• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Det Àr nog helt nernött sÄ inga repor eller sÄ men mÀrker av mkt blÀnk. Var owg i flera Är innan jag hittade ks
Det lÄter sjukt osannolikt. DÄ skulle du mÀrkt det rejÀlt pÄ vÀgen, och vÀgen dit kan inte varit enkel. Du skulle sett det. Plus skulle det vara spots kvar. NÀr jag tagit bort AR sÄ har jag fÄtt gnugga rejÀlt med slippapper.

• Like
Reactions: PCB
Det lÄter sjukt osannolikt. DÄ skulle du mÀrkt det rejÀlt pÄ vÀgen, och vÀgen dit kan inte varit enkel. Du skulle sett det. Plus skulle det vara spots kvar. NÀr jag tagit bort AR sÄ har jag fÄtt gnugga rejÀlt med slippapper.
Men det Àr ju stor skillnad skulle jag vilja sÀga. NÀra kanten av glaset kan man ibland se lite lite lila-aktig ton. That's it

IMG_2425.JPG

Men det Àr ju stor skillnad skulle jag vilja sÀga. NÀra kanten av glaset kan man ibland se lite lite lila-aktig ton. That's it
Skumt. Är det bara lila pĂ„ kanterna verkar ju det som det? Men man skulle ju sett hela processen steg för steg kan jag tycka? Repor och slitage i AR syns mkt tydligt om man kollar. Ska till mycket för att helt fĂ„ bort det.

Skumt. Är det bara lila pĂ„ kanterna verkar ju det som det? Men man skulle ju sett hela processen steg för steg kan jag tycka? Repor och slitage i AR syns mkt tydligt om man kollar. Ska till mycket för att helt fĂ„ bort det.

Köpte du den beg? MÄnga c24-sÀljare sÀljer ju klockor med "repfria glas" (som egentligen Àr bortputsad ar).
Köpt ny. AnvĂ€nd mkt i uniform med hĂ„rda tyger. Även mkt handskar och sandiga miljöer. Aldrig haft en repa pĂ„ glaset...

Köpt ny. AnvĂ€nd mkt i uniform med hĂ„rda tyger. Även mkt handskar och sandiga miljöer. Aldrig haft en repa pĂ„ glaset...
Skumt alltsÄ. HÄrda tyger och sandiga miljöer borde inte rÀcka. Vi snackar alltsÄ lÄng tid gnuggandes med slipmaterial för att jag ska lyckas fÄ bort det helt. Skulle jag putsat samma pÄ ett smalt rolle-bandhorn med samma material skulle det vara en liten smal kniv. :)
Jag ska visa ett bortputsat glas.

God morgon BreitlingvÀnner.
Idag Àr det dunderklumptorsdag.
Men vilken hÀrlig dunderklump det Àr:)
Har varit med mig i 6-Är nu. Visste inte att man kunde ha klockor sÄ lÀnge...
Har funderat ibland om den ska flippas men alltid kommit fram till nix pix den stannar!

55665892-6398-4CFC-958F-9940B0E3457F.png

The Almighty SOHC 46 pÄ mesh sÄ klart.
Man glömmer aldrig att man har en klocka pÄ armen nÀr denna sitter pÄ. :)
Plast och titanklockor i all Àra men i jÀmförelse blir det tÀmligen blekt... ;)

SÄ lÄt detta bli dunderklumptorsdag för oss alla och visa upp era tyngsta, fetaste och alldeles underbara Brattar!
För mej Àr det alltid dunderklumptorsdag, dÄ avengers Àr favoritmodellen:)
144g head only

044C1813-19EA-499B-8E79-07E30762F7B0.jpeg

God morgon BreitlingvÀnner.
Idag Àr det dunderklumptorsdag.
Men vilken hÀrlig dunderklump det Àr:)
Har varit med mig i 6-Är nu. Visste inte att man kunde ha klockor sÄ lÀnge...
Har funderat ibland om den ska flippas men alltid kommit fram till nix pix den stannar!

55665892-6398-4CFC-958F-9940B0E3457F.png

The Almighty SOHC 46 pÄ mesh sÄ klart.
Man glömmer aldrig att man har en klocka pÄ armen nÀr denna sitter pÄ. :)
Plast och titanklockor i all Àra men i jÀmförelse blir det tÀmligen blekt... ;)

SÄ lÄt detta bli dunderklumptorsdag för oss alla och visa upp era tyngsta, fetaste och alldeles underbara Brattar!
StrÄlande vacker!

Skumt alltsÄ. HÄrda tyger och sandiga miljöer borde inte rÀcka. Vi snackar alltsÄ lÄng tid gnuggandes med slipmaterial för att jag ska lyckas fÄ bort det helt. Skulle jag putsat samma pÄ ett smalt rolle-bandhorn med samma material skulle det vara en liten smal kniv. :)
Jag ska visa ett bortputsat glas.

Inte nu igen jaja det Àr Fredag i morgon snart heter denna trÄden slipade Breitlings JENS för i helvete :hilarious: :hilarious: :hilarious:

RĂ„tta xx.png

//Simon

fÄtt ett sug efter en Blackbird,,,frÄgan Àr vilken tavelsetup som Àr bÀst?
imgrc0068125689.jpg

ELLER?

800000043148000_05.jpg

nr 2 kÀnns ju mer klassisk ,,men nr 1 Àr ju med rasande lÀcker,,,vad tycker ni?

Tillbaka
Topp