• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag vet minst en hÀr inne som Àr sugen.
815D127A-00DC-4247-9DE5-8F5270CCDF41.jpeg

Den första heter blackbird , och Leo Àr en avenger titan
VĂ€lkommen in i Bratteland.
Stort tack för modellnamn och för vÀlkommnandet in i trÄden. Ett tag hÀngde jag rÀtt mycket i Speedmaster trÄden och de damerna och herrarna skröt alltid om hur det var KSs tervligaste och varmaste trÄd. MÄste sÀga att ni Breitlingfantaster ger dem en riktig fight iallafall!:D

Vaknade förr ett par minuter sen med rosslig jÀvla hals. Gick upp, gjorde te med honung och in hÀr. Kul att titta in strax innan 04 och se aktivitet i trÄden!

NÀr barnen sover lever vi vuxna typ eller nÄtt annat hÀftigt :rolleyes:
Haha sÄddant Àr livet för mig i Asien. TyvÀrr Àr ju tiden pÄ "fel" hÄll, vilket gör att forumet Àr heldött nÀr jag egentligen vill döda lite tid men dÄ blir det sÄ mycket trevligare att höra hur det uppskattas av andra:D

God morgon BreitlingvÀnner.
Idag Àr det dunderklumptorsdag.
Men vilken hÀrlig dunderklump det Àr:)
Har varit med mig i 6-Är nu. Visste inte att man kunde ha klockor sÄ lÀnge...
Har funderat ibland om den ska flippas men alltid kommit fram till nix pix den stannar!

55665892-6398-4CFC-958F-9940B0E3457F.png

The Almighty SOHC 46 pÄ mesh sÄ klart.
Man glömmer aldrig att man har en klocka pÄ armen nÀr denna sitter pÄ. :)
Plast och titanklockor i all Àra men i jÀmförelse blir det tÀmligen blekt... ;)

SÄ lÄt detta bli dunderklumptorsdag för oss alla och visa upp era tyngsta, fetaste och alldeles underbara Brattar!

Senast Àndrad:
Hej!
Ny pÄ forumet. Jag ska köpa min första "riktiga" klocka ovh har snöat in mig pÄ Breitling.
Jag gillar chronomat-stilen, jag har ganska bred handled, har ca 20-30,000kr jag tÀnkte handla för. - Vad ska jag sikta in mig pÄ?

Tacksam för svar och hjÀlp. Har fÄtt mycket inspiration av denna trÄd.

Tack!
Adam
Chronomat Airborne Àr en trevlig livskamrat.
C90A00B1-088D-4033-A833-29BD45C61FD3.jpeg

NĂ„gon som kan dela med sej av erfarenhet an Chronomat 44? Den med Inhouseverket.
Jag har tittat mot en sÄdan fram och tillbaka.. men tvekar alltid i sista stund av nÄgon anledning :rolleyes:

Jag mÀrker att jag mÄste skaffa nytt glas. Jag har hissat min AR trots sin Älder men mÄste nog krypa till korset och fixa till. Tar det i samband men visarbytet som ocksÄ Àr planerat. Nu mÄste jag bara fixa stÄlarna...

46mm
God morgon BreitlingvÀnner.
Idag Àr det dunderklumptorsdag.
Men vilken hÀrlig dunderklump det Àr:)
Har varit med mig i 6-Är nu. Visste inte att man kunde ha klockor sÄ lÀnge...
Har funderat ibland om den ska flippas men alltid kommit fram till nix pix den stannar!

55665892-6398-4CFC-958F-9940B0E3457F.png

The Almighty SOHC 46 pÄ mesh sÄ klart.
Man glömmer aldrig att man har en klocka pÄ armen nÀr denna sitter pÄ. :)
Plast och titanklockor i all Àra men i jÀmförelse blir det tÀmligen blekt... ;)

SÄ lÄt detta bli dunderklumptorsdag för oss alla och visa upp era tyngsta, fetaste och alldeles underbara Brattar!
46mm kÀnns nÀrmast absurt för en person som jag, som fÄr kÀmpa lite med 42-43mm. Men vilken klocka alltsÄ! Det finns en risk att nÀsta klocka lÄngt fram blir en SOCHII och sedan sitter man i trÀsket ordentligt...:D

Tillbaka
Topp