NĂ„n pĂ„ sĂ€ljes kanske har nĂ„gon bild, @MatthiasWG eller @AndersmlĂr det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ„n pĂ„ sĂ€ljes kanske har nĂ„gon bild, @MatthiasWG eller @AndersmlĂr det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r
Ăr det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r
"TyglÀnk"? Den var ny.Varför sabba klockan med en tyglÀnk?
Hahaha, ta det lugnt med saltet!"TyglÀnk"? Den var ny.
Har lÀst gummilÀnk och metall-lÀnk flera gÄnger pÄ sista tiden, bÄda ord fÄr mig att fÄ förhöjt blodtryck, tyglÀnk dÀremot...
MÄste testa nya ord"TyglÀnk"? Den var ny.
Har lÀst gummilÀnk och metall-lÀnk flera gÄnger pÄ sista tiden, bÄda ord fÄr mig att fÄ förhöjt blodtryck, tyglÀnk dÀremot...
Jag ska spara det ordet och anvÀnda det vid lÀmpligt tillfÀlle.MÄste testa nya ord
Det var ju till och med en trÄd som handlade om vad vissa omega reffar skulle kallas.
TyglÀnk blir skitbra
Den Àr riktigt bra!
Nja. Ingen med Nato. Men vÀl andra. Saknar den nu faktiskt.
Den dÀr Àr snygg pÄ allt. Du borde prova ett brunt liberty. Det lÀr bli uber.
Ăr det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r
BÀst pÄ lÀnk och lÀder om du frÄgar migJapp 22 Àr det.
Tycker dock inte det funkar nÄgot vidare pÄ GMTn...
BÀst pÄ lÀnk och lÀder om du frÄgar mig
Har hört att det blir jetplanflygning och annat kul med Breitling jet team utomlands i Är. Flyga vinge var ju inte ens lÀskigt men att jetplan lÀr vara en jÀkla upplevelse. SvÄrt att brÀcka Breitlings aktivitetsdagar.Dagens Breitlingbild?
Sluta. @PCB grÄter och kan inte sova.Japp 22 Àr det.
Tycker dock inte det funkar nÄgot vidare pÄ GMTn...
65-70 cirka. Det var bÀttre förr.Hur Àr Breitling's status nuförtiden? Tyckte alla snackade om det förr om Ären.
Det dÀr Àr du pÄ riktigt va? Du har ju sÄna gaddar.Blir lÄngdusch,,,,
Bra val!TÀnkte ta The One idag men den hÀr sitter kvar...
Hahaha65-70 cirka. Det var bÀttre förr.
Nae ,Àpplet Àr ju inte vattentÀtt, och tyckte det verkade knepigt att be sambon ta en bildDet dÀr Àr du pÄ riktigt va? Du har ju sÄna gaddar.