• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Onekligen svÄrt att inte hÄlla med...:cigar:
Mer gmt Ă„t folket!
Snart en ”klubb i klubben”:happyhappy:
FC53947E-99D2-4403-9400-485A2851FFD1.jpeg

IMG_8946.JPG
FÄr ocksÄ bjuda pÄ en (tvÄ veckor gammal) bild pÄ min nya ögonsten. Croc med viklÄs, köpte Àven med ett grÄtt militarystrap för att kunna byta stil. Hade en SOH 46 tidigare, sökte ngt mer dressat och tyckte jag fick det! Trevlig helg alla klocksnackare!

IMG_8946.JPG
FÄr ocksÄ bjuda pÄ en (tvÄ veckor gammal) bild pÄ min nya ögonsten. Croc med viklÄs, köpte Àven med ett grÄtt militarystrap för att kunna byta stil. Hade en SOH 46 tidigare, sökte ngt mer dressat och tyckte jag fick det! Trevlig helg alla klocksnackare!
VÀldigt stilig grattis ! Har du bild med militarystrap pÄ?
NÄgon som vet varför Breitling kör med ett B ist för loggan pÄ tavlan?

UrsÀkta en okunnig: men Àr det inte 24 h visning pÄ GMT-armen? I sÄ fall kan du ju stÀlla den pÄ svensk tid, men med 24-tinmarsvisning. Inte helt fel, en trevlig feature ...
En dum frÄga hörrni.... finns det nÄgon modell i samma mÄt och utseende som Avenger GMT men utan GMT-handen?

Den Àr ju sjukt lÀcker men kÀnns jÀvligt töntigt med gmt eftersom att jag sÀllan reser till andra tidzoner...

avenger_ii_gmt.png

Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Även om man aldrig anvĂ€nder den.:)

Det Àr ju sÄ man hÄller reda pÄ om det Àr förmiddag eller eftermiddag;)

Nu börjar den igen. Gummisjukan. Var det för typ tvÄ Är sedan dÄ det tog ca 40sek innan ett Breitling viklÄs frÄn köp och sÀlj.
Haha verkligen. Snart lÀgger jag ut mitt vanliga gummi med törnlÄs samt Ett extra törnlÄs pÄ K&S, men inte Àn!

Var nÀra att bestÀlla de svartgula gummit men fick hejda mig dÄ priset drog ivÀg alldeles för mycket:)

UrsÀkta en okunnig: men Àr det inte 24 h visning pÄ GMT-armen? I sÄ fall kan du ju stÀlla den pÄ svensk tid, men med 24-tinmarsvisning. Inte helt fel, en trevlig feature ...
StÀmmer bra. Jag menade bara att det Àr snyggt oavsett om han nÄgonsin kommer att anvÀnda den. Pricken över i sÄ att sÀga.

Tillbaka
Topp