• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

mja,,men en del kommer fÄ lÀmna med,,,man kan inte ha allt
den enda som kommer va garanterad en plats Àr den gule,,fan va otippat bra den klockan Àr!
suger dock att det Àr en automat:p
em gul m1 hade varit nirvana:)
Det Àr enda nackdelen med gult. Alla andra klockor kÀnns lika trÄkiga och fÀrglösa som Carl Bildt.
image.jpeg

Hej allihopa, jag har en Breitling 178 som jag undrar lite över dÄ urverket inte Àr signerat Breitling,
Är den som den ska eller Ă€r urverket utbytt eller nĂ„got?

IMG_1612.JPG
IMG_1613.JPG
IMG_1614.JPG
Snygg. Ingen fara pÄ taket. Breitling signade inte alla bryggor, ibland, ibland inte. De körde helt omodifierade venus, i din ett 170. Visst kan bryggan vara bytt under nÄgon service, vem vet, men troligen inte.

Snygg. Ingen fara pÄ taket. Breitling signade inte alla bryggor, ibland, ibland inte. De körde helt omodifierade venus, i din ett 170. Visst kan bryggan vara bytt under nÄgon service, vem vet, men troligen inte.
Tack, dÄ kan jag kÀnna mig lite lugnare :) jag försökte söka pÄ nÀtet men det var inte sÄ lÀtt att hitta nÄgra klara besked.

Och jag hÄller med dig till 100% angÄende detaljerna!
lite synd att mÄnga avfÀrdar breitling för att det tycks dom Àr "plottriga"
istÀllet för att verkligen öppna ögonen och se de fantastiska detaljerna,vilket hantverk som ligger bakom tavlorna i mÄnga modeller! ,
personligen uppskattar jag detta hantverk mycket mer, Àn att det sitter ett skitnödigt inhouseverk osynligt innuti;)
men vi e alla nördar pÄ olika vis:)

Äterigen, rÀtt band nu affe!
mvh//bandnazisten

The Urban Gentrys grymma recension av nya lilla Colten gör en faktiskt lite sugen. Jag gillar att skorstenen numera saknar hack, men jag ogillar att de tagit bort metallvingen frÄn tavlan. Minus för avsaknad av lume pÄ sekunden. Plus för vinkeln pÄ bandhornen, minus för att ÀndlÀnkarna inte ser ut att vara riktigt gjorda för bandhornen.

Senast Àndrad:
The Urban Gentrys grymma recension av nya lilla Colten gör en faktiskt lite sugen. Jag gillar att skorstenen numera saknar hack, men jag ogillar att de tagit bort metallvingen frÄn tavlan. Minus för avsaknad av lume pÄ sekunden. Plus för vinkeln pÄ bandhornen, minus för att ÀndlÀnkarna inte ser ut att vara riktigt gjorda för bandhornen.
snacka om hi-res:watching:
riktigt nice i blÄtt

Tillbaka
Topp