Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte irl
Ser riktigt stört ut... In a good way
Hittade ingen högupplöst bild men poleringen är sjuk på riktigt. Man får typ redigera bort spegelbilder på sig själv när man tar wrish shots.
Det kallas tur.Tror jag har sett samma "fenomen" på flera Breitling.. men nästan omöjligt att se på en Rolex. Kronan är skruvad til max och B:et står rakt.
Turen är på min sida idagDet kallas tur.
Typ en sån här? D13050.1 med utc, kan det blir koolare än så här? Alla glor när man bär en sån, från killarna i förorten till wannabe grabbarna på StureplanÄr sugen på en chronomat G/S på länk. Gillar de äldre modellerna bättre. Men vilken ref ska man satsa på tro?
Det kanske har att göra med att du fotar dig själv när du tar dig på ballen?Alla glor när man bär en sån, från killarna i förorten till wannabe grabbarna på Stureplan
HahaDet kanske har att göra med att du fotar dig själv när du tar dig på ballen?
Typ en sån här? D13050.1 med utc, kan det blir koolare än så här? Alla glor när man bär en sån, från killarna i förorten till wannabe grabbarna på Stureplan
Ligger väl en med länk ute för 20 tkr på K&S? Eller är denna ny?Fråga. Är 21 500 ett ok pris för denna modell med refnr: E7936310.C869.158S.A20SS.1
Fick det erbjudandet via chrono24.
Vore tacksam för lite synpunkter.
Japp den jag har på gång är ny.Ligger väl en med länk ute för 20 tkr på K&S? Eller är denna ny?
Still a beauty after all this timeStill awesome!!
Vadå sitter fast?Skulle som sagt lämna in min A17380 på service. Idag ringde dom och sa att dom inte kan få upp boettlocket. Det sitter fast. Någon som varit med om liknande?
Har för långt till AD så det blev en lokal urmakare i Hendersonville. Dom säger att locket sitter som klistrat och dom vågar inte försöka mer....får vänta tills jag kommer tillbaka till sverige igenVadå sitter fast?
Vart lämnade du den?
Det är nog snarare urmakarn än klockan det är fel pp.Har för långt till AD så det blev en lokal urmakare i Hendersonville. Dom säger att locket sitter som klistrat och dom vågar inte försöka mer....får vänta tills jag kommer tillbaka till sverige igen
Jo jag skulle också säga det. Ville bara kolla om någon varit med om liknande.Det är nog snarare urmakarn än klockan det är fel pp.
Dåliga urmakare? Ja, men inte ofta.Jo jag skulle också säga det. Ville bara kolla om någon varit med om liknande.
Dyk med den duInte riktigt gummiväder än. Kör på läder så det riktigt ska blöda ur ögonen på puristerna. Trevlig fredag.
Hoppa i plurret, kolla lädrets reaktionVa... Läder på dykare...
Vet hut
Kul initiativ med den här tråden.
Jag tycker att den nya stålfisken är riktigt snygg, tycker att det passar riktigt bra med den nya bezeln på den.
Jag får bidra till tråden med denna dokumentären som kommer göra alla breitlingfans lite sugna på en chronomat