Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FĂ„ ta och snacka med chefen pĂ„ Klockmaster i GlobenRiktigt fin den dĂ€r. D-chronomater Ă€r sĂ„ coola. Ăter upp alla B-diton. Men det coolaste vore att modda den med knappar och krona frĂ„n en B.
Bukowskis har lyckats fÄ ihop nÄgra fina brattar till deras Important timepieces 600-auktion faktiskt. Deras 2110 Àr ser riktigt vit ut, gillar dock min lite mer patinerade dito med mögliga visare och dÀr tavlan fÄtt lite mer krÀmfÀrg mer.
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/600/lots
Den ser grym ut, Àven Long Playing Àr cool.Ohhh, navitimern var fin!!!
Gissningsvis 8 steg/sekund.Ni som har haft Colt II. Hur mjukt rör sig era sekundvisare?
Jo jag vet tycker bara att mon ETA BB flyter bÀttreGissningsvis 8 steg/sekund.
Jaha drog du tillbaka annonsen igen?Efter alla bilder, var jag tvungen jag med..
Ahh tappa orken..Jaha drog du tillbaka annonsen igen?
Sugen eller?Typiskt!
Tack! Den Ă€r fin.Riktigt fin den dĂ€r. D-chronomater Ă€r sĂ„ coola. Ăter upp alla B-diton. Men det coolaste vore att modda den med knappar och krona frĂ„n en B.
rÀtt band!Dimodell Rallye. RÀtt coolt band...
Ăr svinnöjd. Passar verkligen klockans stuk med tvĂ„ spĂ€nnpinnar, blir retro och sportigt. Och bandet kan vara det skönaste jag haft pĂ„ mig faktiskt. Rekommenderas. Ska köpa fler till andra klockor. Vet att det ocksĂ„ blir supersnyggt pĂ„ din favorit omega speedmaster, med omega-spĂ€nne.rĂ€tt band!
men spÀnnet jens?! bratteloggan ser ut som en fladdermus, med dom huggtÀnderna
men man vill ju kunna justera den andra keepern,risken Àr ju att man fÄr för mycket lös flÀrp annarsJag Àr en sucker för tekniska genialiteter. Kolla in detta...
En liten hake sÄ inte lösa keepern kan glida ivÀg mot klockan. Genialiskt. Varför gör inte alla sÄ hÀr?
Man kan dra den tillrÀckligt lÄngt. Men jag förstÄr vad du menar. Har man för smÄ handleder fÄr man ta fram bultsaxen.men man vill ju kunna justera den andra keepern,risken Àr ju att man fÄr för mycket lös flÀrp annars
Haha, jag lÀste "jag Àr en sucker för tyska genitalier."Jag Àr en sucker för tekniska genialiteter. Kolla in detta...
En liten hake sÄ inte lösa keepern kan glida ivÀg mot klockan. Genialiskt. Varför gör inte alla sÄ hÀr?
OvÀntat. =)Haha, jag lÀste "jag Àr en sucker för tyska genitalier."
Vem fan Àr inte detHaha, jag lÀste "jag Àr en sucker för tyska genitalier."
Ligger ett fint pÄ Köp/SÀlj just nu.Ingen som rÄkar ha ett 20mm bratte gummi till övers?
Ser ett 22mm men inget 20?Ligger ett fint pÄ Köp/SÀlj just nu.