Inte ens nÀra pÄ min. Men lika glad Àr jag för det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ganska lik men min Àr inte lika suddigLiknar min
Dom Àr lite suddiga, din Àr nog inte ÀktaGanska lik men min Àr inte lika suddig
Dom Àr lite suddiga, din Àr nog inte Àkta
Ajajaj, tydligt tecken dÀr,
Börjar ocksÄ undra om min Àr fake med tanke pÄ hur kronan skruvar in.
Mina 50 öre Àr att Avantage och de efterföljande reffarna Àr perfekta, men att Evon Àr för stor...Hej! Vad har ni för tankar kring Aerospace Evo vs Avantage? Jag har en avantage idag med svart tavla och Àr sugen pÄ att utöka med antingen en blÄ evo eller en blÄ avantage.
Ălskar denna!
Jag tycker dam-brattar som de dÀr tvÄ borde ha en egen trÄd.Liknar min
Tveksamt om dina damhandleder hade klarat av en sÄdan best.Jag tycker dam-brattar som de dÀr tvÄ borde ha en egen trÄd.
Du e bara avis,Jag tycker dam-brattar som de dÀr tvÄ borde ha en egen trÄd.
Det Àr en instÀllningsfrÄga, lÀs instruktionsboken.Digitala displayen stÀmmer inte överens med tiden pÄ analoga, Àr det nÄgot stort fel eller lÀtt att fixa?
Har det inte postats sÄ har det inte hÀnt! Det vet ju alla.
En av B:s mest lyckade modeller. Brutal men samtidgt pÄ nÄgot konstigt sÀtt rÀtt sÄ diskret.
Ălskar denna!
Grymt lÀcker.Liknar min
Nice!! Ny box och lÄda med... som om det spelar roll nÀr man packar upp nya klocka
Först trots postgÄng...
Snabbt jobbat av Globen.
Grymt. Ge mig en gul sÄ...
Först trots postgÄng...
Snabbt jobbat av Globen.
Hur kÀnns den pÄ armen ?
Haha, touché. Ironi Àr den Àdlaste av konst.Visst,
En NY bratte pÄ 45mm med batteridrift som dessutom Àr gjord i plast,
LĂ„ter precis som @JensBP hittat sin soulmate