Ca 1490krNÄgon som vet vad ett nytt sÄdant hÀr gummi med lÄs kostar?
Nu har jag ett nytt gummi med lÄs men jag blev nyfiken bara. NÀr jag köpte klockan satt det pÄ redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ca 1490krNÄgon som vet vad ett nytt sÄdant hÀr gummi med lÄs kostar?
Nu har jag ett nytt gummi med lÄs men jag blev nyfiken bara. NÀr jag köpte klockan satt det pÄ redan.
"Gubbe i 50 Ă„rs Ă„ldern"?!?.. KĂFTEN!!NĂ€r jag flög senast hamnade jag brevid en tatuerad gubbe i 50 Ă„rs Ă„ldern med Breitling pĂ„ sig. Givetvis var jag direkt tvungen att kommentera det.
-Tjena, Breitlingfolk ser jag.
- Jepp.
-Gött, dÄ har jag kommit rÀtt, dÄ Àr det hÀr jag ska sitta!
Sen tjötade vi hela flygresan.
1400kr var det i fredags.Ca 1490kr
Kan nog stÀmma efter den marginella sÀnkningen B gjorde.1400kr var det i fredags.
Yes, med min minsta dotter i slÀptÄgVar du i Nacka forum igÄr?
KÀnnde igen nÄgon med en bratte pÄ handleden och tÀnkte det kunde vara du Vi har vÀl ses en gÄng en mörk kvÀll i min bil pÄ nÄn parkering i NackaYes, med min minsta dotter i slÀptÄg
1400kr var det i fredags.
1320:- pÄ Bergströms i Malmö (för ca 1mÄn sedan)Kan nog stÀmma efter den marginella sÀnkningen B gjorde.
Verkar variera nÄgra kronor hos olika ad.1320:- pÄ Bergströms i Malmö (för ca 1mÄn sedan)
EP-attack...
Seawolf for the win!
My name is JensBP and Im an addict.
Ăr inte Chronomat44 tĂ€t till 500m??En flygare med marint tema. SĂ„ gött att den Ă€r tĂ€t till 200m.
Tjipp!
ViklĂ„set Ă€r sinnessjukt vĂ€lbyggt, skulle kunna strĂ€cka mig och sĂ€ga bĂ€ttre Ă€n patek aquanaut om jag ska vara Ă€rlig. Sen om det Ă€r vĂ€rt att byta frĂ„n spĂ€nne vet jag inte...Funderar pĂ„ om det kan vara vĂ€rt att uppgradera till viklĂ„s istĂ€llet för spĂ€nne till gummiband? Ăr det vĂ€rt priset för bytet?
Nope 200m (hĂ€r iaf)Ăr inte Chronomat44 tĂ€t till 500m??
@yonsson har skrivit en recension. LÀs denNÄgon som har en Colt Skyracer eller tankar om denna? Skulle behöva ha lite tips om ifall det Àr vÀrt om Àn det Àr en med quartz ur
Det lÀr ju komma en ny kvartskronograf eftersom Breitling precis lanserar nytt kvartskronografurverk. NÀr den kommer dÀremot har jag ingen aning lm, kanske dröjer 5 Är.NÄgon som vet om en ny colt kommer slÀppas snart?
https://klocksnack.se/threads/duell...olt-skyracer-vs-victorinox-inox-carbon.71690/NÄgon som har en Colt Skyracer eller tankar om denna? Skulle behöva ha lite tips om ifall det Àr vÀrt om Àn det Àr en med quartz ur
Den har inte kommit Ànnu, ska ut i butikerna under maj Àr det sagt dock.NÄgon som har en Colt Skyracer eller tankar om denna? Skulle behöva ha lite tips om ifall det Àr vÀrt om Àn det Àr en med quartz ur