nÀ absolut ,jag gillar borstat ,men hade varit jÀttesnyggt om ovansidan pÄ boetten med hade varit det.
Man mÄste vara vÀn av kontraster. Kan jag Àven fÄ ditt utlÄtande pÄ gmt:n ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
nÀ absolut ,jag gillar borstat ,men hade varit jÀttesnyggt om ovansidan pÄ boetten med hade varit det.
Den sista bilden hör hemma pÄ insta!Om det Àr din?
Lustigt, jag fick höra en helt annan version frÄn TPHÀrligt och kul med lite prylar till!!!. Har sjÀlv haft ett garantiÀrende hos Timepromotion och dÄ fick jag tillbaka min Aerospace i nyputsat skick efter ca 1v vilket var mkt trevligt. Jag traskade in till AD och de undrade om det var en grÄhandlarklocka med tanke pÄ italienskt stÀmplat cert och jag sa bara: "Köpt hos AD:n pÄ utlandssemester och köpekvittot har jag slarvat bort". De kunde inget göra utan enbart köpa min historia och skicka klockan. Jag ringde Àven till Timepromotion för att förhöra mig om det hÀr med grÄhandel och de gav svaret: "Vi tar helt avstÄnd frÄn grÄhandel och servar inte grÄhandlarklockor!"...........(men samtidigt vet de att grÄhandlarna Àr till stor hjÀlp sÄ AD:s kan fÄ ha kvar sin AD-status+fler sÄlda klockor)
![]()
gillar den,var nÀra att klippa en för nÄt Är sen
tycker den kÀnns lite som en lite modernare utformad stÄlfisk,,,typgillar den,var nÀra att klippa en för nÄt Är sen
haha ,typiskt dej att sÀtta ett pris pÄ vÀnskapVisst Àr den cool!? Vi skulle köpt varsin blÄ sÄ kan vi vara kompisar pÄ riktigt.
tycker den kÀnns lite som en lite modernare utformad stÄlfisk,,,typ![]()
tycker den kÀnns lite som en lite modernare utformad stÄlfisk,,,typ![]()
Musen Àr Omega. Pippin Àr Bratte.tycker den kÀnns lite som en lite modernare utformad stÄlfisk,,,typ![]()
för mej e det tvÀrtom,gillar inte gmt,funktionen alls,,,,sÄ dÀr sprack det,,,Jag Àr mÀrkligt förtjust i gmt, kan tÀnka mig att boka en resa till Florida om man köper en sÄn klocka. Mest för att fÄ anvÀnda gmt:n![]()
LP?Den har ju Àven LP-tavlan som StÄlfisken.
Jaha.....hmm.....sjÀlv fick jag Àven höra att de sÀtter en stÀmpel(varning?) pÄ en AD som dealar med grÄa handlare men de kanske menar det du sÀger att de bara kartlÀgger och rapporterar vilka AD:s som dealar. Kanske bara som de sÀger och vill lÄta det pÄgÄ?-grÄisarna ser till att klockorna blir sÄlda i större volymer....Lustigt, jag fick höra en helt annan version frÄn TP. De förstÄr att ADŽs inte gillar grÄhandlarklockor, men att de sjÀlva inte gör nÄgon sak av det mer Àn att de troget rapporterar allt de fÄr veta om ADŽs som levererar till "grÄisar" ned till hemlandet, men hur
sen hanterar uppgifterna de fÄr har de ingen aning om.
ahh nu e jag med,,,ja LP Àr nice,nÀ jag gillar den colt gmt,n skarpt faktiskt![]()
Med cirklarna...
Exakt. Helt överflödigt med andra öl. Den var god ocksÄ. SÄklart pÄ en krog nÀra heliga mark, gamla RÄsunda...
Varför finns det ens andra öl!?
ni fÄr brÄka om vem som vill vara dom töntarna ,,,jag Àr den hÄrdaste i den serien,,,,,,
Ja han Àr hÄrd. Jag vill ocksÄ viska och vÀsa mig igenom livet.ni fÄr brÄka om vem som vill vara dom töntarna ,,,jag Àr den hÄrdaste i den serien,,,,,,
AKA. er chef!
Castillo
![]()
Exakt. Helt överflödigt med andra öl. Den var god ocksÄ. SÄklart pÄ en krog nÀra heliga mark, gamla RÄsunda...
Just do it!Jag gÄr in pÄ systembolaget och bestÀller en lÄda direkt.
YES!Musen Àr Omega. Pippin Àr Bratte.
![]()
Just do it!
nÀ,,,En lÄda 33cl svagöl: 700pix!
Men man kan inte sÀtta ett pris pÄ coolhet.![]()