Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, låter tråkigt. Har bara träffat tre av dem en gång och då var de trevliga.
Blev en full arbetsdag trots allt, men efter middagen blev det en högtidsstund Skall inte tråka ut er med segdragen "box opening" men somnar mycket nöjd i kväll! Superocean Heritage 42. Enkel och klassisk och tror den kommer att passa i de flesta situationer?
Lite korta fakta:
Ref: A1732116/C832/154A
Verk: Breitling 17 (ETA 2824-2)
Höjd: 12,95mm
Dia. (som namnet antyder) 42mm
Gångreserv: 42h
Et par enkla bilder i aftonlampans sken, ser fram emot hur den "gun blue" tavlan ter sig i solljuset.
Är det garanti kvar så är det ju värt att kolla upp, kanske behövs lite smörjning och rengöring av gängor.Colt på gummi, ultimata sommarklockan
Jag upplever dock att kronan känns något seg vid manuell uppvridning och det är lite småjobbigt ibland att skruva in kronan igen. Det skall tilläggas att min Colt är mindre än två år och håller tiden väl vid användning. Är det någon annan som har/haft liknande erfarenhet med kronan med Colt eller någon annan modell?
Härligt informativt inläggPrissänkning på Breitling, stämmer detta?
Sorry, skulle vart i Oris trådenHärligt informativt inlägg
Haha ok. De har väl redan sänkt sina priserSorry, skulle vart i Oris tråden
Haha ok. De har väl redan sänkt sina priser
Sluta flumma nu. Vad är informationen och varifrån kommer den?Tyckte en han menade Breitling (AD) pga näthandel. Om de var alla modeller eller några låter jag vara osagt.
Rydbergs ur Väla, ring dit vettja öppet till 20:00Sluta flumma nu. Vad är informationen och varifrån kommer den?
Var det ägaren som sa det?Rydbergs ur Väla, ring dit vettja öppet till 20:00
Var det ägaren som sa det?
@Chuck , Breitling sänkte priserna med 6% 1 maj, gäller dock inte vissa Basel 2017-lanseringar. Hurricane 45 gäller det däremot, den skulle kostat 86 sa de under Basel, den kostar nu 80900kr.
Du var den första som upplyste mig om det i alla fall, trots att din "info" inte sa så mycket.Vet faktiskt inte om det var ägaren de är några killar o tjejer men väldigt trevliga när jag hälsat på
Jaha då var det old News ändå, aldrig e man först.
Gult är alltid bra, jag står först i kön på en gul Skyracer hos Globen.Efter veckor i lådan... @Denke Är gula tavlor inne än?...
Tänk riktigt noga innan du svarar annars bussar jag Spence på dig, vi kommer tagteama dig med världens nacklås
Har du smuttat lite på torsdagspunchen idag @Chuck ?Tyckte en han menade Breitling (AD) pga näthandel. Om de var alla modeller eller några låter jag vara osagt.
Har du smuttat lite på torsdagspunchen idag @Chuck ?
Ja jag har läst resten av tråden. Bra sänkning ändå. Tror det kan vara sunt för Breitlings approach
Riktigt fin den där. D-chronomater är så coola. Äter upp alla B-diton. Men det coolaste vore att modda den med knappar och krona från en B.
Efter veckor i lådan... @Denke Är gula tavlor inne än?...
Tänk riktigt noga innan du svarar annars bussar jag Spence på dig, vi kommer tagteama dig med världens nacklås
Hype hajp hype hajp.Gult är grymt snyggt. Börjar bli sugen på en själv. @JensBP har frestat med bilder och fått upp mina ögon
Om jag bara fick välja en Bratte skulle det nog bli en SO Prof eller en Aerospace. Har aldrig haft en SO prof, så den står på listan. Min gamla Seawolf gillade jag verkligen mycket, och SO:n har samma elaka uppsyn men kan ändå slinka in i lite mer diskret överallt.Hype hajp hype hajp.