Onekligen svÄrt att inte hÄlla med...
Snart en âklubb i klubbenâMer gmt Ă„t folket!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Onekligen svÄrt att inte hÄlla med...
Snart en âklubb i klubbenâMer gmt Ă„t folket!
VÀldigt stilig grattis ! Har du bild med militarystrap pÄ?FÄr ocksÄ bjuda pÄ en (tvÄ veckor gammal) bild pÄ min nya ögonsten. Croc med viklÄs, köpte Àven med ett grÄtt militarystrap för att kunna byta stil. Hade en SOH 46 tidigare, sökte ngt mer dressat och tyckte jag fick det! Trevlig helg alla klocksnackare!![]()
Vad fick dom fixa pÄ denna dÄ ?Hemkommen frÄn Breitling efter garantiÀrende
![]()
UrsĂ€kta en okunnig: men Ă€r det inte 24 h visning pĂ„ GMT-armen? I sĂ„ fall kan du ju stĂ€lla den pĂ„ svensk tid, men med 24-tinmarsvisning. Inte helt fel, en trevlig feature ...Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Ăven om man aldrig anvĂ€nder den.![]()
Mer Aerospace! FrÄgan Àr om lÀnken Äker pÄ igen nÄgon gÄng.....
![]()
Timvisaren för Kronografen centrerade inte riktigt vid nollning men nu Àr allt i sin ordning igen efter kÀrlek frÄn BreitlingVad fick dom fixa pÄ denna dÄ ?
//Simon
UrsÀkta en okunnig: men Àr det inte 24 h visning pÄ GMT-armen? I sÄ fall kan du ju stÀlla den pÄ svensk tid, men med 24-tinmarsvisning. Inte helt fel, en trevlig feature ...
En dum frÄga hörrni.... finns det nÄgon modell i samma mÄt och utseende som Avenger GMT men utan GMT-handen?
Den Àr ju sjukt lÀcker men kÀnns jÀvligt töntigt med gmt eftersom att jag sÀllan reser till andra tidzoner...
![]()
Den lilla visaren gör ju tavlan sjukt trevlig att titta pĂ„. Ăven om man aldrig anvĂ€nder den.![]()
Inte sĂ„ lĂ„ng vĂ€ntan vĂ€l? Mitt kom pĂ„ nĂ„n dag frĂ„n TP till ADân.Kommer nog ta ett tag innan denna klockan Ă„ker avfĂ„tt bestĂ€llt ett svart viklĂ„s med gummi, sĂ„ nu börjar den eviga vĂ€ntan
![]()
Ă tminstone en vecka skulle det ta!Inte sĂ„ lĂ„ng vĂ€ntan vĂ€l? Mitt kom pĂ„ nĂ„n dag frĂ„n TP till ADân.
gummit Àr sÄ bra pÄ Breitling att ett av mina ingÄngsvÀrden nÀr man tittar pÄ andra mÀrken Àr om de har bra oemgummin med viklÄs.Kommer nog ta ett tag innan denna klockan Äker avfÄtt bestÀllt ett svart viklÄs med gummi, sÄ nu börjar den eviga vÀntan
![]()
Ja, alla verkar vara sjukt nöjda med gummi och viklÄs, sÄ jag var bara tvungen att haka pÄgummit Àr sÄ bra pÄ Breitling att ett av mina ingÄngsvÀrden nÀr man tittar pÄ andra mÀrken Àr om de har bra oemgummin med viklÄs.
Nu börjar den igen. Gummisjukan. Var det för typ tvÄ Är sedan dÄ det tog ca 40sek innan ett Breitling viklÄs frÄn köp och sÀlj.Ja, alla verkar vara sjukt nöjda med gummi och viklÄs, sÄ jag var bara tvungen att haka pÄ![]()
Aj dÄà tminstone en vecka skulle det ta!
Haha verkligen. Snart lÀgger jag ut mitt vanliga gummi med törnlÄs samt Ett extra törnlÄs pÄ K&S, men inte Àn!Nu börjar den igen. Gummisjukan. Var det för typ tvÄ Är sedan dÄ det tog ca 40sek innan ett Breitling viklÄs frÄn köp och sÀlj.
Vet att Jarl Sandin i Gbg fÄr leveranser frÄn Breitling pÄ tisdagar och torsdagar.Aj dÄDe kanske samlar ihop alla bestÀllningar och kör en "veckoorder"? Den som vÀntar pÄ nÄt gott .......
![]()
Hos EriksonŽs (Sundbyberg) lÀt det bara som om att "vi kan kanske fÄ hem det till i morgon, i vÀrsta fall övermorgon".Vet att Jarl Sandin i Gbg fÄr leveranser frÄn Breitling pÄ tisdagar och torsdagar.
StÀmmer bra. Jag menade bara att det Àr snyggt oavsett om han nÄgonsin kommer att anvÀnda den. Pricken över i sÄ att sÀga.UrsÀkta en okunnig: men Àr det inte 24 h visning pÄ GMT-armen? I sÄ fall kan du ju stÀlla den pÄ svensk tid, men med 24-tinmarsvisning. Inte helt fel, en trevlig feature ...
Kommer bli jÀvligt bra..Kommer nog ta ett tag innan denna klockan Äker avfÄtt bestÀllt ett svart viklÄs med gummi, sÄ nu börjar den eviga vÀntan
![]()
Typ 200:- frÄn Weston watch straps, Hadley-Roma. Kompletterat med ett Breitling spÀnne frÄn Klockmaster Globen för 450:-En 100-procentig kombo
Vad kostar de dÀr bandet?
Ytterligare en insjuknad i gulfeber. HÀrligt! SÄ lÀnge det knappt gÄr att fÄ tag pÄ Divingstars sÄ duger en bratte fint va?Gult Àr inte fult!
![]()
Japp Jens, dÄ duger det gott!Ytterligare en insjuknad i gulfeber. HÀrligt! SÄ lÀnge det knappt gÄr att fÄ tag pÄ Didingstars sÄ duger en bratte fint va?![]()