VÀlkommen tillbaka till vÀrmen.Blev med Breitling igÄr efter att ha varit utan i ett Är (hur jag nu klarade det!?) kÀnns gött!
NÄgon som har ett pro 1 gummi liggandes som inte anvÀnds? Eller kanske ett ocean racer?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen tillbaka till vÀrmen.Blev med Breitling igÄr efter att ha varit utan i ett Är (hur jag nu klarade det!?) kÀnns gött!
NÄgon som har ett pro 1 gummi liggandes som inte anvÀnds? Eller kanske ett ocean racer?
![]()
Snyggt! Vad heter den modellen ?Ett sÄdant. @Anthraxabuz![]()
VÀldigt fin! GrattisBlev med Breitling igÄr efter att ha varit utan i ett Är (hur jag nu klarade det!?) kÀnns gött!
![]()
DefinitionsfrÄga antar jagLÀste detta pÄ Breitlings hemsida om min svarta
The satin-brushed steel case and the engraved bezel feature an ultra-resistant carbon-based black coating.
Ultra-resistant Àr vÀl att ta i om fÀrgen försvinnner?
Haha luft och solljusDefinitionsfrÄga antar jagdet Àr sÀkert ultra resistant mot luft och solljus men inte smÀllar mot hÄrda saker
Tack, det kÀnns bra. Gillar fÀrgglada tavlor sÄ det hÀr passar perfektVÀldigt fin! Grattis![]()
Hittade en hyfsat sent skrivet inlÀgg om Àmnet PVD.
https://www.wryst-timepieces.com/en...-resist-wear-tear-marks-and-scratches-b56.htm
Riktigt snyggt!Sitter hÀr i soffan och Àr sÄ nöjd med Sjövargens nya klÀder. Grymt skön pÄ gummit. Och lÄset! Kan bara hÄlla med alla som pratar bra om detta viklÄs. Slog till pÄ ett i titan. Fick ett vÀldigt bra pris pÄ gummit och lÄset, sÄ i slutÀndan sÄ var inte prisskillnaden mot ett i stÄl sÄ stor.
![]()
![]()
Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Ăven om man aldrig anvĂ€nder den.En dum frĂ„ga hörrni.... finns det nĂ„gon modell i samma mĂ„t och utseende som Avenger GMT men utan GMT-handen?
Den Àr ju sjukt lÀcker men kÀnns jÀvligt töntigt med gmt eftersom att jag sÀllan reser till andra tidzoner...
![]()
FĂ„r la kika pĂ„ den nĂ€sta gĂ„ng man Ă€r hos ad för att se om man kan leva med denDen lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Ăven om man aldrig anvĂ€nder den.![]()
Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Ăven om man aldrig anvĂ€nder den.![]()
Nej. Den hör nog hemma pÄ lÀder. Men tack för att du provade. Hade sjÀlv funderat pÄ hur det skulle se ut.Navitimern pÄ gummi var ingen hit
![]()
![]()
Visst skulle man kunna anvÀnda den röda visaren som "dygnsvisare"? Dvs om klockan visar 6 skulle den röda kunna visa 18 om det Àr kvÀllstid. PÄ sÄ sÀtt kan jag motivera det med att jag Àr dygnsblind pÄ helgerna![]()
Den hade jag ocksÄ gÀrna velat "lÀgga rabarber" pÄ! SÄ fantastiskt rÀtt!![]()
Myser med nyförvÀrvet.
FÄr, igen, skylla pÄ min efterblivenhet. Aldrig tidigare ens sett den som ett alternativ pga gmt men det hÀr förÀndrar ju alltDet Àr sÄ man kör nÀr man inte vagabondar.
Gmt vill man ju ha!
FÄr, igen, skylla pÄ min efterblivenhet. Aldrig tidigare ens sett den som ett alternativ pga gmt men det hÀr förÀndrar ju allt
Som östgöte Àr man ju van vid att alla tycker man lÄter helt jÀvla trög sÄ inget nytt pÄ den fronten direkt.
SÄ lÀnge du inte Àr frÄn Blekinge Àr det lugnt.