Nej, de har inte nÄgot vidare rykte hÀr pÄ klocksnack vad jag vet iaf!DÄ Àr det inte bara jag som fick det intrycket alltsÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej, de har inte nÄgot vidare rykte hÀr pÄ klocksnack vad jag vet iaf!DÄ Àr det inte bara jag som fick det intrycket alltsÄ
Det var lÀngesedan jag sÄg nÄgra till salu pÄ nÀtet. Har du kollat med nÄgon ÄterförsÀljare?
@JensBP vet sÀkert hur det ligger till med lÀnkbitar.
A Àr lite senare 81950 frÄn slutet av produktionstiden. Tror inte den har logo pÄ rotorn, men öppna den vettja.SÄvitt jag vet ska det sitta ett helt vanligt 7750 i ref 81950A. Möjligen med Breitlinglogga pÄ rotorn. NÄgon som Àr mer kunnig kan sÀkert lÀxa upp mig dock. Ping @JensBP.
Jag hittade en i Kaplans butik för nĂ„gra hundra, hĂ„ll koll dĂ€r?Ăr det nĂ„gon som har eller kan tipsa om vart jag kan hitta lĂ€nkbitar till en PRO 2 lĂ€nk?
Jag hittade en i Kaplans butik för nÄgra hundra, hÄll koll dÀr?
A Àr lite senare 81950 frÄn slutet av produktionstiden. Tror inte den har logo pÄ rotorn, men öppna den vettja.
Den dÀr lÀnkens Àndbitar kÀnns konstiga, för att uttrycka mig diplomatiskt.
Mmm. Klockan Àr riktigt grym iallafall. Fin tavla.FÄr se om jag öppnar den vid tillfÀlle. Lite nyfiken Àr jag.
Inte konstigt med lÀnken. Den Àr aftermarket sÄ det skriker om det.
Trevligt mail ramlade in i em. Blir en lÄÄÄÄÄÄÄÄng dag i morgon, men med nÄgon dÄlig ursÀkt att smita ivÀg nÀr det magiska SMS'et frÄn DHL kommer
Men ring Erikson eller Klockmaster Globen. Eller kolla ebay, dÀr hittar man mycket, ibland till överpriser nÀr man rÀknar in frakten dock. Jag skulle dock gÄ till svensk AD. Skönare med en ny fin lÀnkbit Àn att fÄ nÄgon gammal lÀnkbit som nÄgon tysk repat sönder skruvhuvudet pÄ.Okej, hÄller koll dÀr men fans inget inne just nu. Tack för tipset
Men ring Erikson eller Klockmaster Globen. Eller kolla ebay, dÀr hittar man mycket, ibland till överpriser nÀr man rÀknar in frakten dock. Jag skulle dock gÄ till svensk AD. Skönare med en ny fin lÀnkbit Àn att fÄ nÄgon gammal lÀnkbit som nÄgon tysk repat sönder skruvhuvudet pÄ.
Utveckla gÀrna...Nej, de har inte nÄgot vidare rykte hÀr pÄ klocksnack vad jag vet iaf!
Blev blÄst pÄ 15000kr för en trasig SoH av Pellerolex... misstÀnker att det var nÄgot skumt. Nu vill han inte ens samarbeta och ta tillbaka klockan. Vill passa pÄ varna andra för samma misstag. Blir en dispute via PayPal.
Obs Kronan var sönder
Fan sÄ trÄkigt
Tur du kan anvÀnda dig av paypal.
Paypal dömer till 99% till köparens favör sÄ sköt det rÀtt via paypal sÄ Àr du safe.Snubben lÄter som en 15 vid SMS. TyvÀrr, ska gÄ till AD och se vad dem ska ha för reperationer, helt trist som fan. Hade varit en nice beater klocka.
Plockade pÄ mig en helt ny/oanvÀnd för en bra peng idag iaf. Skulle gÀrna ladda upp en video hÀr. Kanske gör det via Youtube sen
Paypal dömer till 99% till köparens favör sÄ sköt det rÀtt via paypal sÄ Àr du safe.
Ăr det bara kronan Ă€r det en jĂ€ttebillig fix. Blir fortfarande en kanondeal.Blev blĂ„st pĂ„ 15000kr för en trasig SoH av Pellerolex... misstĂ€nker att det var nĂ„got skumt. Nu vill han inte ens samarbeta och ta tillbaka klockan. Vill passa pĂ„ varna andra för samma misstag. Blir en dispute via PayPal.
Obs Kronan var sönder
Ăr det bara kronan Ă€r det en jĂ€ttebillig fix. Blir fortfarande en kanondeal.
Om det blir nÄgot annat har Àven mycket att göra var du lÀmnar in den. Fullservice krÀvs brukar vara ganska vanliga kf trots att det inte alltid krÀvs sÄ om man nte Àr jÀttekinkig med cosc etc.Ja förhoppningsvis sÄ Àr det bara Kronan... förövrig mÀrker jag inget fel med den. Blir det annat vid inlÀmmning dÄ fÄr jag huvudvÀrk :/
Om det blir nÄgot annat har Àven mycket att göra var du lÀmnar in den. Fullservice krÀvs brukar vara ganska vanliga kf trots att det inte alltid krÀvs sÄ om man nte Àr jÀttekinkig med cosc etc.
Köper man en klocka som Àr över 5 Är och ej servad sÄ fÄr man ju rÀkna med service. Ska du kolla Àktheten nÀr du ÀndÄ Àr igÄng?Àger andra klockor som ska lÀmnas in, men att köpa ett beg som behövs servas direkt Àr jag inte intresserad
Köper man en klocka som Àr över 5 Är och ej servad sÄ fÄr man ju rÀkna med service. Ska du kolla Àktheten nÀr du ÀndÄ Àr igÄng?