• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Pressar AR:n till max.
Hörde jag förresten Aerospace ? Tycker det Àr lika barnsligt kul varje gÄng det blir massbombning med Aerobilder i trÄden :hungry:
DSC_2086.JPG

rÀtt band!
men spÀnnet jens?! bratteloggan ser ut som en fladdermus, med dom huggtÀnderna:D
Är svinnöjd. Passar verkligen klockans stuk med tvĂ„ spĂ€nnpinnar, blir retro och sportigt. Och bandet kan vara det skönaste jag haft pĂ„ mig faktiskt. Rekommenderas. Ska köpa fler till andra klockor. Vet att det ocksĂ„ blir supersnyggt pĂ„ din favorit omega speedmaster, med omega-spĂ€nne. ;)

Jag Àr en sucker för tekniska genialiteter. Kolla in detta...
IMG_6537.JPG

En liten hake sÄ inte lösa keepern kan glida ivÀg mot klockan. Genialiskt. Varför gör inte alla sÄ hÀr? :)
men man vill ju kunna justera den andra keepern,risken Àr ju att man fÄr för mycket lös flÀrp annars:nailbiting:

NÄn som har i huvudet vad ett gummi med deployment clasp skulle gÄ pÄ nytt frÄn Breitling? (Eller har ett till övers som dom absolut vill bli av med?)
image.jpg

Tillbaka
Topp