Nej. Kupat glas.Har du gnuggat vÀck AR:n?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Kupat glas.Har du gnuggat vÀck AR:n?
Aha,Nej. Kupat glas.
Hade verkligen velat ha den med tvÄtons lÀnk!Nu med Ànnu snyggare bilder..
Kanske skulle fÄtt med bilden ocksÄ...Funderar pÄ att jaga rÀtt pÄ ett flÄdigt ormskinnsband till denna...
Var bestÀllde du det blÄa gummit och vad gick det pÄ?Ett nytt gummi kom pÄ posten!
Det Àr svart! Köpte det hÀr pÄ forumets köp och sÀlj delVar bestÀllde du det blÄa gummit och vad gick det pÄ?
Hade nog gjort sig bra pÄ min a Colt till sommaren
Haha ok, sÄg blÄtt ut pÄ min skÀrm i alla fall pÄ de tvÄ första bilderna som jag titta pÄ.Det Àr svart! Köpte det hÀr pÄ forumets köp och sÀlj del
Har ett pÄ köp/sÀlj.Var bestÀllde du det blÄa gummit och vad gick det pÄ?
Hade nog gjort sig bra pÄ min a Colt till sommaren
Har sett det men vill helst ha ett blÄtt och utan texten BREITLING likt de Birkhellman har.Har ett pÄ köp/sÀlj.
Kan tyvÀrr meddela att det bandet du söker har tagits ur produktion, sÄ det blir att hoppas pÄ att en ad har ett hemma eller att Breitling har kvar sÄdana. Jag har ett 20/20 men passar nog inte din klocka.Har sett det men vill helst ha ett blÄtt och utan texten BREITLING likt de Birkhellman har.
SÄ dÀr var inte mÄnga rÀtt pÄ ditt tyvÀrr
Vet nÄgon varför det inte stÄr swiss made pÄ stÄlfiskarna?Kanske skulle fÄtt med bilden ocksÄ...
Aldrig tÀnkt pÄ. Du menar pÄ tavlan va?Vet nÄgon varför det inte stÄr swiss made pÄ stÄlfiskarna?
Precis, menar pÄ tavlanAldrig tÀnkt pÄ. Du menar pÄ tavlan va?
46minuter senareNytt pÄ G,,
Kan de vara en gul till?
Snygging, kÀndis den dÀr, saknar denMja,,
Nog fel ytterkartong,,för klockan Àr svart som natten
JÀvlar vad hÄrd!Direkt pÄ med ett hadly, fullkomligt Àlskar dessa band
Ja, som gjord för ett grÄtt corduraJÀvlar vad hÄrd!
Grattis! Sjukt bra!!
Verkligen! Perfekt skytteklocka!Ja, som gjord för ett grÄtt cordura
Verkligen, kommer sitta som en smÀck till minVerkligen! Perfekt skytteklocka!
Den dÀr klockan Àr ett forumfnask.Direkt pÄ med ett hadly, fullkomligt Àlskar dessa band
Haft 2 tone...gillar stÄl mer..Hade verkligen velat ha den med tvÄtons lÀnk!
mja,,men en del kommer fÄ lÀmna med,,,man kan inte ha alltDu har verkligen gÄtt guleböj sista mÄnaderna, Peter. Total loco meltdown. VÀlkommen tillbaka till vansinnet!