• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Booyyaaah...
IMG_7333.JPG

"Nej du stÄr inte pÄ listan!"
"Ta ett varv runt kvarteret".
"BACKA!!" Och beskÄda den sanna Dörrvaktsdinkan!
IMG_3417.JPG

En extremt efterlÀngtad Bratte har Àntligen landat, nyservad och helt omhÀndertagen av urmakare.
IMG_3412.JPG
IMG_3413.JPG
IMG_3414.JPG
IMG_3411.JPG
IMG_3410.JPG
Shit, TvÄtons Crosswind med UTC. Det blir inte mer dörrvakt Àn sÄ. :D
"Sorry grabbar, det Àr bara medlemmar ikvÀll"

Hej, hojta om jag surrar i fel trÄd nu, gÄr i köptankar pÄ en Breitling Avenger II seawolf eller Superocean II 44, nyfiken pÄ en sommar klocka kanske med annat armband Àn stÄllÀnk, kÀnner mig mogen för lite fÀrg pÄ urtavla dessutom.
SÄ lite tips, tankar och synpunkter tas gÀrna emot,
Tex, var finner man bÀst priser, Àr det chrono24, nÄgon svensk handlare eller kanske flygplatser dÄ jag resen en del ?

SÄg -RI-'s sÀljannons pÄ en Breitling Avenger II seawolf "lite sent" :), Men hÀrligt för OScar900218 till en i mina ögon lÀcker skapelse.

Pluswatch pÄ C24 Àr pÄlitliga o har bra priser. Finns massor av goda omdömen om dem pÄ forumet. Finns iofs fler med bra priser pÄ C24, sÄ det Àr bara att leta omdömen:)

Tillbaka
Topp