Detta Ă€r iaf jag. Ny bratte för dagen... Nu Ă€r det fan KĂPSTOPP!!!!Nae ,Ă€pplet Ă€r ju inte vattentĂ€tt, och tyckte det verkade knepigt att be sambon ta en bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Detta Ă€r iaf jag. Ny bratte för dagen... Nu Ă€r det fan KĂPSTOPP!!!!Nae ,Ă€pplet Ă€r ju inte vattentĂ€tt, och tyckte det verkade knepigt att be sambon ta en bild
Detta Ă€r iaf jag. Ny bratte för dagen... Nu Ă€r det fan KĂPSTOPP!!!!
Bjud pĂ„ en bild sĂ„ man ser ordentligt för fan...Detta Ă€r iaf jag. Ny bratte för dagen... Nu Ă€r det fan KĂPSTOPP!!!!
Köpstopp my ass,,, du springer alltid pÄ nÄgot
Som du mÄste ha
Ok.Bjud pÄ en bild sÄ man ser ordentligt för fan...
wtf...tror det e en gammal rolle,,,,vet ju att du avgudar kvaliteten pÄ gamla rollars lÀnkarOk.
Boxen kÀnns inte rÀtt va?
Idiot...Ok.
Boxen kÀnns inte rÀtt va?
Wankers. Det Àr sÄklart ingen Rolex. De
navitimer! Snygg som fanWankers. Det Àr sÄklart ingen Rolex. Denna Àr bekant pÄ forumet sen förr. Nu servad...
SĂ„ smutt sak.
à sÄ lyckades jag smita in en paketöppning i fel trÄd. Hehe.
Svinfin! Grattis!Wankers. Det Àr sÄklart ingen Rolex. Denna Àr bekant pÄ forumet sen förr. Nu servad...
SĂ„ smutt sak.
Bra dÀr! Mkt hÀrligWankers. Det Àr sÄklart ingen Rolex. Denna Àr bekant pÄ forumet sen förr. Nu servad...
SĂ„ smutt sak.
Bam! Och vilken premiÀr! SnyggtPremiÀr i trÄden
Satan va bra! GrattisPremiÀr i trÄden
Tack, kul med nÄgot annorlunda och lite fÀrgSatan va bra! Grattis
Denna Colt assÄ.. kommer ett litet leende varje gÄng den Äker pÄ.
En av de hÀftigaste klockorna jag sett pÄ forumet - stort grattis.
Den Àr verkligen fantastisk fin! Vad Àr det för ref och frÄn vilket Är? MÄste kolla upp denà sÄ sjukt nöjd med denna!
Antar att du inte rockar damuret pÄ 33mm?A74380 om jag inte Àr för trött nu...
Edit: kom-ihÄg rÀtt. HÀr Àr beskrivningen.
Den Àr verkligen fantastisk fin! Vad Àr det för ref och frÄn vilket Är? MÄste kolla upp den
Din red arrows Àr fet. Finns det nÄgon trevlig historia kring modellen? Jag har flera gÄnger varit inne och kikat pÄ den som ligger pÄ k&s...Breitling Àr underskattade klockor, iaf dom frÄn 90-talet.
Wow inte illa, tack!En av de hÀftigaste klockorna jag sett pÄ forumet - stort grattis.