Det Àr prototyper.Ser ut att vara rÀtt dÄlig passform pÄ den sista lÀnkbiten mot klockan pÄ bilderna pÄ B60:in? Eller luras bilderna bara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr prototyper.Ser ut att vara rÀtt dÄlig passform pÄ den sista lÀnkbiten mot klockan pÄ bilderna pÄ B60:in? Eller luras bilderna bara?
Hur mycket anvĂ€nder du gummit? Hela tiden eller bara ibland?Funderar pĂ„ om det kan vara vĂ€rt att uppgradera till viklĂ„s istĂ€llet för spĂ€nne till gummiband? Ăr det vĂ€rt priset för bytet?
Förmodligen jag personligen tycker det Àr bÀttre 3,6,9 Àn 6,9,12. Men det Àr ju sÄklart en smaksakAha det förklarar saken!
Ăr det bara jag som har lite svĂ„rt för att chronotavlorna sitter 3,6,9 istĂ€llet för 6,9,12? + snett datum?
JappFunderar pĂ„ om det kan vara vĂ€rt att uppgradera till viklĂ„s istĂ€llet för spĂ€nne till gummiband? Ăr det vĂ€rt priset för bytet?
Det lÀr ju komma en ny kvartskronograf eftersom Breitling precis lanserar nytt kvartskronografurverk. NÀr den kommer dÀremot har jag ingen aning lm, kanske dröjer 5 Är.
https://klocksnack.se/threads/duell...olt-skyracer-vs-victorinox-inox-carbon.71690/
Haha, mÄste ju vara tidernas enklaste beslut!tack sÄ mycket, stÄr konstigt nog mellan denna och en sjöö sandström worldtimer (den nya med gummibandet)
Haha, mÄste ju vara tidernas enklaste beslut!
Vad tycker du? SS'n Àr vÀl mekanisk och Breitlingen Àr quartz va?
Haha, mÄste ju vara tidernas enklaste beslut!
Om jag skulle gissa misstÀnker jag att Yonsson Àr ganska viktad mot Breitling sÄ jag sÀger att hans lÀtta val Àr skyracer
Sjöö Sandström Àr bara vÀrldens trÄkigaste klockmÀrke men kör pÄ, mekaniskt Àr ju aaaascool. Hellre det Àn ett urverk som hÄller +-15 sekunder/Är och Àr i princip gratis att serva samt tÄl stryk, dessutom frÄn en swiss made premiumtillverkare.Vad tycker du? SS'n Àr vÀl mekanisk och Breitlingen Àr quartz va?
Breitling all day long! Men du borde kanske gÄ och prova dem och sen bestÀmma dig, Skyracern ska komma denna mÄnad. Personligen tycker jag de Àr vÀldigt olika typer av klockor. Skulle de mot förmodan bli SS sÄ skulle jag avvakta, de slÀpper ett viklÄs i sommar.tack sÄ mycket, stÄr konstigt nog mellan denna och en sjöö sandström worldtimer (den nya med gummibandet)
Jo haha jag gissar vÀl att det kanske var lite dumt att frÄga i "breitlingtrÄden" men Àr bara undrande över vad andra handsvÀrdet Àr pÄ en breitling jÀmfört med Sjöö Sandström. BÄda mÀrkerna har en plats i mitt klockhjÀrta, blev tidigt förÀlskad i Colten och har varit det ett par Är nu@Schill , MÄnga hÀr tycker Sjöö Sandström gör jÀttefina klockor, köp vad du vill. Att frÄga om man ska köpa en Breitling eller en SS i BreitlingtrÄden ger dock förutsÀgbara reaktioner. Vissa gillar SS, vissa gillar Breitling, hÀr gillar vi Breitling.
Tror Breitlingen vinner den matchen Àven om inte Breitling Àr kÀnda för bra andrahandsvÀrde.Jo haha jag gissar vÀl att det kanske var lite dumt att frÄga i "breitlingtrÄden" men Àr bara undrande över vad andra handsvÀrdet Àr pÄ en breitling jÀmfört med Sjöö Sandström. BÄda mÀrkerna har en plats i mitt klockhjÀrta, blev tidigt förÀlskad i Colten och har varit det ett par Är nu
Maj, enligt inlÀgg pÄ förra sidan.Blir nog en skyracer framöver. NÄgon som har info om nÀr den slÀpps?
Maj, enligt inlÀgg pÄ förra sidan.
Jag förutspÄr att Skyracer kommer bli extremt populÀr, tror de sÀljer slut snabbt och att Breitling fÄr svÄrt att tillgodose marknaden med tillrÀckligt mÄnga.
Nu börjar Breitling B60 dyka upp som produkt hos handlarna men den finns fortfarande inte pÄ Breitlings hemsida. 43mm x 11,8mm, titan. BlÄ eller svart urtavla och nytt in house HAQ-urverk.
Den dÀr Àr bra!Lite trÀning pÄ grÀs idag
Finn ett fel..?
Tror det Àr EPD-display, drar typ inget batteri.Hur gör man med "elektroniska-cert". Batteribyte? Hur ofta osv?
LÄt oss sÀga att displayen gÄr sönder. Bytes det till nytt cert?Tror det Àr EPD-display, drar typ inget batteri.
Inom garantitid förmodligen. Utanför, troligtvis inte. Men det gÄr att ÄterstÀlla tex tryckmÀrken osv som kan uppstÄ. Ad gör det i en liten maskin.LÄt oss sÀga att displayen gÄr sönder. Bytes det till nytt cert?
Gissningsvis för att de Àr en för liten tillverkare.Varför tillverkar inte Breitling sina svarta klockor i keramik? I alla fall deras dyrare modeller. DÄ skulle man ju slippa den dÀr slitna looken nÀr det svarta slits med tiden.
Gissningsvis för att de Àr en för liten tillverkare.