Orange armband? Det dÀr mÄste vÀl gÄ att bestÀlla? Perfekt som sommarklockastrap!Kom precis pÄ hur jevla cool denna Àr,,,
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Orange armband? Det dÀr mÄste vÀl gÄ att bestÀlla? Perfekt som sommarklockastrap!Kom precis pÄ hur jevla cool denna Àr,,,
![]()
Vad blev det?Fan, bestÀllde precis en ny klocka, inte en Breitling, Ängrar mig. FÄr vÀl sÀlja den lagom till att B60 kommer till butikerna.![]()
Vill inte jinxa sÄ du fÄr vÀnta tills den kommer.Vad blev det?
Man kan inte göra rÀtt 100% av gÄngerna - det viktigaste Àr att man lÀr av sina misstagFan, bestÀllde precis en ny klocka, inte en Breitling, Ängrar mig. FÄr vÀl sÀlja den lagom till att B60 kommer till butikerna.![]()
LÀtt nÄgot japansktMan kan inte göra rÀtt 100% av gÄngerna - det viktigaste Àr att man lÀr av sina misstag
Ska bli kul att se vad du har pÄ g in.
SÄklart, köper ju bara japanskt och Breitling.LÀtt nÄgot japanskt
Gillar nÀr Ängesten kommer direkt efter att du bestÀllt ocksÄFan, bestÀllde precis en ny klocka, inte en Breitling, Ängrar mig. FÄr vÀl sÀlja den lagom till att B60 kommer till butikerna.![]()
VinterklÀder pÄ bÄde mig och Bratten!![]()
Det Àr redan jinxat eftersom du redan Ängrat dig och lÀngtar efter en ny bratte. Kan aldrig sluta bra...Vill inte jinxa sÄ du fÄr vÀnta tills den kommer.![]()
Inte helt ovanligt att jag tröttnar pÄ en klocka innan den ens anlÀnder.Breitlings lÀder ger sÄnt jÀvla habegÀr. Speciellt i den fÀrgen.
Kombinera...Dessa jÀvla HA begÀr! Först ut en svart Bratte, nu drömmer jag om en Guling ocksÄ![]()
Oj den modellen har jag inte sett! Snygg!Kombinera...
![]()
Oj den modellen har jag inte sett! Snygg!
Finns den utan bling bling?
Den dÀr mÄste du nÀstan vara proffsboxare för att bÀra upp.Kombinera...
![]()
Det Àr inte riktigt samma klocka. Den ena Àr Avenger Blackbird Blacksteel Diamondworks i black titanium ala' 200K och den andra Àr Avenger 2 Seawolf Blacksteel i stÄl. Finns Àven en Blackbird Blacksteel med gul tavla i titan som boutique edition.Den action videon gjorde det inte lÀttare direkt haha
Svart kÀnns vÀldigt 2016 tycker jag.Sen finns en gul Aerospace Blacksteel ocksÄ. Tror @Ministern sitter och trycker pÄ en sÄdan fortfarande. Den Àr extremt svÄr att fÄ tag pÄ dock.
Fast B60 Àr ju sÄ mycket snyggare! Den lÀr ju ocksÄ komma i svart. En svart B60 med gul tavla tack!Vem blir först med en Chonospace Night Mission? F#n va bra den Àr. Breitling har verkligen fattat nu hur bra blÄ och svart gÄr ihop.
Placeringen av subdials Àr lite snyggare pÄ B60. Sen Àr det ju roligare med in-house helt klart. Jag hoppas du har rÀtt. Jag hoppas Àven pÄ samma fÀrgkombo som Chronospace NM, jag tycker Chronospace NM överlag Àr det snyggaste de slÀppt pÄ flera Är.Fast B60 Àr ju sÄ mycket snyggare! Den lÀr ju ocksÄ komma i svart. En svart B60 med gul tavla tack!
Eller titan med gul tavla, hade ocksÄ funkat.