Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inge guldlänk??Schtek !
Aldrig haft en roligare klocka och jag är helt ärlig
Kommer ihåg vad listpriset på den?Delar din åsikt, jag ägde den där på 90-talet. Då var just denna klocka jävligt het på marknaden och svindyr. Den kommer alltid vara speciell för mig och jag letar alltid efter en ny, dock utan UTC tror jag. En Chronomat GT.
Någon ska helt klart hängas! 3st in på KS under mindre än en vecka, tror jag får rätt med att modellen kommer bli en dunderhit. Ska sätta på nato på min så fort mitt vilddjur somnar.Vet inte vem eller vad jag ska skylla detta spontanköp på....
Vet inte vem eller vad jag ska skylla detta spontanköp på....
Jag vet exakt vem jag hade skyllt på iaf...Någon ska helt klart hängas! 3st in på KS under mindre än en vecka, tror jag får rätt med att modellen kommer bli en dunderhit. Ska sätta på nato på min så fort mitt vilddjur somnar.
Kommer ihåg vad listpriset på den?
Fin fint då vet du att det är Skarpt läge hehe
Ytterligare en uppgradering mot prototypen:
Röd kronpackning. Praktiskt och snyggt!
En hel del pengar på den tidenOm jag inte minns fel så typ 63 K i det utförandet på 90-talet. Men jag kan minnas fel.
Och är fortfarandeEn hel del pengar på den tiden
Sant! Man är lite hemma blind ibland...Och är fortfarande
Snyggt! Hur stor handled har du om jag får fråga?Vet inte vem eller vad jag ska skylla detta spontanköp på....
Du vet vem du ska ringa när du tröttnat på den och ska köpa hoverboardDagens ungdom med sina svarta plastklockor och hoverboards, jag säger då det, hmmpf..
Du trär det "i boetten" som ett vanligt nato. Enda problemet är att bandbredden är 22mm på mitt nato medan klockan har 21mm mellan bandhornen. Hittar tyvärr inga naton i 21mm med svart hårdvara. Förutom det så är det inga konstigheter.@yonsson, hur funkar natot med de nya bandfästena??
Edit: ...blev det nån skillnad från prototypen?
Är det där säkert? Skrivbordssäkert eller Da Nang-säkert?
Är det där säkert? Skrivbordssäkert eller Da Nang-säkert?
Ett 22mm nato sitter väldigt säkert. Skulle inte vara rädd för att bada eller dylikt. Jag tycker systemet funkar bra även om det ser lite mysko ut innan man vant sig vid tanken.Är det där säkert? Skrivbordssäkert eller Da Nang-säkert?
Troligtvis för att klockans boett är formgjuten.Modellerna som denna är en nyversion av hade ju utmärkt system. De hade både fasta bågar för nato samt möjligheten att stoppa i vanligt bandstift "bakom". En utmärkt lösning där nästan alla band fungerar, samt att genomgående band som nato verkligen blir militärsäkert. Varför krångla till det?
Du ber om min omkrets alltså...Snyggt! Hur stor handled har du om jag får fråga?