Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag med! Har inte lĂ€mnat armen sen den dök upp.Ăr frĂ€lst. Stor men sitter mycket skönt.
![]()
Kul fÀrg pÄ tavlan, vad Àr det för Är pÄ den?Chronomaten Àr ju sÄ jÀkla bra. Klassiker pÄ samma nivÄ som Sub etc om du frÄgar mig.
![]()
Det Àr ref 81950 sÄ den Àr rÀtt tidig men vet inte exakt. Kan man kolla upp det pÄ nÄgot sÀtt?Kul fÀrg pÄ tavlan, vad Àr det för Är pÄ den?
TyvÀrr svÄrt. De gÄr pÄ serienummer, sÄ de första Àr 84 och sÄ vidare upp till ca 90. TyvÀrr finns ingen bra lista.@JensBP kanske vet?
Ărligt talat vet inte hur mĂ„nga de sĂ„lde dĂ€r första Ă„ren men ganska tidig lĂ€r den ju vara. Ăr det en 81950, eller 81950A eller dubbelref 81950-A13047?193XX Ă€r det, sĂ„ din position Ă€r ohotad @JensBP.![]()
Det gamla italienska flygplanet och inte moderna breitlingvingarna.Hur ser jag det?
Verkar som det?Det gamla italienska flygplanet och inte moderna breitlingvingarna.
Hastighet i MPH och KMH, brÀnsleförbrukning och sÄdant.Grattis! Supercool! Har aldrig gillat Navisar innan, sen för nÄgot Är sedan började dom leta sig in under pannbenet... Kosmonauten Àr otroligt lÀcker.
Kan man snabbt sammanfatta vad man kan göra för balla utrÀkningar med bezeln?
Det Àr den gamla bakboetten. Den Àr tidig, de bytte baksidan efter nÄgot Är. Cirkus mitten av 80-talet tummen och pekfingret.Verkar som det?
![]()
Kul! Tidlös design helt klart.Det Àr den gamla bakboetten. Den Àr tidig, de bytte baksidan efter nÄgot Är. Cirkus mitten av 80-talet tummen och pekfingret.
Störtsköna subsekundvisare. Ăr det fĂ€rg eller lume?En gammal bekanting. Men den verkar ha solat lite...
![]()
![]()
Lume pĂ„ dem gamla blackbird.Störtsköna subsekundvisare. Ăr det fĂ€rg eller lume?
Chronomaten Àr ju sÄ jÀkla bra. Klassiker pÄ samma nivÄ som Sub etc om du frÄgar mig.
![]()
Grym!!!!!Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
TvÄ Navisar pÄ ett dygn, kul! VÀlkommen!Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Mycket trevlig!Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()