0-500
Silver
SÄ snyggBlev med Breitling igÄr efter att ha varit utan i ett Är (hur jag nu klarade det!?) kÀnns gött!
NÄgon som har ett pro 1 gummi liggandes som inte anvÀnds? Eller kanske ett ocean racer?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ snyggBlev med Breitling igÄr efter att ha varit utan i ett Är (hur jag nu klarade det!?) kÀnns gött!
NÄgon som har ett pro 1 gummi liggandes som inte anvÀnds? Eller kanske ett ocean racer?
![]()
HÀrligt! DÄ ser vi fram emot rejÀlt med soliga hÀrliga bilder pÄ BrattenResan slutade i Spanien. Nu sitter man pÄ en terrass i Marbella och det Àr 24 grader
![]()
MÄste nog skaffa ett sÄnt till min ser jag! SnyggtSitter hÀr i soffan och Àr sÄ nöjd med Sjövargens nya klÀder. Grymt skön pÄ gummit. Och lÄset! Kan bara hÄlla med alla som pratar bra om detta viklÄs. Slog till pÄ ett i titan. Fick ett vÀldigt bra pris pÄ gummit och lÄset, sÄ i slutÀndan sÄ var inte prisskillnaden mot ett i stÄl sÄ stor.
![]()
![]()
Grymt bra start mÄste jag sÀgaMin första Breitling .....
![]()
Tack - bÄde snygg och lÀttGrymt bra start mÄste jag sÀga
Grattis !!
Tack - bÄde snygg och lÀtt![]()
Kan du lÀgga upp en bild dÀr man ser lÀnken bÀttre?
Ăr det behandlat stĂ„l eller titan?
Snygg! SÄg svart ut pÄ första bilden.Titan .....
![]()
Tycker den vita aeron Àr riktigt finSnygg! SÄg svart ut pÄ första bilden.
Bjuder pÄ en bild av min Aero
![]()
TackTycker den vita aeron Àr riktigt fin.
Den kommer antagligen aldrig Äka pÄ min under mitt Àgande igenMer Aerospace! FrÄgan Àr om lÀnken Äker pÄ igen nÄgon gÄng.....
![]()
Grattis till din fina Nya BratteMin första Breitling .....
![]()
AD, ebay, chrono24Var kan man vÀnda sig om man söker original Breitling gummiband? Söker svart till 18 mm. NÄgra förslag?![]()
Okej, tack för svar! Vad gĂ€ller eBay har jag hört att folk ibland Ă„ker pĂ„ replicas etc. Ăr det vanligt för Breitling-tillbehör ocksĂ„?AD, ebay, chrono24![]()
Du har hört rĂ€tt. Jag Ă„kte pĂ„ en nit nĂ€r jag köpte en törnlĂ„s. Men gĂ„ in till AD hyfsade priser endĂ„ pĂ„ gummibandOkej, tack för svar! Vad gĂ€ller eBay har jag hört att folk ibland Ă„ker pĂ„ replicas etc. Ăr det vanligt för Breitling-tillbehör ocksĂ„? @BasOmega
AjdÄDu har hört rÀtt. Jag Äkte pÄ en nit nÀr jag köpte en törnlÄs. Men gÄ in till AD hyfsade priset endÄ pÄ gummibandjag gör inte om misstaget iaf !
Den lÀnken sÄg riktigt bra ut!
MÄste ÀndÄ sÀga att Breitling kan bygga lÀnkar. Dock slÄr inget gummit med viklÄs, solklar favorit för mig.![]()
![]()
VÀlkommen i gÀnget!Min första Breitling .....
![]()
Gmt oooooh
MÄste ÀndÄ sÀga att Breitling kan bygga lÀnkar. Dock slÄr inget gummit med viklÄs, solklar favorit för mig.![]()
![]()
Mer gmt Ă„t folket!Gmt oooooh![]()
Satan sÄ fin den var!Onekligen svÄrt att inte hÄlla med...