PÄ grÀnsen till franken med de visarna...Fan vad schleeten den börjar bli. Love it! Och Breitlings svarta tavlor Àr fortfarande bland de bÀsta svarta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ grÀnsen till franken med de visarna...Fan vad schleeten den börjar bli. Love it! Och Breitlings svarta tavlor Àr fortfarande bland de bÀsta svarta
SÄ fort det finns cash, sÄ fort det finns cash. Fan jag skÀms juPÄ grÀnsen till franken med de visarna...
Breitlings finaste modellLite smÄ kÀr i denna assÄ.. ljus tavla fÄr bli sommarklockan 2017
Du och japanska brattar. =)Ny Bratte hemma!
Skanna den för radioaktivitet Det har nog sÄlts nÄgra radioaktiva klockor frÄn fukushima.... Det mesta har nog gÄtt till hobby samlare av bestrÄlade prylar men vem vet.Du och japanska brattar. =)
Finns det samlare av bestrÄlade prylar?Skanna den för radioaktivitet Det har nog sÄlts nÄgra radioaktiva klockor frÄn fukushima.... Det mesta har nog gÄtt till hobby samlare av bestrÄlade prylar men vem vet.
SÄ jÀvla bra Àr det dÀr viklÄset!
Kittad.
Absolut! MÄnga andra tillverkare borde skÀmmas för sina vikspÀnnen. Tycker denna Àr grym pÄ lÀnk men kul att kunna vÀxla med gummi.SÄ jÀvla bra Àr det dÀr viklÄset!
Jag gör samma sÄ jag förstÄr fullt ut vad du menar och hÄller helt medAbsolut! MÄnga andra tillverkare borde skÀmmas för sina vikspÀnnen. Tycker denna Àr grym pÄ lÀnk men kul att kunna vÀxla med gummi.
Jag ser bara en tydlig lösning pÄ ditt problem, sÀlj subben.Det gör ont i mig att denna inte fÄr den handledstid den förtjÀnar dÄ jag tycker den Àr för fin för att anvÀndas pÄ jobbet och pÄ min lediga tid Àr det bara min Sub som fÄr handledstid
PM om nÄgon vill ge den kÀrlek den behöver
Eeeeexakt min tanke medJag ser bara en tydlig lösning pÄ ditt problem, sÀlj subben.
Hehe, tanken har slagit mig! men gillar subben mer :/Jag ser bara en tydlig lösning pÄ ditt problem, sÀlj subben.
Enligt google benÀmns den som Lady. SÄ ja. Den verkar vara 30 mm vilket klassas som dam. Men det spelar vÀl ingen roll sÄlÀnge man Àr bekvÀm med klockans utseende och storlek?Kan nÄgon hjÀlpa en nybörjare, Àr D52063 dam- eller herrklocka?
Du och japanska brattar. =)
Sist jag kollade var det inte Radium iafSkanna den för radioaktivitet Det har nog sÄlts nÄgra radioaktiva klockor frÄn fukushima.... Det mesta har nog gÄtt till hobby samlare av bestrÄlade prylar men vem vet.
Aha trodde det var en till japan och att du redan hade den dÀr. Men jag fick en preview förut. snyggaste moderna navitimern jag sett! Japanerna har bra brattesmak pÄ sina limiteds helt klart.Sist jag kollade var det inte Radium iaf
Du har rÀtt Jens. En Japansk Navitimer frÄn 2009. Allt Àr borstat, lÀnk, boett, tom kronan och tryckknapparna till kronografen
Limiterad till 400 ex och Àr i superskoj skick! Gillar den lite cremevita tavlan med "reversed panda" subtavlor.
Referens A232G09NP.
41,5mm med basverk Valjoux 7753.
En udda detalj pÄ de hÀr Àr att datumet snabbstÀlls genom att dra timvisaren fram och Äter över 12 indexet.
Lite bilder frÄn i eftermiddags.
Mycket nöjd!
/S
Kul ocksÄ att japsarna har egna referenser. Kommer ihÄg din, min, karlssons och numera sveparns japanska bluebird a13353, den kallade de ocksÄ nÄgot helt konstigt pÄ certet. Men visst stÄr den vanliga reffen pÄ baklocket Àven pÄ din nya?Sist jag kollade var det inte Radium iaf
Du har rÀtt Jens. En Japansk Navitimer frÄn 2009. Allt Àr borstat, lÀnk, boett, tom kronan och tryckknapparna till kronografen
Limiterad till 400 ex och Àr i superskoj skick! Gillar den lite cremevita tavlan med "reversed panda" subtavlor.
Referens A232G09NP.
41,5mm med basverk Valjoux 7753.
En udda detalj pÄ de hÀr Àr att datumet snabbstÀlls genom att dra timvisaren fram och Äter över 12 indexet.
Lite bilder frÄn i eftermiddags.
Mycket nöjd!
/S
Japp, precis!Aha trodde det var en till japan och att du redan hade den dÀr. Men jag fick en preview förut. snyggaste moderna navitimern jag sett! Japanerna har bra brattesmak pÄ sina limiteds helt klart.
Har den inte quickset utan bara sÄnt dÀr semi-quickset eller vad det kallas? Det Àr som mina gamla vintage med 7734 och gÀnget, fram och tillbaka mellan 10 och 2 för att hoppa datumet.
Jag Àr avundsjukFunderar pÄ sÀlja Rolex och köpa mer Breitling.. lovit
Japp, A23322.Kul ocksÄ att japsarna har egna referenser. Kommer ihÄg din, min, karlssons och numera sveparns japanska bluebird a13353, den kallade de ocksÄ nÄgot helt konstigt pÄ certet. Men visst stÄr den vanliga reffen pÄ baklocket Àven pÄ din nya?
NÀmen grattis NiluNyservad & Àntligen tillbaks.
Tack till @eriksonurhandel
Hehe, tanken har slagit mig! men gillar subben mer :/
LÀs och lÀr @RichieFunderar pÄ sÀlja Rolex och köpa mer Breitling.. lovit
Bra instÀllning.Funderar pÄ sÀlja Rolex och köpa mer Breitling.. lovit