Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ Leo eller klockan?Jag vet minst en hÀr inne som Àr sugen.
![]()
BĂ„da?!PĂ„ Leo eller klockan?
Ăr det utrett exakt vilket band ,som Ă€r Leobandet?Jag vet minst en hĂ€r inne som Ă€r sugen.
![]()
Wow, snygg klocka! Jag har egentligen aldrig varit sÀrskilt intresserad av Breitling, det har kommit mest pÄ sista tiden men vilken modell Àr detta?
Ăr det den Chronomatic som Leo bar i Blood Diamond?Jag vet minst en hĂ€r inne som Ă€r sugen.
![]()
Den första heter blackbird , och Leo Àr en avenger titanWow, snygg klocka! Jag har egentligen aldrig varit sÀrskilt intresserad av Breitling, det har kommit mest pÄ sista tiden men vilken modell Àr detta?
Ăr det den Chronomatic som Leo bar i Blood Diamond?
Stort tack för modellnamn och för vÀlkommnandet in i trÄden. Ett tag hÀngde jag rÀtt mycket i Speedmaster trÄden och de damerna och herrarna skröt alltid om hur det var KSs tervligaste och varmaste trÄd. MÄste sÀga att ni Breitlingfantaster ger dem en riktig fight iallafall!Den första heter blackbird , och Leo Àr en avenger titan
VĂ€lkommen in i Bratteland.
Hehe, kul att höra ,Stort tack för modellnamn och för vÀlkommnandet in i trÄden. Ett tag hÀngde jag rÀtt mycket i Speedmaster trÄden och de damerna och herrarna skröt alltid om hur det var KSs tervligaste och varmaste trÄd. MÄste sÀga att ni Breitlingfantaster ger dem en riktig fight iallafall!![]()
Haha sÄddant Àr livet för mig i Asien. TyvÀrr Àr ju tiden pÄ "fel" hÄll, vilket gör att forumet Àr heldött nÀr jag egentligen vill döda lite tid men dÄ blir det sÄ mycket trevligare att höra hur det uppskattas av andraVaknade förr ett par minuter sen med rosslig jÀvla hals. Gick upp, gjorde te med honung och in hÀr. Kul att titta in strax innan 04 och se aktivitet i trÄden!
NÀr barnen sover lever vi vuxna typ eller nÄtt annat hÀftigt![]()
Jobbar natt , sÄ jag patrullerar regelbundet trÄden nattetid, sÄ ni andra Bratts kan sova tryggtVaknade förr ett par minuter sen med rosslig jÀvla hals. Gick upp, gjorde te med honung och in hÀr. Kul att titta in strax innan 04 och se aktivitet i trÄden!
NÀr barnen sover lever vi vuxna typ eller nÄtt annat hÀftigt![]()
A44359Wow, snygg klocka! Jag har egentligen aldrig varit sÀrskilt intresserad av Breitling, det har kommit mest pÄ sista tiden men vilken modell Àr detta?
Chronomat Airborne Àr en trevlig livskamrat.Hej!
Ny pÄ forumet. Jag ska köpa min första "riktiga" klocka ovh har snöat in mig pÄ Breitling.
Jag gillar chronomat-stilen, jag har ganska bred handled, har ca 20-30,000kr jag tÀnkte handla för. - Vad ska jag sikta in mig pÄ?
Tacksam för svar och hjÀlp. Har fÄtt mycket inspiration av denna trÄd.
Tack!
Adam
Ăr det utrett exakt vilket band ,som Ă€r Leobandet?
Tycker den Àr sÄ bra. Förbannat pÄ Breitling att de slutat med 41mm. Hoppas att det kommer lite fler mindre modeller nu med nya Àgarskapet.Chronomat Airborne Àr en trevlig livskamrat.
![]()
HÄller med, 41 Àr perfekt för mina handleder. Ska försöka fÄ tag i en Chronomat 41 med blackeye blue urtavla.Tycker den Àr sÄ bra. Förbannat pÄ Breitling att de slutat med 41mm. Hoppas att det kommer lite fler mindre modeller nu med nya Àgarskapet.
Jag visste du skulle hypa denOj oj... skulle jag inte ha flera liknande sÄ skulle jag klippt direkt. Perfekt patinerade visare. Bra pris med lÀnk. LÄt denna förgylla trÄden nu och köp!
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-ref-81950.82322/
Hur fÄr ni in B-unit loggan?Dunderklumpstorsdag it is indeed!
![]()
If I tell you I have to kill you. Eller sÄ blir jag sjÀlv registrerad som "försvunnen"Hur fÄr ni in B-unit loggan?
46mm kÀnns nÀrmast absurt för en person som jag, som fÄr kÀmpa lite med 42-43mm. Men vilken klocka alltsÄ! Det finns en risk att nÀsta klocka lÄngt fram blir en SOCHII och sedan sitter man i trÀsket ordentligt...God morgon BreitlingvÀnner.
Idag Àr det dunderklumptorsdag.
Men vilken hÀrlig dunderklump det Àr
Har varit med mig i 6-Är nu. Visste inte att man kunde ha klockor sÄ lÀnge...
Har funderat ibland om den ska flippas men alltid kommit fram till nix pix den stannar!
![]()
The Almighty SOHC 46 pÄ mesh sÄ klart.
Man glömmer aldrig att man har en klocka pÄ armen nÀr denna sitter pÄ.
Plast och titanklockor i all Àra men i jÀmförelse blir det tÀmligen blekt...
SÄ lÄt detta bli dunderklumptorsdag för oss alla och visa upp era tyngsta, fetaste och alldeles underbara Brattar!
VTR!Jag mÀrker att jag mÄste skaffa nytt glas. Jag har hissat min AR trots sin Älder men mÄste nog krypa till korset och fixa till. Tar det i samband men visarbytet som ocksÄ Àr planerat. Nu mÄste jag bara fixa stÄlarna...
Eller sÄ berÀttar du inte och dÀrmed blir anmÀld som försvunnen.If I tell you I have to kill you. Eller sÄ blir jag sjÀlv registrerad som "försvunnen"![]()
Jag lÄter ett enkelt "haha" representera hur jag kÀnner kring dettaEller sÄ berÀttar du inte och dÀrmed blir anmÀld som försvunnen.![]()
![]()
Jag mÀrker att jag mÄste skaffa nytt glas. Jag har hissat min AR trots sin Älder men mÄste nog krypa till korset och fixa till. Tar det i samband men visarbytet som ocksÄ Àr planerat. Nu mÄste jag bara fixa stÄlarna...