• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

FastvÀrmd ursprunglig skyddsplast pÄ en 30+ Är gammal guldklocka Àr top notch. TyvÀrr lossnar det bara man tittar pÄ det, och nu Àr ungefÀr bara hÀlften kvar. :)
DSCN9619.jpg

DSCN9618.jpg
Snuskigt fint skick:woot:

Förutom nÀr ryssen attackerar med massiva EMP's... :nailbiting:

Ja, dÄ kan det bli problem. Men den risken tar jag.
Jag jobbar mellan varven med permanent magnetiska motorer. SÄ om nÄgon vill kolla om deras automatiska klocka pallar trycket, skicka den till mig sÄ ska ni fÄ svar.

Ja, dÄ kan det bli problem. Men den risken tar jag.
Jag jobbar mellan varven med permanent magnetiska motorer. SÄ om nÄgon vill kolla om deras automatiska klocka pallar trycket, skicka den till mig sÄ ska ni fÄ svar.
Om jag hÀlsar pÄ dig pÄ jobbet sÄ fÄr jag vÀl ha pÄ mig min Sinn dÄ. :)

Yes! Min kÀra Avenger Àr fixad och pÄ vÀg frÄn Timepromotion:happyhappy:. Hade rÀknat med minst tvÄ veckor, men lÀmnade den pÄ plats förra veckan Onsdag em. Nu ligger den pÄ posten. Superservice!!!

Hej alla Breitling entusiaster!

Ett litet erkÀnnande och reflektion över min lilla klockresa.

Har anvÀnt Breitlings klockor sen 2013 och har under den tiden haft ca 15 st olika som har kommit och gÄtt.
Jag gillar verkligen Breitling och efter ett par besök pÄ TimePromotion sÄ var jag mer Àn sÄld.

NÀr jag gick med i KS i vÄras hade jag enbart mekaniska/automatiska ur.
Men nu har jag bestÀmt mig för att gÄ all-in pÄ quartz framöver och tÀnker dÀrför sÀlja av mina övriga ur som inte Àr just quartz.
Snacka om att det kan svÀnga tvÀrt nÀr det gÀller klockor och det kan mycket vÀl svÀnga om igen i framtiden.

Har i nulÀget mÀrkt att det inte blir av att anvÀnda dom ur som jag behöver stÀlla in varje gÄng jag tar dom ur klocklÄdan.
Vet att det finns winders men det Àr inget alternativ för mig.
Den klocka som anvÀnds mest Àr Aerospace som oftast visar rÀtt tid och datum.

Jag gillar verkligen tanken pÄ mekaniska ur och Breitlings modeller Àr otroligt snygga och tillförlitliga. Dom har nÄgot som quartz inte har, ett hjÀrta som tycks slÄ pÄ det mest hÀpnadsvÀckande sÀtt.
Men om jag inte anvÀnder dom pga lathet eller bekvÀmlighet sÄ faller det hela platt tyvÀrr (för min del )
Tycke och smak helt enkelt.

Jag ville bara dela med mig av syftet att berÀtta hur uppfattningen har förÀndrats och att just det Àr rÀtt hÀftigt.
Blir förvÄnad sjÀlv över tvÀrvÀndningen.
Jag har verkligen ingen gedigen kunskap om Breitlings ur utan föll pladask en gÄng i tiden för utseendet. Blev kÀr kan man sÀga.

SÄ jag har gÄtt ifrÄn att det ska vara tungt och mekaniskt till fjÀderlÀtt och quartz.
SÄ nÀsta inköp för mig blir antingen B60 eller Chronospace Night Mission, eller bÄda 2.
C0279079-1886-44B4-B3EE-9E637819E009.png
Köp Night mission och ge oss en recension full av bilder och video :cool:

• Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp