Det dÀr Àr en helt annan nivÄ Àn vad trÄden Àr van vid. Grattis!Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr Àr en helt annan nivÄ Àn vad trÄden Àr van vid. Grattis!Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Tackar!Grym!!!!!
Ja det kÀnns varmt och gott hÀrIngen dÄlig pjÀs det dÀr!!
Gratulerar och vÀlkommen in i vÀrmen![]()
Har inte lÀst alla 500+ sidor bara dom senaste 20 och kul att bidra med en lite annorlunda klocka!Det dÀr Àr en helt annan nivÄ Àn vad trÄden Àr van vid. Grattis!![]()
Stabil duo tillsammans med din smurfJag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
GÀller att stÄ vid sitt första intryck och kÀnsla! Det Àr en grym duo Àven om dom Àr varandras motpoler.. Vilket jag önskade!Stabil duo tillsammans med din smurf
Kul att du körde pÄ bratten fastÀn mÄnga föresprÄkade daytonan i din trÄd!
Jag med! Har inte lÀmnat armen sen den dök upp.![]()
![]()
Kul med rattrapante! Tror du att du kommer anvÀnda funktionen?Har inte lÀst alla 500+ sidor bara dom senaste 20 och kul att bidra med en lite annorlunda klocka!
Ingen som nappat pÄ den svarta Navin? Jag Àr inte mycket för svarta klockor, men just denna tycker jag Àr ovanligt lyckad och oerhört tuff. Den kÀnns Àven mycket mindre Àn motsvarande osvarta.
![]()
Tar tid pÄ ölen och pÄ whyskeyn.. Nu Àntligen kommer jag veta tidsmÀssigt vad som skiljer nÀr jag dricker dom bÄda Àdla dryckerna.. Annars? Nej.. Inte alls.. Coolt förvisso men dÀr stannar det för mig.. Det som var grejen med just den klockan var ju tavlan.. 45 mm istÀllet för 46 som jag hade pÄ min gamla.. Och Äterigen, tavlan! Guld.. öppen baksida..Kul med rattrapante! Tror du att du kommer anvÀnda funktionen?![]()
Glasbaksida pÄ den?Tar tid pÄ ölen och pÄ whyskeyn.. Nu Àntligen kommer jag veta tidsmÀssigt vad som skiljer nÀr jag dricker dom bÄda Àdla dryckerna.. Annars? Nej.. Inte alls.. Coolt förvisso men dÀr stannar det för mig.. Det som var grejen med just den klockan var ju tavlan.. 45 mm istÀllet för 46 som jag hade pÄ min gamla.. Och Äterigen, tavlan! Guld.. öppen baksida..
Det Àr en keeper, den första för mig. Tog tre Är att hitta den.Makalöst snygg!!
Absolut! Imorgon nÀr det Àr ljus!Glasbaksida pÄ den?
Upp med bild isf![]()
En keeper alltsÄ, sÄdana har man ju köpt...och sÄltDet Àr en keeper, den första för mig. Tog tre Är att hitta den.![]()
Haha jag vet. Det dÀr kommer jag fÄ Àta upp.En keeper alltsÄ, sÄdana har man ju köpt...och sÄlt![]()
Finns som "Kosmonautmodell" ocksÄ, med 24-timmars visning. Tror Kosmonaunten Àr en LE pÄ 1000 stycken.Huh, 2-registers kronograf?
Ser iaf skittuff ut.
LÀckert! Stort grattis.Jag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Helvete va sjukt!!! Bra jobbat och vÀlkommenJag vÀlkomnar mig sjÀlv in i denna trÄd och presenterar min nya Navitimer Rattrapante!![]()
Skön kommentar.. Och tackar för vÀlkomnandet!Helvete va sjukt!!! Bra jobbat och vÀlkommen
Detta Àr enda trÄden pÄ forumet dÀr svordomar anvÀnds som de ska.Skön kommentar.. Och tackar för vÀlkomnandet!
Och jag som Àr sÄ PK..Detta Àr enda trÄden pÄ forumet dÀr svordomar anvÀnds som de ska.![]()
Herrregud mÀnniskaTar tid pÄ ölen och pÄ whyskeyn.. Nu Àntligen kommer jag veta tidsmÀssigt vad som skiljer nÀr jag dricker dom bÄda Àdla dryckerna.. Annars? Nej.. Inte alls.. Coolt förvisso men dÀr stannar det för mig.. Det som var grejen med just den klockan var ju tavlan.. 45 mm istÀllet för 46 som jag hade pÄ min gamla.. Och Äterigen, tavlan! Guld.. öppen baksida..
PK med en smurf och guldbratte?! LÄter inte rimligtOch jag som Àr sÄ PK..
Men nu vet jag framÄt!
Smurfen gÄr under radarn.. Alltid.. Hade en person som sa "snygg Submariner.. Men jag har ju den svarta".. Vilket jag faktiskt tyckte var rÀtt skoj!PK med en smurf och guldbratte?! LÄter inte rimligt![]()
Om du menar det öppna caset? Kommer fin bild imorgon!Herrregud mÀnniskaVarför har du inte blottat den för?
SesÄ finns ingen anledning till blygsel
SjÀlvklart menar jag det öppna caset. Vill absolut inte se dig i kallingarna, det Àr ett klockformade dettaOm du menar det öppna caset? Kommer fin bild imorgon!