• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Är det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r ;)
Föll inte riktigt mig i smaken, vill du testa fÄr du gÀrna köpa bÀgge :D:D
IMG_2015.JPG

Borta ifrÄn trÄden nÄgon vecka pga flytt och kommer tillbaka till att det översvÀmmas med skyracers... @yonsson fel alltihop ;)
Har en inkommande, tveksam till att den fÄr stanna lÀnge, hypen Àr död ;)
Ska du inte berÀtta vad som hÀnt med den gula??

Inte?!

Okej dÄ berÀttar jag: efter att ha tjatat hÄl i huvet pÄ oss tillsammans med nÄgra till gulingar om att gul minsann Àr det man ska ha bl.a bl.a osv sÄ gÄr snubben awol ett par dagar för att sedan dyka upp utan guling men med en golfklubba pÄ vÀg in...snubbe!!

:heart:

Ska du inte berÀtta vad som hÀnt med den gula??

Inte?!

Okej dÄ berÀttar jag: efter att ha tjatat hÄl i huvet pÄ oss tillsammans med nÄgra till gulingar om att gul minsann Àr det man ska ha bl.a bl.a osv sÄ gÄr snubben awol ett par dagar för att sedan dyka upp utan guling men med en golfklubba pÄ vÀg in...snubbe!!

:heart:
Skyller allt pÄ @Denke me allt prat om förra veckans fÀrg mm ;)
Kliar alltid i fingrarna och man mÄste prova pÄ allt som finns pÄ grÀsplanen och andra sidan.
Betar sakta av allt pÄ grÀs buffén.
Nu blev det en rokad och den gula fick lÀmna men inte alls omöjligt att den ÄtervÀnder i framtiden.
Livet Àr för kort för att bli OWG :)

Funkar ej. Kanske borde gÄ all-in-hipster med alla vintage. Komplettera med gammal militÀrhoj, second hand flygarpajj, flytta till mariatorget. =)

Glömt inte för korta jeans, stickad tröja och ett par glasögon av rund modell. Tror Hornstull Àr lite mer hippt, sÄ har du nÀra till tanto dÀr du kan sitta barfota i grÀset hela sommaren och ta wristshots med nÄn microbrygeri öl i bakgrunden.
#vintagesommar

Glömt inte för korta jeans, stickad tröja och ett par glasögon av rund modell. Tror Hornstull Àr lite mer hippt, sÄ har du nÀra till tanto dÀr du kan sitta barfota i grÀset hela sommaren och ta wristshots med nÄn microbrygeri öl i bakgrunden.
#vintagesommar
Men finns det nÄgot surdegsdagis nÀra dÀr? Det Àr ett krav. Helst pÄ longboard-avstÄnd.

Men finns det nÄgot surdegsdagis nÀra dÀr? Det Àr ett krav. Helst pÄ longboard-avstÄnd.

Vet inte, tror surdeg blev omodernt nÀr alla gick och blev glutenintoleranta. Men det finns gott om glutenfritt, veganskt fair trade stÀllen har jag hört ;) vet dock inte om du kan köra Breitling. Tror du mÄste ha sliten 32mm i guldplÀtering pÄ veganskt fusklÀder.

Vet inte, tror surdeg blev omodernt nÀr alla gick och blev glutenintoleranta. Men det finns gott om glutenfritt, veganskt fair trade stÀllen har jag hört ;) vet dock inte om du kan köra Breitling. Tror du mÄste ha sliten 32mm i guldplÀtering pÄ veganskt fusklÀder.
Synd, dÄ fÄr jag ge upp den drömmen, jag kör nÀmligen panda- och delfin-skinn rakt igenom pÄ mina lÀderband.

Din red arrows Àr fet. Finns det nÄgon trevlig historia kring modellen? Jag har flera gÄnger varit inne och kikat pÄ den som ligger pÄ k&s...

Stort TACK @Ontrackpiraten! Nja..tror inte det gör det faktiskt, det enda jag vet Àr att dom gjorde en liten serie pÄ fem olika emblem av lÀnders flygvapen eller vad man nu kallar det för. Denna Àr vÀl Royal Air Force ( British Aerospace Hawk T MK 1 ) . Dessa gjordes under en begrÀnsad limiterad upplaga för allmÀnheten faktiskt. Var av tre har hittat hit till forumet, jag har en, @JensBP har en och sÄ hÄller faktiskt @Hoffa pÄ att sÀlja sin.

Dom andra Àr enligt bilden.
dsc_6769-jpg.330852

Är en mycket trevlig klocka som blir svĂ„r att inte gilla.
dsc_6762-jpg.330853
dsc_6760-jpg.330855
dsc_6757-jpg.330854

HÀr kan du lÀsa lite mer om denna, hade en paketöppning nÀr jag fick hem denna som du kan lÀsa om du vill det.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-limiterad-upplaga-av-punainen-nuoli.55854/

Din red arrows Àr fet. Finns det nÄgon trevlig historia kring modellen? Jag har flera gÄnger varit inne och kikat pÄ den som ligger pÄ k&s...

Stort TACK @Ontrackpiraten! Nja..tror inte det gör det faktiskt, det enda jag vet Àr att dom gjorde en liten serie pÄ fem olika emblem av lÀnders flygvapen eller vad man nu kallar det för. Denna Àr vÀl Royal Air Force ( British Aerospace Hawk T MK 1 ) . Dessa gjordes under en begrÀnsad limiterad upplaga för allmÀnheten faktiskt. Var av tre har hittat hit till forumet, jag har en, @JensBP har en och sÄ hÄller faktiskt @Hoffa pÄ att sÀlja sin.

Dom andra Àr enligt bilden.
dsc_6769-jpg.330852

Är en mycket trevlig klocka som blir svĂ„r att inte gilla.
dsc_6762-jpg.330853
dsc_6760-jpg.330855
dsc_6757-jpg.330854

HÀr kan du lÀsa lite mer om denna, hade en paketöppning nÀr jag fick hem denna som du kan lÀsa om du vill det.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-limiterad-upplaga-av-punainen-nuoli.55854/
@Hoffa har ett bra pris med lÀnk dessutom! Hoppas denna juvel stannar inom forumet.

Tillbaka
Topp