• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄgon som vet vad ett nytt sÄdant hÀr gummi med lÄs kostar?

Nu har jag ett nytt gummi med lÄs men jag blev nyfiken bara. NÀr jag köpte klockan satt det pÄ redan.

IMG_9446.JPG
IMG_9447.JPG
Ca 1490kr

NÀr jag flög senast hamnade jag brevid en tatuerad gubbe i 50 Ärs Äldern med Breitling pÄ sig. Givetvis var jag direkt tvungen att kommentera det.

-Tjena, Breitlingfolk ser jag.
- Jepp.
-Gött, dÄ har jag kommit rÀtt, dÄ Àr det hÀr jag ska sitta! :D

Sen tjötade vi hela flygresan.
"Gubbe i 50 Ă„rs Ă„ldern"?!?.. KÄFTEN!!

IMG_5058.JPG
IMG_5059.JPG
IMG_5060.JPG

Snor lite bilder frÄn @Molle , kan fortfarande inte slÀppa Hurricane i 45mm, sÄ jÀvla bra! Bör ju komma med 24-hrs-visning ocksÄ, satan vad nice det hade varit. FrÄgan Àr vilken fÀrg man skulle ha i sÄ fall...

IMG_0807.JPG
Funderar pĂ„ om det kan vara vĂ€rt att uppgradera till viklĂ„s istĂ€llet för spĂ€nne till gummiband? Är det vĂ€rt priset för bytet?
ViklÄset Àr sinnessjukt vÀlbyggt, skulle kunna strÀcka mig och sÀga bÀttre Àn patek aquanaut om jag ska vara Àrlig. Sen om det Àr vÀrt att byta frÄn spÀnne vet jag inte...

NÄgon som har en Colt Skyracer eller tankar om denna? Skulle behöva ha lite tips om ifall det Àr vÀrt om Àn det Àr en med quartz ur :p

NÄgon som vet om en ny colt kommer slÀppas snart?
Det lÀr ju komma en ny kvartskronograf eftersom Breitling precis lanserar nytt kvartskronografurverk. NÀr den kommer dÀremot har jag ingen aning lm, kanske dröjer 5 Är.
NÄgon som har en Colt Skyracer eller tankar om denna? Skulle behöva ha lite tips om ifall det Àr vÀrt om Àn det Àr en med quartz ur :p
https://klocksnack.se/threads/duell...olt-skyracer-vs-victorinox-inox-carbon.71690/

IMG_5070.JPG
IMG_5071.PNG
IMG_2681.JPG
IMG_2682.JPG
IMG_2683.JPG
IMG_2685.JPG
IMG_2690.JPG
IMG_2691.JPG

Nu börjar Breitling B60 dyka upp som produkt hos handlarna men den finns fortfarande inte pÄ Breitlings hemsida. 43mm x 11,8mm, titan. BlÄ eller svart urtavla och nytt in house HAQ-urverk.

Ser ut att vara rÀtt dÄlig passform pÄ den sista lÀnkbiten mot klockan pÄ bilderna pÄ B60:in? Eller luras bilderna bara?

Den har inte kommit Ànnu, ska ut i butikerna under maj Àr det sagt dock.
@yonsson har skrivit en review pÄ den. Vet ocksÄ att @cheklund klÀmt och kÀnt pÄ en. Kanske han kan ge nÄgra tips.

Och definitivt vÀrt. ;)

Tillbaka
Topp