svesam
Guld
pfffff,,,,du ska va glad att jag inte drog mitt veto,nÀr ditt namn kom upp,,,,
du fick komma med, tack vare att svesam, har lika taskig bilsmak![]()
Whaaat... kÀnner mig krÀnkt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
pfffff,,,,du ska va glad att jag inte drog mitt veto,nÀr ditt namn kom upp,,,,
du fick komma med, tack vare att svesam, har lika taskig bilsmak![]()
Varit ute i min bug out location och hÀmtat denna. VÄgar jag mig tillbaka till stan nu?UFO-Chronomaterna attackerar Stockholm!!! Sök skydd i nÀrmaste skyddsrum!
![]()
Blackbird?Varit ute i min bug out location och hÀmtat denna. VÄgar jag mig tillbaka till stan nu?
![]()
Den dÀr Àr bra, den fick nÀstan sitta kvar pÄ armen nÀr jag testade den under 5-ÄrsfestkvÀllen, men tyvÀrr satte ekonomin stopp för detSÄlde min gamla Old Navitimer för ca 1,5 Är sedan. Har faktiskt saknat den Ànda sedan dess. Köpte nyligen denna cosmonaute. Samma storlek men lite annorlunda. Kul utmaning med 24h-visning
![]()
LÀngta hem? LÀngtar du till regnet nÀr du har sol och bad?
Fan vad jag lÀngtar att komma hem imorgon...![]()
![]()
Ironi...LÀngta hem? LÀngtar du till regnet nÀr du har sol och bad?![]()
Saknar min nÄgot grÀsligt nÀr jag ser dina bilder (inne pÄ justering av GMT visaren som "lÄg efter"). Vad har du för spÀnne pÄ ditt DP III?
Fan vad jag lÀngtar att komma hem imorgon...![]()
![]()
MisstÀnkte detIroni...![]()
UFO-Chronomaterna attackerar Stockholm!!! Sök skydd i nÀrmaste skyddsrum!
![]()
BlÄtt och guld Àr kungligtLetat och letat efter just denna modellen sÄ Àntligen dök den upp igÄr pÄ k&s, inom 1 tim hade jag klockan pÄ handleden
![]()
Jag velade och velade och missade chansen. Grattis!Letat och letat efter just denna modellen sÄ Àntligen dök den upp igÄr pÄ k&s, inom 1 tim hade jag klockan pÄ handleden
![]()
Oj oj nu verkar de bli mer och mer aggressiva. De verkar ha nÄgon form av kloaking/genomskinlighetsteknik. Jag tror hela Göteborgs befolkning redan Àr utbytt mot kloner vid det hÀr laget..Vi hade vÀl alla i vÄr naivitet hoppats detta var nÄgon form av.. hm.. montage. DessvÀrre har det inkommit rapporter om att en nattflanör hittades avsvimmad pÄ Ramberget i Göteborg i morse. Det hÀr Àr var vad man fann i hans svÄrt tilltygade kamera. (möjligen kan man försöka lura mig igen, men jag tror knappast det. Verkar Àkta imo)
![]()
FörstÄr det, Àlskar den. Jag kör detta viklÄs. Har lÀrt mig att viklÄs Àr det enda sÀttet jag kan bÀra gummi pÄ och Àlskar microjusteringSaknar min nÄgot grÀsligt nÀr jag ser dina bilder (inne pÄ justering av GMT visaren som "lÄg efter"). Vad har du för spÀnne pÄ ditt DP III?
Vilken tur och grymt snabb affÀr!. Lagom stek och grattis!Letat och letat efter just denna modellen sÄ Àntligen dök den upp igÄr pÄ k&s, inom 1 tim hade jag klockan pÄ handleden
![]()
Ja, risken Àr överhÀngande.Oj oj nu verkar de bli mer och mer aggressiva. De verkar ha nÄgon form av kloaking/genomskinlighetsteknik. Jag tror hela Göteborgs befolkning redan Àr utbytt mot kloner vid det hÀr laget..
Det duger inte, direkt pÄ't nÀsta gÄngJag velade och velade och missade chansen. Grattis!
ser att buset i orten ger dom hell ,med gröna lasernVi hade vÀl alla i vÄr naivitet hoppats detta var nÄgon form av.. hm.. montage. DessvÀrre har det inkommit rapporter om att en nattflanör hittades avsvimmad pÄ Ramberget i Göteborg i morse. Det hÀr Àr var vad man fann i hans svÄrt tilltygade kamera. (möjligen kan man försöka lura mig igen, men jag tror knappast det. Verkar Àkta imo)
![]()
SÄ snygg.Letat och letat efter just denna modellen sÄ Àntligen dök den upp igÄr pÄ k&s, inom 1 tim hade jag klockan pÄ handleden
![]()
Jag syns dÀrför finns jag - eller?! OhohOj oj nu verkar de bli mer och mer aggressiva. De verkar ha nÄgon form av kloaking/genomskinlighetsteknik. Jag tror hela Göteborgs befolkning redan Àr utbytt mot kloner vid det hÀr laget..
DÄ Àr min en exakt clone av dinFörstÄr det, Àlskar den. Jag kör detta viklÄs. Har lÀrt mig att viklÄs Àr det enda sÀttet jag kan bÀra gummi pÄ och Àlskar microjustering.
![]()
Jag visste att klockan skulle bli sÄld snabbt och dÀrför högg jag till snabbt som en kobraJag velade och velade och missade chansen. Grattis!
Hur fÄr du till b-unit loggan ?