• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Är det 22mm luggar pĂ„ Avenger 2 GMT? NĂ„n som haft nato eller zulu pĂ„ en sĂ„dan? Google var inte till nĂ„n större hjĂ€lp hĂ€r ;)

22mm Àr det som gÀller! HÀr Àr nÄgra bilder pÄ min gamla.. Ena pÄ grÄtt nato och andra pÄ svart zulu. BlÄ tavla var det pÄ den.. LÀtt att börja sakna den nu nÀr jag började leta fram bilder pÄ den :oops::banghead:

20140615_193659.jpg

20141005_160719.jpg

Bara hÄlla tummarna att B slÀpper nÄgot i Avenger-serien med inhouse-verk i stÄl nÀsta Är! :D

"TyglÀnk"? Den var ny. :D
Har lÀst gummilÀnk och metall-lÀnk flera gÄnger pÄ sista tiden, bÄda ord fÄr mig att fÄ förhöjt blodtryck, tyglÀnk dÀremot... :D
MĂ„ste testa nya ord:D
Det var ju till och med en trÄd som handlade om vad vissa omega reffar skulle kallas.
TyglÀnk blir skitbra

Provade nato pÄ min steelfish, satt inte pÄ i mÄnga sekunder. Gummi eller lÀnk Àr det jag tycker funkar. Gillar nato pÄ andra klockor, men Breitling fÄr vara fredat.

Tillbaka
Topp