Fet!https://www.blocket.se/vastmanland/Breitling_73521970.htm?ca=11&w=3
Guling för hugad. Skulle gÀrna klippa men har precis betalt sommarens semesterresa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fet!https://www.blocket.se/vastmanland/Breitling_73521970.htm?ca=11&w=3
Guling för hugad. Skulle gÀrna klippa men har precis betalt sommarens semesterresa
LÄna ut den till mig och testa??Jag Ängrar lite att jag köpte denna. Varför? Jo, för att den förstör mitt flippande. Den Àr helt enkelt för cool och för bekvÀm. Den fÄr mina andra moderna brattar att ligga i stiltje hemma i mörker. Ska jag sÀlja skiten som förstör sÄ mycket???
BehĂ„ll den och lĂ€gg resten pĂ„ K&S Eller behĂ„ll allt och ge mig en snabb jĂ€mförelse mellan den och din Colt, gĂ€rna med bilder. Ăr din Colt 41mm och denna 42mm?Jag Ă„ngrar lite att jag köpte denna. Varför? Jo, för att den förstör mitt flippande. Den Ă€r helt enkelt för cool och för bekvĂ€m. Den fĂ„r mina andra moderna brattar att ligga i stiltje hemma i mörker. Ska jag sĂ€lja skiten som förstör sĂ„ mycket???
Inga side-by-side nu. Superocean Ă€r ca 41.5/15 och Colten 41/12,5. Men Colt bĂ€r Ă€ndĂ„ större tycker jag, syns mer, kĂ€nns mer. MĂ€rkligt men det Ă€r min upplevelse.BehĂ„ll den och lĂ€gg resten pĂ„ K&S Eller behĂ„ll allt och ge mig en snabb jĂ€mförelse mellan den och din Colt, gĂ€rna med bilder. Ăr din Colt 41mm och denna 42mm?
Det var ju högst marginellt. Provade en Colt 41 idag och den gillar jag i vart fall men en borstad lÀnk hade varit trevligtInga side-by-side nu. Superocean Àr ca 41.5/15 och Colten 41/12,5. Men Colt bÀr ÀndÄ större tycker jag, syns mer, kÀnns mer. MÀrkligt men det Àr min upplevelse.
Det var ju högst marginellt. Provade en Colt 41 idag och den gillar jag i vart fall men en borstad lÀnk hade varit trevligt
Ettan har djupt och jÀmt prÀglade bokstÀver, och trean har mer subtila och fadeade. Tror att alla gummin finns i 22?Finns Pro Diver 1 (visst Àr det den med "BREIT--LING"?) i 22 mm? NÄgon som har en sÄdan över?
Ettan Àr utgÄngen sedan mÄnga Är tyvÀrr. Coolast.Finns Pro Diver 1 (visst Àr det den med "BREIT--LING"?) i 22 mm? NÄgon som har en sÄdan över?
Kuk. Borde vÀl kunna hittas beg, eller kostar de huggorm dÄ?Ettan Àr utgÄngen sedan mÄnga Är tyvÀrr. Coolast.
Har inte trean "BREITLING-klocka-BREITLING"?Ettan har djupt och jÀmt prÀglade bokstÀver, och trean har mer subtila och fadeade. Tror att alla gummin finns i 22?
KorrektHar inte trean "BREITLING-klocka-BREITLING"?
Jo. Förstod inte Din avstavning dÀr...Har inte trean "BREITLING-klocka-BREITLING"?
Det kan ju inte vara lĂ€tt nĂ€r datumet lutar sĂ„dĂ€r...Ănnu en Breit dag
Oops lyckades stÀlla fel datum.
Ănnu en Breit dag
Oops lyckades stÀlla fel datum.
SÄ sjukt snygg, vad Àr det för ref?Chillar med diskret Navitimer.
Metallica Blue heter fÀrgenSÄ jvla grym Vilken fÀrg!
Vilket bra omdöme du ger din nya klocka!Metallica Blue heter fÀrgen
Ăr sprillans ny, kommer lĂ€gga ut den pĂ„ köp & sĂ€lj inom kort.
Den dÀr ska med pÄ resan, tycker jag.Chillar med diskret Navitimer.
A232G09NPSÄ sjukt snygg, vad Àr det för ref?
Tycker den Àr supersnygg helt Àrligt.Vilket bra omdöme du ger din nya klocka!
Jag önskar att jag ocksÄ kunde köpa tvÄ klockor pÄ en gÄng... TypisktTycker den Àr supersnygg helt Àrligt.
Köpte 2 st chronomater och kom fram till att endast behÄlla en.
Tycker den Àr supersnygg helt Àrligt.
Köpte 2 st chronomater och kom fram till att endast behÄlla en.
Black eye blue fÄr stanna.TrÄkigt att de fÀrgutförandet inte gjordes bland 41mm-varianten..
Vilken chronomat blir det som fick stanna?