Cryssarn
Guld
Slutet av juli, början av augusti. NÀ, okÀnd historikVET Du att den inte har servats? NÀr Àr du i Sverige igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Slutet av juli, början av augusti. NÀ, okÀnd historikVET Du att den inte har servats? NÀr Àr du i Sverige igen?
Jag hade kört, har svÄrt att tro att den skulle gÄ 11 Är utan att ha blivit servad en gÄng. Men du kan ju be "urmakaren" mÀta upp den i timegrapher.Slutet av juli, början av augusti. NÀ, okÀnd historik
Jo jag kÀnner ocksÄ lite sÄ. Ska be dom att köra den i timegraphern för sÀkerhetsskullJag hade kört, har svÄrt att tro att den skulle gÄ 11 Är utan att ha blivit servad en gÄng. Men du kan ju be "urmakaren" mÀta upp den i timegrapher.
Ja, det Àr garanterat en slump!Skön profil pÄ denna.
StÀller mig dessutom frÄgan som varit uppe tidigare och sannolikt kommer dyka upp lite dÄ och dÄ.
Ăr det verkligen slump att B:et stĂ€ller sig sĂ„ exakt nĂ€r kronan dras Ă„t...
Min första bratte gÄr och gÄr. 20 Är har jag haft den utan service, plus Àgaren innan mig i tvÄ Är. Evighetsmaskin.Jag hade kört, har svÄrt att tro att den skulle gÄ 11 Är utan att ha blivit servad en gÄng. Men du kan ju be "urmakaren" mÀta upp den i timegrapher.
Testa anvÀnda den tvÄ veckor i streck och Äterkom med resultat.Min första bratte gÄr och gÄr. 20 Är har jag haft den utan service, plus Àgaren innan mig i tvÄ Är. Evighetsmaskin.
Inget fel jag anvÀnder den kontinuerligt sedan 1997. DÀremot skulle den behöva ny kronhals/krona dÄ den drar lite frivarv ibland, men det Àr vanligt och billigt.Testa anvÀnda den tvÄ veckor i streck och Äterkom med resultat.
Inget fel jag anvÀnder den kontinuerligt sedan 1997. DÀremot skulle den behöva ny kronhals/krona dÄ den drar lite frivarv ibland, men det Àr vanligt och billigt.
Funderar pÄ att Àra den med en service snart dock, utan polering sÄklart.
Living on the edge.
Det hade jag pÄ min gamla Chronomat b01.Skön profil pÄ denna.
StÀller mig dessutom frÄgan som varit uppe tidigare och sannolikt kommer dyka upp lite dÄ och dÄ.
Ăr det verkligen slump att B:et stĂ€ller sig sĂ„ exakt nĂ€r kronan dras Ă„t...
Samma hÀr, pÄ alla 4 Breitling jag har haft sÄ Àr B:et rakt.Det Àr det nog men jag har har/har haft 4st med samma fenomen.
Kan vara 5st.. @Hugii hur ser B:et pÄ SOH:n? Jag kommer inte ihÄg...
/Daniel
Det Àr det nog men jag har har/har haft 4st med samma fenomen.
/Daniel
Perfekt
Av de 3st jag Àgt och de ytterligare 2st recenserat har ingen haft perfekt placering.Det Àr det nog men jag har har/har haft 4st med samma fenomen.
/Daniel
Ăr det ju inte!Perfekt
NÀstanAv de 3st jag Àgt och de ytterligare 2st recenserat har ingen haft perfekt placering.
Ăr det ju inte!
Av de 3st jag Àgt och de ytterligare 2st recenserat har ingen haft perfekt placering.
Ărligt talar har jag inte ens tĂ€nkt pĂ„ det dĂ€r pĂ„ de jag haft. TĂ€nkt att det var mer rolexĂ€gar-sjukdom.Det Ă€r det nog men jag har har/har haft 4st med samma fenomen.
/Daniel
Beror bara pÄ hur hÄrt man skruvar!Av de 3st jag Àgt och de ytterligare 2st recenserat har ingen haft perfekt placering.
Det ser ju alla att den kronan inte Àr inskruvad helt.
FlÄt