Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Creme (vit) tavlad StÄlfisk kanske Àr intressant ??Ja. Saknar den dÀr. FÄr bli en Bratte som sommarklocka. @Dixie visst var det en skylander som du har? Kan du inte slÀnga upp en bild pÄ den?
NÀr det gÀller Breitling sÄ Àr det alltid Klockmaster i Globen.Finns det nÄgon bra urmakare i Stockholm som kan byta urtavla pÄ en Chronomat 81950?
SlÀng upp lite bilder vetja!Creme (vit) tavlad StÄlfisk kanske Àr intressant ??
PMat dig!SlÀng upp lite bilder vetja!
Fan va somrigtHÀr kommer lite ljus StÄlfisk:
HÄller med..Breitling Chronomat Àr helt klart bland det trevligaste du kan ha nÀr det kommer till kronografer!
Snyggt! Men tvÀrtom Àr ju det ultimata. Gummi svettigt och Àckligt pÄ sommaren, skönt och varmt pÄ vintern. StÄllÀnk skönt pÄ sommaren, kallt pÄ vintern.Vintern rasat ut bland vÄra fjÀllar...
Ut med vintern in med vÄren.
Bandbytardags pÄ min SOHC och frugans SOH och lilla Colt
Före
Efter
Snyggt! Men tvÀrtom Àr ju det ultimata. Gummi svettigt och Àckligt pÄ sommaren, skönt och varmt pÄ vintern. StÄllÀnk skönt pÄ sommaren, kallt pÄ vintern.
ToffelJo men du vet happy wife, happy life.
NÀr frun lÄter meddela att det Àr dags för bandbyte sÄ Àr det bara att fixa
Exakt!Snyggt! Men tvÀrtom Àr ju det ultimata. Gummi svettigt och Àckligt pÄ sommaren, skönt och varmt pÄ vintern. StÄllÀnk skönt pÄ sommaren, kallt pÄ vintern.
Jag visade glatt mina coola gubbar och annat, vÀnder mig om sÄ sitter @JensBP pÄ min sÀng, bytt om och kÀkat upp alla mina samlar-suddgummi. Visst, att du gillade gummi det visste jag, men dude...!@Dixie har inte bara en Skylander. Han har hur mÄnga som helst. Tog ett foto sist jag var dÀr och lekte...
Snyggt! Men tvÀrtom Àr ju det ultimata. Gummi svettigt och Àckligt pÄ sommaren, skönt och varmt pÄ vintern. StÄllÀnk skönt pÄ sommaren, kallt pÄ vintern.
Hursomhelst Àr det en helt vÀrdelös butik.Har dom ens nÄgon egen urmakare/verkstad dÀr?