Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Antar att det är original.Gummit är relativt billigt
Det är viklåset som kostar om det är det du ska har
//Simon
På Breitlings sida verkar det skilja ca 4000 mellan gummi och länkPrecis. Antar att det är original.
Precis. Antar att det är original.
Grymt, grattis.Har lagt in en beställning på en jag med nu.
Längtar![]()
Den var också riktigt bra!![]()
![]()
![]()
Kollade gammal konversation med AD.
4300kr är listpriset för pro iii på viklås.
Svart gummi med viklåsGrymt, grattis.På gummi eller länk?
Hittade en ny för 25 900. Bara slå till direkt!På Breitlings sida verkar det skilja ca 4000 mellan gummi och länkså det är nog där runt, vet dock ej om det är viklås eller vanligt.
Hittade nu!
Listar 37,4 med pusch låset och PRO iii gummi.
Breitlings hemsida är riktigt smidig när man vill se hur banden och länkar passar ihop med olika modeller.Det finns många varianter i olika färger/material
Sen finns den klassiska låset
Här har du en länk till deras sida ---> https://www.breitling.com/en/
//Simon
Ja, den är rätt bra, fattas tyvärr en kategori för tillbehör. MÅNGA klocktillverkare har kassa hemsidor som är extremt svårnavigerade, väldigt slappt.Breitlings hemsida är riktigt smidig när man vill se hur banden och länkar passar ihop med olika modeller.
Låter billigt!Hittade en ny för 25 900. Bara slå till direkt!
Tackar!
Jag har inte testat gamla gummit men jag har inte haft några som helst betyder med mitt skålade, tycker det sitter kanon och blir inte svettigt i +34*c.
Vad är det för gummi ni snackar om? Mitt jävla gummi till Stålfisken har börjat lukta allt oftare så jag behöver nog köpa nytt...Även jag ska gå på det skålade gummit, vet hur det andra luktar o fuktar![]()
Det jag lagt upp ovan är skålat, finns med fler utseenden.Vad är det för gummi ni snackar om? Mitt jävla gummi till Stålfisken har börjat lukta allt oftare så jag behöver nog köpa nytt...
Det finns en recension på den. Materialet är genomgående.Någon som vet om "Breitlight" är svart rakt igenom eller om det är en svart coating som kommer nötas bort med tiden?
![]()
Det finns en recension på den. Materialet är genomgående.
Mycket bra val av vin!![]()
Vi tar revansch imorgon![]()