• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag Ängrar lite att jag köpte denna. Varför? Jo, för att den förstör mitt flippande. Den Àr helt enkelt för cool och för bekvÀm. Den fÄr mina andra moderna brattar att ligga i stiltje hemma i mörker. Ska jag sÀlja skiten som förstör sÄ mycket??? :(
IMG_6797.JPG

Jag Ängrar lite att jag köpte denna. Varför? Jo, för att den förstör mitt flippande. Den Àr helt enkelt för cool och för bekvÀm. Den fÄr mina andra moderna brattar att ligga i stiltje hemma i mörker. Ska jag sÀlja skiten som förstör sÄ mycket??? :(
IMG_6797.JPG
LĂ„na ut den till mig och testa??

IMG_6797.JPG
BehĂ„ll den och lĂ€gg resten pĂ„ K&S;) Eller behĂ„ll allt och ge mig en snabb jĂ€mförelse mellan den och din Colt, gĂ€rna med bilder. Är din Colt 41mm och denna 42mm?

BehĂ„ll den och lĂ€gg resten pĂ„ K&S;) Eller behĂ„ll allt och ge mig en snabb jĂ€mförelse mellan den och din Colt, gĂ€rna med bilder. Är din Colt 41mm och denna 42mm?
Inga side-by-side nu. Superocean Àr ca 41.5/15 och Colten 41/12,5. Men Colt bÀr ÀndÄ större tycker jag, syns mer, kÀnns mer. MÀrkligt men det Àr min upplevelse.

Inga side-by-side nu. Superocean Àr ca 41.5/15 och Colten 41/12,5. Men Colt bÀr ÀndÄ större tycker jag, syns mer, kÀnns mer. MÀrkligt men det Àr min upplevelse.
Det var ju högst marginellt. Provade en Colt 41 idag och den gillar jag i vart fall men en borstad lÀnk hade varit trevligt :)

TrÄkigt att de fÀrgutförandet inte gjordes bland 41mm-varianten..
Vilken chronomat blir det som fick stanna?
Black eye blue fÄr stanna.
Ångrar faktiskt att jag inte bestĂ€llde en
41 mm istÀllet för 2 st 44 mm.
NÀr jag sÄg dom fÀrgerna pÄ bild sÄ kunde jag inte bestÀmma mig, sÄ det blev 2 i syfte att senare sÀlja en utav dom :happyhappy:

Tillbaka
Topp