• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag önskar att jag ocksÄ kunde köpa tvÄ klockor pÄ en gÄng... Typiskt
Ja det Àr typiskt mig vad gÀller det mesta
= diagnosvarning ;) SĂ„ oerhört svĂ„rt tycker jag att se fĂ€rgerna bra pĂ„ bild, dĂ€rför bestĂ€llde jag en av varje. Är ju barnsligt förtjust i blĂ„tt sĂ„ jag kunde inte bestĂ€mma mig för vilken blĂ„ bara :happyhappy:

IMG_9018.JPG

Jag ska försöka leta upp en frÀsch 80180 eller M50035 med iaf lite svart fÀrg kvar sÄ att jag kan vara med i det nya svarta gÀnget hÀr, men fortfarande vara liiite coolare. Helst en tidig 80180 med miyota sÄ att jag kan spamma kobra kai med den ocksÄ. Osmakligt camo-nato pÄ sÄklart. :)

Jag ska försöka leta upp en frÀsch 80180 eller M50035 med iaf lite svart fÀrg kvar sÄ att jag kan vara med i det nya svarta gÀnget hÀr, men fortfarande vara liiite coolare. Helst en tidig 80180 med miyota sÄ att jag kan spamma kobra kai med den ocksÄ. Osmakligt camo-nato pÄ sÄklart. :)
De ofrÀscha, schletna skickar du vidare den till mig :)

Stilig vilket Är Àr denna ifrÄn om du har cetic pÄ denna ?
(Àr det denna som har blivit polerad i NederlÀnerna ? )

//Simon
Den Àr uttagen -00 med box och cert. Köpt av mig pÄ blocket för nÄgon mÄnad sedan. Vet inte om den har blivit polerad nere i Holland men den blev polerad i samband med helservicen hos nymans för ca 1,5 Är sedan.

Tillbaka
Topp