• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En keeper alltsÄ, sÄdana har man ju köpt...och sÄlt :D
Keepers existerar. Man sÀljer sin moderna favoritbratte, Àr arg ett Är för att man sÄlde, sen köper man samma modell men svart = keeper. :)
IMG_7857.JPG

Kanske lite som att svÀra i kyrkan men jag gör det ÀndÄ ....
Söker efter aftermarket armband i bra kvalite till min new pluton, har inte kunnat hitta nÄt i rÀtt stil (se bild) och med endlinks, nÄgon som vet var jag kan hitta det till ett vettigt pris?
Armband new pluton.jpg

PÄkostat vÀrre.
Schysst med orange insida som man kan vÀnda ut i hÀndelse av fara.
Sjukt viktigt!

"Vid fara: Dra ut antennen pÄ Emergencyn, vÀnd jackan ut och in och sÀtt dig dÀrefter pÄ en stubbe och ta en bÀrs i vÀntan pÄ helikoptern".

- Borde stÄ i alla Breitlings instruktionsböcker.

Senast Àndrad:
Sjukt viktigt!

"Vid fara: Dra ut antennen pÄ Emergencyn, vÀnda jackan ut och in och sÀtt dig dÀrefter pÄ en stubbe och ta en bÀrs i vÀntan pÄ helikoptern".

- Borde stÄ i alla Breitlings instruktionsböcker.
Ta en bild pÄ klockan med utdragen sÀndare och posta pÄ ks "vad gör du (och din klocka) (...)"

Tillbaka
Topp