Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt argument i och med att du bara lÀgger tvÄ annonser med UTC.Det har diskutterats och pratas om att "UTC" pÄ gamla 90 tals chronomater ska höja priset pÄ klockan som mÄnga pÄstÄr. Vill bara visa att utc inte höjer priset sÀrkillt mycket. Om man ska jÀmnföra efter C24/ebay mm.
Det var 3 exempel. Och ville bara visa för vissa tror det höjer vÀrdet med 10 tals tusen kronor....Konstigt argument i och med att du bara lÀgger tvÄ annonser med UTC.
TvÀrt om var det vÀl? Du fick vÀl skit för att du prissatte som om de hade UTC? SvÄrt att jÀmföra utifrÄn ditt tidigare inlÀgg i och med att alla de tre har UTC.Det var 3 exempel. Och ville bara visa för vissa tror det höjer vÀrdet med 10 tals tusen kronor....
Nej menar att med ele utan utc Àr dom vÀrda lika mkt. Men mÄnga tar tex 35-39k för en 90 tals chronomat bara för den har utc..TvÀrt om var det vÀl? Du fick vÀl skit för att du prissatte som om de hade UTC? SvÄrt att jÀmföra utifrÄn ditt tidigare inlÀgg i och med att alla de tre har UTC.
C24-priser i annonserna Àr ofta fantasipriser och inga vÀrdemÀtare pÄ begagande Breitling. Ofta prutbara sÄ det rÀcker och blir över, speciellt modeller som inte Àr nya och heta eller vintage och kult. Vad de sÀljs för vet bara sÀljare och köpare...Nej menar att med ele utan utc Àr dom vÀrda lika mkt. Men mÄnga tar tex 35-39k för en 90 tals chronomat bara för den har utc..
sÀkert ,men perfekt butik att spana in modeller och mÀrken,,,tycker utbudet Àr riktigt braHursomhelst Àr det en helt vÀrdelös butik.
Jag kanske inte gillar, utan mer förstÄr. NÀr ska den komma dÄ? Ish...Det Àr maj och jag har ingen Skyracer, grÄter mig till sömns varje kvÀll.
Bara att gratuleraDĂ„ va man stolt medlem i Club - Breitling!
Tack!Bara att gratulera
Sitter bra trots sin stl helt klartTack!
Den va mindre Àn vÀntat.
44 mm och 18 mm hög mÀrks knappt.
Grattis!DĂ„ va man stolt medlem i Club - Breitling!
FÄr nog skaffa mig ett gummi tror jag bestÀmtGrattis!
Den dÀr, Àr riktigt bra
KÀnns förjÀvligt va? Jag kan köpa den av dig i sÄ fall.DÄ va man stolt medlem i Club - Breitling!
MajJag kanske inte gillar, utan mer förstÄr. NÀr ska den komma dÄ? Ish...
Lovar att höra av mig om det blir aktuelltKÀnns förjÀvligt va? Jag kan köpa den av dig i sÄ fall.
Maj
Ja, sÄ Àr det faktiskt.sÀkert ,men perfekt butik att spana in modeller och mÀrken,,,tycker utbudet Àr riktigt bra
DÄ Àr det inte bara jag som fick det intrycket alltsÄHursomhelst Àr det en helt vÀrdelös butik.
Ăr det nĂ„gon som har eller kan tipsa om vart jag kan hitta lĂ€nkbitar till en PRO 2 lĂ€nk?
dÄ hade jag tur med min ColtC24-priser i annonserna Àr ofta fantasipriser och inga vÀrdemÀtare pÄ begagande Breitling. Ofta prutbara sÄ det rÀcker och blir över, speciellt modeller som inte Àr nya och heta eller vintage och kult. Vad de sÀljs för vet bara sÀljare och köpare...
Wow sjukt snygg.Nyinkommet idag! Trevlig 81950A med vinröda tavlan.
Nyinkommet idag! Trevlig 81950A med vinröda tavlan.
Den var snygg!!!!!!! Ăr ingen Breitlingexpert (Ă€nnu) men denna kan inte vara helt vanlig, eller?
Vilket Är Àr den ifrÄn? Det var innan dom började med sina moddade eta verk?Tror inte det Àr den vanligaste versionen men den Àr inte helt omöjlig att fÄ tag pÄ vad jag sett. Lite udda och rÀtt cool tycker jag.
SÄvitt jag vet ska det sitta ett helt vanligt 7750 i ref 81950A. Möjligen med Breitlinglogga pÄ rotorn. NÄgon som Àr mer kunnig kan sÀkert lÀxa upp mig dock. Ping @JensBP.Vilket Är Àr den ifrÄn? Det var innan dom började med sina moddade eta verk?