• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Blev med Breitling igÄr efter att ha varit utan i ett Är (hur jag nu klarade det!?) kÀnns gött! :D
NÄgon som har ett pro 1 gummi liggandes som inte anvÀnds? Eller kanske ett ocean racer?

10EEB98F-E765-4A97-A7CD-DA51E8C428A0.jpeg
VÀlkommen tillbaka till vÀrmen. :) du har ett PM gÀllande strap.

LÀste detta pÄ Breitlings hemsida om min svarta

The satin-brushed steel case and the engraved bezel feature an ultra-resistant carbon-based black coating.

Ultra-resistant Àr vÀl att ta i om fÀrgen försvinnner?
DefinitionsfrÄga antar jag :rolleyes: det Àr sÀkert ultra resistant mot luft och solljus men inte smÀllar mot hÄrda saker

• Like
Reactions: Bas
En dum frÄga hörrni.... finns det nÄgon modell i samma mÄt och utseende som Avenger GMT men utan GMT-handen?

Den Àr ju sjukt lÀcker men kÀnns jÀvligt töntigt med gmt eftersom att jag sÀllan reser till andra tidzoner...

avenger_ii_gmt.png

Sitter hÀr i soffan och Àr sÄ nöjd med Sjövargens nya klÀder. Grymt skön pÄ gummit. Och lÄset! Kan bara hÄlla med alla som pratar bra om detta viklÄs. Slog till pÄ ett i titan. Fick ett vÀldigt bra pris pÄ gummit och lÄset, sÄ i slutÀndan sÄ var inte prisskillnaden mot ett i stÄl sÄ stor.
6D7C6A83-1B1C-4EA9-9172-704BCE5CF7BC.jpeg

967C1D3F-6260-406F-AF03-75AF3C4DDAF2.jpeg

Sitter hÀr i soffan och Àr sÄ nöjd med Sjövargens nya klÀder. Grymt skön pÄ gummit. Och lÄset! Kan bara hÄlla med alla som pratar bra om detta viklÄs. Slog till pÄ ett i titan. Fick ett vÀldigt bra pris pÄ gummit och lÄset, sÄ i slutÀndan sÄ var inte prisskillnaden mot ett i stÄl sÄ stor.
6D7C6A83-1B1C-4EA9-9172-704BCE5CF7BC.jpeg

967C1D3F-6260-406F-AF03-75AF3C4DDAF2.jpeg
Riktigt snyggt!
Förhoppningsvis har jag ett svart viklÄs pÄ min bratte nÀsta vecka :)

En dum frÄga hörrni.... finns det nÄgon modell i samma mÄt och utseende som Avenger GMT men utan GMT-handen?

Den Àr ju sjukt lÀcker men kÀnns jÀvligt töntigt med gmt eftersom att jag sÀllan reser till andra tidzoner...

avenger_ii_gmt.png
Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Även om man aldrig anvĂ€nder den.:)

Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Även om man aldrig anvĂ€nder den.:)

Visst skulle man kunna anvÀnda den röda visaren som "dygnsvisare"? Dvs om klockan visar 6 skulle den röda kunna visa 18 om det Àr kvÀllstid. PÄ sÄ sÀtt kan jag motivera det med att jag Àr dygnsblind pÄ helgerna :rolleyes:

Visst skulle man kunna anvÀnda den röda visaren som "dygnsvisare"? Dvs om klockan visar 6 skulle den röda kunna visa 18 om det Àr kvÀllstid. PÄ sÄ sÀtt kan jag motivera det med att jag Àr dygnsblind pÄ helgerna :rolleyes:

Det Àr sÄ man kör nÀr man inte vagabondar.
Gmt vill man ju ha!

Det Àr sÄ man kör nÀr man inte vagabondar.
Gmt vill man ju ha!
FÄr, igen, skylla pÄ min efterblivenhet. Aldrig tidigare ens sett den som ett alternativ pga gmt men det hÀr förÀndrar ju allt :eek:

Som östgöte Àr man ju van vid att alla tycker man lÄter helt jÀvla trög sÄ inget nytt pÄ den fronten direkt.

FÄr, igen, skylla pÄ min efterblivenhet. Aldrig tidigare ens sett den som ett alternativ pga gmt men det hÀr förÀndrar ju allt :eek:

Som östgöte Àr man ju van vid att alla tycker man lÄter helt jÀvla trög sÄ inget nytt pÄ den fronten direkt.

SÄ lÀnge du inte Àr frÄn Blekinge Àr det lugnt.

Tillbaka
Topp