Makkanxd
Guld
Föll inte riktigt mig i smaken, vill du testa fĂ„r du gĂ€rna köpa bĂ€ggeĂr det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Föll inte riktigt mig i smaken, vill du testa fĂ„r du gĂ€rna köpa bĂ€ggeĂr det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r
Ska du inte berÀtta vad som hÀnt med den gula??Borta ifrÄn trÄden nÄgon vecka pga flytt och kommer tillbaka till att det översvÀmmas med skyracers... @yonsson fel alltihop
Har en inkommande, tveksam till att den fÄr stanna lÀnge, hypen Àr död
Wow inte illa, tack!
Plus er övriga. Tack. Nu tar jag pension tills jag kan köpa en 765 AVI.
SÀlj till @PCB han betalar premium för sÄnt dÀr.Föll inte riktigt mig i smaken, vill du testa fÄr du gÀrna köpa bÀgge
Sitter pÄ tvÄ, dÀrav försÀljning av den ena. Grym jÀvla klocka helt klart!Har en stÄlfisk, sÄ fÄr bli nÄtt annat nu. Men @JensBP har ju förstört huvudet pÄ en, sÄ kan inte bestÀmma vad nÀsta blir
SÀlj bilen, köp en bmx och en avi:Har en stÄlfisk, sÄ fÄr bli nÄtt annat nu. Men @JensBP har ju förstört huvudet pÄ en, sÄ kan inte bestÀmma vad nÀsta blir
Sitter pÄ tvÄ, dÀrav försÀljning av den ena. Grym jÀvla klocka helt klart!
Skyller allt pÄ @Denke me allt prat om förra veckans fÀrg mmSka du inte berÀtta vad som hÀnt med den gula??
Inte?!
Okej dÄ berÀttar jag: efter att ha tjatat hÄl i huvet pÄ oss tillsammans med nÄgra till gulingar om att gul minsann Àr det man ska ha bl.a bl.a osv sÄ gÄr snubben awol ett par dagar för att sedan dyka upp utan guling men med en golfklubba pÄ vÀg in...snubbe!!
SÀlj bilen, köp en bmx och en avi:
http://www.vintage-breitling.com/?page_id=138
Bling? Mögel.Haha! Har ju en cyckel ute pÄ lifestyle köp och sÀlj, den vore nÄtt för dig att hyckla till posten och hÀmta bling pÄ
Men kanske blir till att sÀlja bilen och köpa en mindre framöver.
Bling? Mögel.
Funkar ej. Kanske borde gÄ all-in-hipster med alla vintage. Komplettera med gammal militÀrhoj, second hand flygarpajj, flytta till mariatorget. =)Haha! Cyckeln Àr bling iaf
Funkar ej. Kanske borde gÄ all-in-hipster med alla vintage. Komplettera med gammal militÀrhoj, second hand flygarpajj, flytta till mariatorget. =)
Men finns det nÄgot surdegsdagis nÀra dÀr? Det Àr ett krav. Helst pÄ longboard-avstÄnd.Glömt inte för korta jeans, stickad tröja och ett par glasögon av rund modell. Tror Hornstull Àr lite mer hippt, sÄ har du nÀra till tanto dÀr du kan sitta barfota i grÀset hela sommaren och ta wristshots med nÄn microbrygeri öl i bakgrunden.
#vintagesommar
Men finns det nÄgot surdegsdagis nÀra dÀr? Det Àr ett krav. Helst pÄ longboard-avstÄnd.
Hur kom du pÄ idén? Tur att man kan se det pÄ avstÄndFöll inte riktigt mig i smaken, vill du testa fÄr du gÀrna köpa bÀgge
Du kommer Ängra dig, om du sÀljer den. Man borde ju ha en i varje fÀrg, fast det gÀller KU fler modellerBtw. Köp min vittavlade StÄlfisk och var saltast pÄ stranden i sommar
Skulle byta frÄn lÀnk till gummi, sÄ rÄkade tjejens Nato ligga nÀra till hands..och skadad som man Àr var man ju bara tvungenHur kom du pÄ idén? Tur att man kan se det pÄ avstÄnd
Antar att du inte rockar damuret pÄ 33mm?
Synd, dÄ fÄr jag ge upp den drömmen, jag kör nÀmligen panda- och delfin-skinn rakt igenom pÄ mina lÀderband.Vet inte, tror surdeg blev omodernt nÀr alla gick och blev glutenintoleranta. Men det finns gott om glutenfritt, veganskt fair trade stÀllen har jag hört vet dock inte om du kan köra Breitling. Tror du mÄste ha sliten 32mm i guldplÀtering pÄ veganskt fusklÀder.
Synd, dÄ fÄr jag ge upp den drömmen, jag kör nÀmligen panda- och delfin-skinn rakt igenom pÄ mina lÀderband.
Din red arrows Àr fet. Finns det nÄgon trevlig historia kring modellen? Jag har flera gÄnger varit inne och kikat pÄ den som ligger pÄ k&s...
Din red arrows Àr fet. Finns det nÄgon trevlig historia kring modellen? Jag har flera gÄnger varit inne och kikat pÄ den som ligger pÄ k&s...
@Hoffa har ett bra pris med lÀnk dessutom! Hoppas denna juvel stannar inom forumet.Stort TACK @Ontrackpiraten! Nja..tror inte det gör det faktiskt, det enda jag vet Àr att dom gjorde en liten serie pÄ fem olika emblem av lÀnders flygvapen eller vad man nu kallar det för. Denna Àr vÀl Royal Air Force ( British Aerospace Hawk T MK 1 ) . Dessa gjordes under en begrÀnsad limiterad upplaga för allmÀnheten faktiskt. Var av tre har hittat hit till forumet, jag har en, @JensBP har en och sÄ hÄller faktiskt @Hoffa pÄ att sÀlja sin.
Dom andra Àr enligt bilden.
Ăr en mycket trevlig klocka som blir svĂ„r att inte gilla.
HÀr kan du lÀsa lite mer om denna, hade en paketöppning nÀr jag fick hem denna som du kan lÀsa om du vill det.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-limiterad-upplaga-av-punainen-nuoli.55854/
Hur kÀnns Skyracern ?Dubbeltrubbel (Avengern enbart upplockad Ät och pÄ vÀg till god vÀn)