PCB
Guld
som vanligt nÀr jag blir kÀr sÄ har hon varit med allaDen dÀr klockan Àr ett forumfnask.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
som vanligt nÀr jag blir kÀr sÄ har hon varit med allaDen dÀr klockan Àr ett forumfnask.
Det Àr enda nackdelen med gult. Alla andra klockor kÀnns lika trÄkiga och fÀrglösa som Carl Bildt.mja,,men en del kommer fÄ lÀmna med,,,man kan inte ha allt
den enda som kommer va garanterad en plats Àr den gule,,fan va otippat bra den klockan Àr!
suger dock att det Àr en automat
em gul m1 hade varit nirvana
Snygg. Ingen fara pÄ taket. Breitling signade inte alla bryggor, ibland, ibland inte. De körde helt omodifierade venus, i din ett 170. Visst kan bryggan vara bytt under nÄgon service, vem vet, men troligen inte.Hej allihopa, jag har en Breitling 178 som jag undrar lite över dÄ urverket inte Àr signerat Breitling,
Ăr den som den ska eller Ă€r urverket utbytt eller nĂ„got?
Tack, dÄ kan jag kÀnna mig lite lugnare jag försökte söka pÄ nÀtet men det var inte sÄ lÀtt att hitta nÄgra klara besked.Snygg. Ingen fara pÄ taket. Breitling signade inte alla bryggor, ibland, ibland inte. De körde helt omodifierade venus, i din ett 170. Visst kan bryggan vara bytt under nÄgon service, vem vet, men troligen inte.
Jo , vet ,,i detta gÀnget drar verkligen den gule ögat till sej,verkligen den stora gapiga divan pÄ scenenDet Àr enda nackdelen med gult. Alla andra klockor kÀnns lika trÄkiga och fÀrglösa som Carl Bildt.
Bra tryck i lumenKör en colt frÄn 96 idag
Kör lite Breitling sÄ hÀr mot kvÀllskvisten, blev riktigt bra dÄ jag bytte armband tycker jag!
Ăr inte jĂ€tteförtjust i Chronomater, men denna var riktigt snygg i guld. Breitling har bra kĂ€nsla för detaljer tycker jag. Gillar verkligen 0-100 skalan.
lite synd att mÄnga avfÀrdar breitling för att det tycks dom Àr "plottriga"Och jag hÄller med dig till 100% angÄende detaljerna!
Ingen som Àr sugen? SÀnkte priset rejÀlt idag Riktigt billigt nu! Finns lÀnk till?
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-b01-prissÀnkt-18-3.69478/
snacka om hi-resThe Urban Gentrys grymma recension av nya lilla Colten gör en faktiskt lite sugen. Jag gillar att skorstenen numera saknar hack, men jag ogillar att de tagit bort metallvingen frÄn tavlan. Minus för avsaknad av lume pÄ sekunden. Plus för vinkeln pÄ bandhornen, minus för att ÀndlÀnkarna inte ser ut att vara riktigt gjorda för bandhornen.
Ingen som Àr sugen? SÀnkte priset rejÀlt idag Riktigt billigt nu!
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-b01-prissÀnkt-18-3.69478/
Fantastiskt fin!!!Kan det bli mer glatt Àn en gammal panda? Man blir glad bara av att se den...
Gjorde bÄda och, sÀnkte först men sen ringde min AD i Billesholm och berÀttade att Breitling skulle höja priset ned ca 20%Nu förstÄr jag nada, höjde du eller sÀnkte du eller gjorde du bÄda samma dag?
SÄ dÄ höjde du den 6000 bara sÄ dÀr? Folk lÀr ju bli köpsugna.Gjorde bÄda och, sÀnkte först men sen ringde min AD i Billesholm och berÀttade att Breitling skulle höja priset ned ca 20%
Vet du ens vart Billesholm ligger?SÄ dÄ höjde du den 6000 bara sÄ dÀr? Folk lÀr ju bli köpsugna.