• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kom precis pÄ hur jevla cool denna Àr,,,
C1794BCA-B8FE-412B-BC3C-D2E75F22DBCE.png
Orange armband? Det dÀr mÄste vÀl gÄ att bestÀlla? Perfekt som sommarklockastrap!

Den action videon gjorde det inte lÀttare direkt haha
Det Àr inte riktigt samma klocka. Den ena Àr Avenger Blackbird Blacksteel Diamondworks i black titanium ala' 200K och den andra Àr Avenger 2 Seawolf Blacksteel i stÄl. Finns Àven en Blackbird Blacksteel med gul tavla i titan som boutique edition.

• Like
Reactions: Bas
Sen finns en gul Aerospace Blacksteel ocksÄ. Tror @Ministern sitter och trycker pÄ en sÄdan fortfarande. Den Àr extremt svÄr att fÄ tag pÄ dock.

• Like
Reactions: Bas
Vem blir först med en Chonospace Night Mission? F#n va bra den Àr. Breitling har verkligen fattat nu hur bra blÄ och svart gÄr ihop. :)
Fast B60 Àr ju sÄ mycket snyggare! Den lÀr ju ocksÄ komma i svart. En svart B60 med gul tavla tack!
Eller titan med gul tavla, hade ocksÄ funkat.

Fast B60 Àr ju sÄ mycket snyggare! Den lÀr ju ocksÄ komma i svart. En svart B60 med gul tavla tack!
Eller titan med gul tavla, hade ocksÄ funkat.
Placeringen av subdials Àr lite snyggare pÄ B60. Sen Àr det ju roligare med in-house helt klart. Jag hoppas du har rÀtt. Jag hoppas Àven pÄ samma fÀrgkombo som Chronospace NM, jag tycker Chronospace NM överlag Àr det snyggaste de slÀppt pÄ flera Är.

Sen Àr frÄgan varför de ens slÀpper Chronospace NM? SvÄrt att fÄ fram B60-verken eller? KÀnns konstigt annars. De borde ju slÀppt en B60 Night Mission direkt och hoppat det gamla SQ-verket.

För mig Àr det iallafall estetisk porr...
breitling-chronospace-evo-night-mission-detail-1.jpg
breitling-chronospace-evo-night-mission-detail-2.jpg
Breitling_Chronospace_Evo_Night_Mission_angle_1000.jpg
chronospace-evonightmission-techdata-1.jpg
v7333010c939-158s.jpg

Tillbaka
Topp