• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Precis. Antar att det är original.
IMG_8064.JPG
IMG_8065.JPG
IMG_8066.JPG

Kollade gammal konversation med AD.
4300kr är listpriset för pro iii på viklås.

Soffläge med Stålfisken.
Är det värt att byta det gamla Pro3 till det nya som är "urholkat"? På vanliga gummit är det ju ganska stor skillnad men märks det på viklåsvarianten också? @JensBP @yonsson ?
IMG_1253.JPG

Soffläge med Stålfisken.
Är det värt att byta det gamla Pro3 till det nya som är "urholkat"? På vanliga gummit är det ju ganska stor skillnad men märks det på viklåsvarianten också? @JensBP @yonsson ?
IMG_1253.JPG
Jag har inte testat gamla gummit men jag har inte haft några som helst betyder med mitt skålade, tycker det sitter kanon och blir inte svettigt i +34*c.

Någon som vet om "Breitlight" är svart rakt igenom eller om det är en svart coating som kommer nötas bort med tiden?

colt-skyracer-2.jpg

Det finns en recension på den. Materialet är genomgående.

Yes har läst recensionen, riktigt bra! :)

Känns som den perfekta svarta klockan om den är svart rakt igenom, jag är inget fan av DLC som är 10 år gammal och ser slitet ut...
Just nu velar jag mellan Colt Skyracer, Colt 41 mm blå automatic eller en TH Aquaracer.

Att ha läst denna tråd dagligen i 6 månader gör att man går runt och tänker på Breitling hela tiden. Börjar kännas som en sjukdom :confused:

Tillbaka
Topp