• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!
20170809_072205.jpg
Det dÀr Àr en helt annan nivÄ Àn vad trÄden Àr van vid. Grattis! :)

Kul med rattrapante! Tror du att du kommer anvÀnda funktionen? :)
Tar tid pÄ ölen och pÄ whyskeyn.. Nu Àntligen kommer jag veta tidsmÀssigt vad som skiljer nÀr jag dricker dom bÄda Àdla dryckerna.. Annars? Nej.. Inte alls.. Coolt förvisso men dÀr stannar det för mig.. Det som var grejen med just den klockan var ju tavlan.. 45 mm istÀllet för 46 som jag hade pÄ min gamla.. Och Äterigen, tavlan! Guld.. öppen baksida..

Tar tid pÄ ölen och pÄ whyskeyn.. Nu Àntligen kommer jag veta tidsmÀssigt vad som skiljer nÀr jag dricker dom bÄda Àdla dryckerna.. Annars? Nej.. Inte alls.. Coolt förvisso men dÀr stannar det för mig.. Det som var grejen med just den klockan var ju tavlan.. 45 mm istÀllet för 46 som jag hade pÄ min gamla.. Och Äterigen, tavlan! Guld.. öppen baksida..
Glasbaksida pÄ den?
Upp med bild isf :D

Herrregud mÀnniska:woot: Varför har du inte blottat den för?:D SesÄ finns ingen anledning till blygsel

Tillbaka
Topp