• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej!
Ny pÄ forumet. Jag ska köpa min första "riktiga" klocka ovh har snöat in mig pÄ Breitling.
Jag gillar chronomat-stilen, jag har ganska bred handled, har ca 20-30,000kr jag tÀnkte handla för. - Vad ska jag sikta in mig pÄ?

Tacksam för svar och hjÀlp. Har fÄtt mycket inspiration av denna trÄd.

Tack!
Adam

Jag tÀnker mig en Chronomat Evolution kanske?
265F015D-C25B-41FE-B304-2C0E7A704795.jpeg

Hej!
Ny pÄ forumet. Jag ska köpa min första "riktiga" klocka ovh har snöat in mig pÄ Breitling.
Jag gillar chronomat-stilen, jag har ganska bred handled, har ca 20-30,000kr jag tÀnkte handla för. - Vad ska jag sikta in mig pÄ?

Tacksam för svar och hjÀlp. Har fÄtt mycket inspiration av denna trÄd.

Tack!
Adam
A44359 Blackbird. UngefÀr som Evo fast den coola brorsan. Den kan du hitta i prisklassen.

Snygg! Precis sÄ jag gillar en klocka!
Vad jagar jag? Begagnad, vilken Ă„rsmodell? - för att stĂ€mma in nĂ„gorlunda i min prisbild. Är inte jĂ€tteintresserad av att köpa en 10+ Ă„r gammal klocka.

Den modellen hamnar pÄ 10-11Är tyvÀrr men skicket mÄste avgöra. Gillar man modellen sÄ gör Äldern pÄ papperet ingenting tycker jag.

Men den Àr bra mycket mindre vÀl?
Exakt samma pÄ tiondels mm, vad de nu mÀter. 43,7?
Blackbirden Àr den coola samtida varianten av bling-evo. BÀsta moderna bratten jag haft. Dum nog sÄlde jag men har iallafall Äterköpt den i svart form. :)
En annan sak med den vanliga A44359 Àr att den oftast kom med den snyggaste lÀnken de gjort, den fasade piloten. Samma lÀnk som till A13353 men 22 istÀllet för 20.

Exakt samma pÄ tiondels mm, vad de nu mÀter. 43,7?
Blackbirden Àr den coola samtida varianten av bling-evo. BÀsta moderna bratten jag haft. Dum nog sÄlde jag men har iallafall Äterköpt den i svart form. :)
En annan sak med den vanliga A44359 Àr att den oftast kom med den snyggaste lÀnken de gjort, den fasade piloten. Samma lÀnk som till A13353 men 22 istÀllet för 20.

Jag tÀnkte pÄ den Àldre Blackbirden.

Min favoritserie i bakgrunden. Jag har alla avsnitt pÄ dvd boxar. Har till och med Äkt pÄ en Miami Vice rundtur. :)
Grym klocka ocksÄ men inte tillrÀckligt bling för Sonny Crockett, eller Sonny Burnett som han hette undercover.
Min med. Favoritavsnittet Àr med Phil Collins i kortÀrmad kavaj. Har du alla soundtracks pÄ CD? Jag har Don Johnsons Heartbeat pÄ originalkassett nÄgonstans. :)

Min favoritserie i bakgrunden. Jag har alla avsnitt pÄ dvd boxar. Har till och med Äkt pÄ en Miami Vice rundtur. :)
Grym klocka ocksÄ men inte tillrÀckligt bling för Sonny Crockett, eller Sonny Burnett som han hette undercover.
Min med. Favoritavsnittet Àr med Phil Collins i kortÀrmad kavaj. Har du alla soundtracks pÄ CD? Jag har Don Johnsons Heartbeat pÄ originalkassett nÄgonstans. :)
Gulligt , kan se er 2 brÄka om vilken som skulle fÄ spela Crockett eller Tubbs pÄ rasten i mellanstadiet,,,,

Jag har inte alla soundtracks tyvÀrr.
VÀrldens lyckligaste mÀnniska mÄste vara norrmannen som numera Àger bÄten frÄn Miami Vice

Crockett borde kört Breitling istÀllet för Rolex.
Breitling syns ju mellan varven i filmer men inte sÄ ofta i de tv serier jag har sett. I house of cards ser man iofs mycket Navitimer.

Tillbaka
Topp