kompis som jag inte sett pÄ nÄgra Är pÄ besök; en redig pjÀs han bÀr..