• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

1111.jpg

222.jpg

11111.jpg

222222.jpg

44444.jpg

3333222.jpg

Den var skön!

Helt rÀtt,
men en grÄzon pÄ dessa sjöflygklockor enligt @JensBP ;)
Men han Àr utomjording, sÄ jag litar inte riktigt pÄ honom,,,
Tror mest han trollar för att slippa nerslag frÄn bandnazin:cool:
Elitistfasoner. ;) MÀngder av dykare sÀljs pÄ lÀder, det sÄldes dykare pÄ lÀdermaterial innan ens gummin fanns. Idag sÀljs Colt, Panerai och mÄnga andra pÄ lÀder. Vissa lÀder kan man ha i vatten och duger lika bra som gummin. TyvÀrr Àr vÀl breitlings annars suverÀna lÀder inte jÀttebra att bada med, men har aldrig vÄgat testa...

ja jag överreagerar kanske lite. gÄr trots allt bara 15 sek för fort och har 1.5 timma under spec pÄ gÄngreserven den gÄngen jag mÀtte
Vet du om den var fullt uppdragen? Tycker inte det lÄter anmÀrkningsvÀrt. En klocka som Àr i akut servicebehov gÄr dessutom i princip uteslutande för lÄngsamt, inte för fort.

Jag lĂ€mnade ju in min pĂ„ ruckning trots hĂ„n frĂ„n @Gummo . Innan ruckningen gick den +7/+8, nu har den TOTALT gĂ„tt +3 sekunder pĂ„ 4 dygn. Är sjukt nöjd!

Vet du om den var fullt uppdragen? Tycker inte det lÄter anmÀrkningsvÀrt. En klocka som Àr i akut servicebehov gÄr dessutom i princip uteslutande för lÄngsamt, inte för fort.

Jag lĂ€mnade ju in min pĂ„ ruckning trots hĂ„n frĂ„n @Gummo . Innan ruckningen gick den +7/+8, nu har den TOTALT gĂ„tt +3 sekunder pĂ„ 4 dygn. Är sjukt nöjd!
Tack för den infon. :)
Jag drog upp den 40 var och lÀt den sen ligga med tavlan upp

Haha, grattis! Sover du gott nu, inga kallsvettiga nĂ€tter om klockor som nĂ€stan inte gĂ„r inom COSC? Är du fylld av inre harmoni?

IMG_0745.JPG
Nybliven lycklig Àgare till en Colt frÄn 2016, men jag tycker den har lite brÄttom. NÀrmare bestÀmt 25-30 sec/dag. Vad skulle ni sÀga Àr normalt/ok?
11/sek+ efter 11 Ă„r = mkt bra
25-30/sek efter 1 Är = mkt dÄligt.

LÀmna in. SÀkert bara ruckning som krÀvs. Oavsett gÄr det pÄ garantin.

Tillbaka
Topp