• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Plastinvasion!!! Bidrar med en liten bild frÄn början av tillverkningen...
waste-plastic.jpg

:D
Han bÀr sÀkert Rolex ocksÄ. RÀtt sÀker pÄ att han dinkat ner en bit som hamnade i @yonsson nya. PÄverkar frÀmst AR...

Mycket skyracers just nu, man börjar bli lite sugen pÄ att Äka och klÀmma pÄ en.
NÄgon som vet om handlarna i breitlings huvudstad (Göteborg) har skyracers inne Nu?

Mycket skyracers just nu, man börjar bli lite sugen pÄ att Äka och klÀmma pÄ en.
NÄgon som vet om handlarna i breitlings huvudstad (Göteborg) har skyracers inne Nu?
Det borde de ju ha dÄ alla STHLM-butiker verkar ha fÄtt sina men det kanske Àr sÀkrast att ringa och frÄga först.

Har gulfebern försvunnit och blivit ersatt av skyracerfebern nu?
TĂ€nk den dagen det kommer en gultavlad skyracer. Vilken hype det skulle bli.

Hörde rykte om en blÄtavlad inom kort men har svÄrt att bedöma sanningshalten, oavsett sÄ kÀnns det som en no brainer att göra Skyracern i flera varianter. Sitter just nu och drömmer om schysst OEM canvas till den :)
1; Hurricane 50, svart tavla.
2: Hurricane 50, gul tavla.
3: Hurricane 45, svart + gul tavla.
4: Skyracer, svart tavla.
5: Skyracer, gul tavla.

Det Àr det enda logiska.

Kan nÄgon hjÀlpa mig att förstÄ den hÀr annonsen:
https://www.blocket.se/stockholm/Br..._Titan_med_alla_papper_73095870.htm?ca=11&w=1
Breitling Aerospace A57350 Cal. 57 stÄr det i annonsen. Med Google till hjÀlp har jag kommit fram till att modellnumret A57350 sÀger att det Àr en Colt, bokstaven A sÀger att det Àr stÄl och Cal 57 har aldrig suttit i en Aerospace.
Kanske ni experter har bÀttre svar Àn vad google kan ge mig, eller har Krons Ur bara skrivit fel pÄ servicepapperet?

https://www.blocket.se/stockholm/Br..._Titan_med_alla_papper_73095870.htm?ca=11&w=1
Breitling Aerospace A57350 Cal. 57 stÄr det i annonsen. Med Google till hjÀlp har jag kommit fram till att modellnumret A57350 sÀger att det Àr en Colt, bokstaven A sÀger att det Àr stÄl och Cal 57 har aldrig suttit i en Aerospace.
Kanske ni experter har bÀttre svar Àn vad google kan ge mig, eller har Krons Ur bara skrivit fel pÄ servicepapperet?
Inte ett rÀtt i den dÀr annonsen. Den har dessutom inte skruvkrona. Jag hade inte köpt av den dÀr snubben.

NÀr jag var inne pÄ MÄrtenssons i Halmstad förra helgen hade de en beggad Aerospace Evo för 20', köp den istÀllet.

Senast Àndrad:

@yonsson har helt rÀtt. Intyget Àr för en annan klocka och försöker man lÀsa datumet ser det Àldre ut Àn ett par Är. Han mÄste ju sjÀlv veta vad som stÄr pÄ baksidan av klockan och att han inte ska skruva Ät nÄgon krona pÄ denna. AlltsÄ ruffel och bÄg.

Tillbaka
Topp