Oscar900218
Silver
Tack sĂ„ mycket, jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd!Ăr detta en Breitling Avenger II seawolf blacksteel ?
Hittade -RI-'s sÀljannons nu.. hur snygg som helst!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sĂ„ mycket, jag Ă€r vĂ€ldigt nöjd!Ăr detta en Breitling Avenger II seawolf blacksteel ?
Hittade -RI-'s sÀljannons nu.. hur snygg som helst!!
Grym guling!Tack sÄ mycket, jag Àr vÀldigt nöjd!![]()
Den dÀr var inte heller dum!Booyyaaah...
![]()
TvÄtons Chronomat alternativt Super Avenger med diamantbezel?Grattis @JensBP till en fet Bratte!!
Jag tÀnkte strax slÀnga in bilder pÄ min nyinkomna dörrvaktsdinka![]()
Shit, TvÄtons Crosswind med UTC. Det blir inte mer dörrvakt Àn sÄ."Nej du stÄr inte pÄ listan!"
"Ta ett varv runt kvarteret".
"BACKA!!" Och beskÄda den sanna Dörrvaktsdinkan!
![]()
En extremt efterlÀngtad Bratte har Àntligen landat, nyservad och helt omhÀndertagen av urmakare.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SÄdÀrja, det var ju en riktig Breitbling"Nej du stÄr inte pÄ listan!"
![]()
En extremt efterlÀngtad Bratte har Àntligen landat, nyservad och helt omhÀndertagen av urmakare.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för tipset xmb216b , ska kolla in vad dom harPluswatch pÄ C24 Àr pÄlitliga o har bra priser. Finns massor av goda omdömen om dem pÄ forumet. Finns iofs fler med bra priser pÄ C24, sÄ det Àr bara att leta omdömen![]()
Mitt nÀsta inköpMan bara gillar Aerospace
![]()
Mkt braĂntligen Ă€r jag med i klubben
![]()
Ser bra ut, hÀlsa fruganFick inte ha tvÄ klockor pÄ mig idag för tjejen sÄ vi löste det sÄ hÀr. Hon valde först mycket smakfullt![]()
![]()
Seawolf, grattisĂntligen Ă€r jag med i klubben
![]()
Amen vad Àr det som hÀnder. TrÄden Àr full av klarhet till klarhet. Fy fan va braBreitling nr.2
![]()
"Nej du stÄr inte pÄ listan!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!Snygg klocka! Vad Àr det för jacka man skymtar ?
Tack!
Det Àr typ en skjortjacka frÄn Valient, första gÄngen jag har den pÄ nÀr jag inte kör hoj typ.
Bild Ä namn pÄ plagget? Kan slÀnga in hÀrKan du inte Pm.a mig en bild och ett namn?![]()
Ja det Àr helt sjukt men det kÀnns sÄ jÀkla bra! SÄ nöjdAmen vad Àr det som hÀnder. TrÄden Àr full av klarhet till klarhet. Fy fan va bra