PCB
Guld
Ăh struntprat , owg my ass!Jag har svĂ„rt att bli nöjdare. Holy Moly.
Kanske borde bli owg med denna och lÀmnar denna vansinniga hobby...
![]()
PÄ med chokladbandet nu istÀllet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăh struntprat , owg my ass!Jag har svĂ„rt att bli nöjdare. Holy Moly.
![]()
Sjukt fet!!Jag har svÄrt att bli nöjdare. Holy Moly.
![]()
Sjukdomsinsikt Jens...Jag har svÄrt att bli nöjdare. Holy Moly.
![]()
Knepet med keepers Àr att köpa samma modell om och om igen tills man inser att det Àr modellen man inte vill sÀlja.Sjukdomsinsikt Jens...
Hehe, den dÀr nykÀrkÀnslan nÀr man precis köpt ny klocka Àr underbar. à ÄÄÄÄÄh, denna Àr bÀst i hela vÀrlden, nu kan jag sÀlja alla andra.
Synd att kÀnslan försvinner efter tvÄ veckor.![]()
Knepet med keepers Àr att köpa samma modell om och om igen tills man inser att det Àr modellen man inte vill sÀlja.
1st Colt II. Gillade som fan. Fattar inte varför jag sÄlde.
![]()
2nd Colt II. Köpte om. Fick inte samma kÀnsla som med min första. Hade jag överdrivit minnena frÄn den första? SÄlde. (Kan ha varit för att denna var i nyskick som jag inte gillade den lika mkt?)
![]()
3rd Colt II. Blev tvungen att prova igen. Minnena frÄn den första var starta. Gillar lika mycket. BehÄller.
![]()
1st BB Bigdate
![]()
2nd BB Bigdate
![]()
Knepet med keepers Àr att köpa samma modell om och om igen tills man inser att det Àr modellen man inte vill sÀlja.
![]()
2nd Colt II. Köpte om. Fick inte samma kÀnsla som med min första. Hade jag överdrivit minnena frÄn den första? SÄlde. (Kan ha varit för att denna var i nyskick som jag inte gillade den lika mkt?)
![]()
3rd Colt II. Blev tvungen att prova igen. Minnena frÄn den första var starta. Gillar lika mycket. BehÄller.
![]()
1st BB Bigdate
![]()
2nd BB Bigdate
![]()
Ascool! Nöjd?Ny bekantskap, Chronomat Airborne 41.
![]()
![]()
![]()
SÄ jÀkla snygg (minus lumen). Var sÄ nÀra att köpa en sÄn hÀrom mÄnaden frÄn fyndens land nummer ett, England. Pantbanken ville dock inte skicka till fastlandet trots ihÀrdigt tjat och att jag köpt billigare klockor av de tidigare. Bittert Àr att nÄgra veckor senare sÄ har de Àven börjat skicka grejor som kostar lite mer till övriga EU...Ny bekantskap, Chronomat Airborne 41.
![]()
![]()
![]()
Ăr riktigt nöjdAsnool! Nöjd?
Vad trÄkigt.SÄ jÀkla snygg (minus lumen). Var sÄ nÀra att köpa en sÄn hÀrom mÄnaden frÄn fyndens land nummer ett, England. Pantbanken ville dock inte skicka till fastlandet trots ihÀrdigt tjat och att jag köpt billigare klockor av de tidigare. Bittert Àr att nÄgra veckor senare sÄ har de Àven börjat skicka grejor som kostar lite mer till övriga EU...
Grönt nato pĂ„ den...Ăr riktigt nöjd
KÀnns som att 41 mm passar perfekt för mina spaghetti handleder. Bezeln kÀnns riktigt bra, man kan tom blunda och ÀndÄ fÄ den kl 12 dÄ klicket Àr specellt just dÀr med ett nÄgot större mellanrum pÄ nÄt sÀtt.
Finns nog risk nu att min 44a blackeye blue fÄr lÀmna snart pga denna 3 mm insikt![]()
Ăr det inte för tidigt för att vara dyngrak?Grönt nato pĂ„ den...
Inget nato men blir dÀremot ett viklÄs snarast möjligt.Grönt nato pÄ den...
Ăr det inte för tidigt för att vara dyngrak?![]()
Nato pÄ Chronomat Àr som att snusa under förhuden.
Tror att nato pÄ airborne Àr standard men jag föredrar gummit.Nato pÄ Chronomat Àr som att snusa under förhuden.![]()
GUMMI? Det Àr ju ingen dykarklocka.Tror att nato pÄ airborne Àr standard men jag föredrar gummit.
Haha,Ăr det inte för tidigt för att vara dyngrak?![]()
Och dÀr blev det 1-1 i bandbeefenGUMMI? Det Àr ju ingen dykarklocka.
Lyssna inte pÄ Jens, han kör ju till och med blÄtt gummi pÄ svart klocka och snusar pÄ mÀrkliga stÀllen, han Àr ju helt gaaaalen.
Nato pÄ Chronomat Àr som att snusa under förhuden.![]()
Dom minnena trycker jag ner allt jag orkar. SĂ„lt Ă€r sĂ„lt och kommer aldrig tillbaka. Ăn sĂ„ lĂ€nge iaf...Knepet med keepers Ă€r att köpa samma modell om och om igen tills man inser att det Ă€r modellen man inte vill sĂ€lja.
![]()
![]()
3rd Colt II. Blev tvungen att prova igen. Minnena frÄn den första var svÄra. Gillar lika mycket. BehÄller.
![]()
1st BB Bigdate
![]()
2nd BB Bigdate
![]()
Vad har du för tid instÀlld pÄ UTC:n ?à ÄÄhhh vad rotorn snurrar högt och ljuvligt!!
![]()
Skönt med objektiva domare.Och dÀr blev det 1-1 i bandbeefen
Gummi skall vara pÄ dykarklockor
Och nato skall vara i soptunnan![]()
Eastcoast, USVad har du för tid instÀlld pÄ UTC:n ?
Fel. Breitling har aldrig sÄlt ett nato, skulle de ha slÀppt ett nato med en chronomat skulle jag bytt mÀrke av ren princip. Den kom med lÀnk eller military. Ingen B kommer undan med nato med Àran i behÄll förutom monnin och vintage.Tror att nato pÄ airborne Àr standard men jag föredrar gummit.
Du har sÀkert rÀtt i det. Vad Àr ett military för material ?Fel. Breitling har aldrig sÄlt ett nato, skulle de ha slÀppt ett nato med en chronomat skulle jag bytt mÀrke av ren princip. Den kom med lÀnk eller military. Ingen B kommer undan med nato med Àran i behÄll förutom monnin och vintage.
Nog för att du inte gillar nato men det Àr snyggt pÄ vissa klockor, Àven frÄn Breitling! Inte pÄ min Seawolf dock.Fel. Breitling har aldrig sÄlt ett nato, skulle de ha slÀppt ett nato med en chronomat skulle jag bytt mÀrke av ren princip. Den kom med lÀnk eller military. Ingen B kommer undan med nato med Àran i behÄll förutom monnin och vintage.