VCalmen
Basic
![]()
Funtar pÄ en sÄn hÀr semesterklocka galore. What say you?
Jag mÄste klanka ner pÄ nÄgot, och det Àr just den sortens gummi. Gillar det helt slÀta mycket bÀttre, men klockan. Wow
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Funtar pÄ en sÄn hÀr semesterklocka galore. What say you?
Personligen Àr hersheyt det som lyfter, det slÀta Àr inte min bag.Jag mÄste klanka ner pÄ nÄgot, och det Àr just den sortens gummi. Gillar det helt slÀta mycket bÀttre, men klockan. Wow![]()
Avenger chrono M1. FöregÄngaren till Avenger Seawolf chrono men i titan. Superquartz, 1000 m wr, uv-fungerande kronograf, regattatimer. Sjukt toolig!Skön modell, inte sett den tidigare. Vad har sen för ref? Kör...
Neeeeej! Gummit med texten Àr det tyngstasteJag mÄste klanka ner pÄ nÄgot, och det Àr just den sortens gummi. Gillar det helt slÀta mycket bÀttre, men klockan. Wow![]()
SkÄlar för min första Breitling.
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
Schnöckt!SkÄlar för min första Breitling.
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
Sweet! Grattis!SkÄlar för min första Breitling.
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
KnÄpade ihop ett band till Colten ikvÀll, med lite överblivet lÀder. Tjockt som ett duntÀcke blev det, fodrat med babymjukt getskinn...
Funkar det..?
![]()
![]()
Grattis!!!SkÄlar för min första Breitling.
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
KÀnde pÄ en sÄdan hos en ad i Gbg. Riktigt fin.UtseendemÀssigt sÄ tycker jag om den vÀldigt mycket, har inte kÀnt pÄ den men just den svarta tavlan Àr snygg. LÀngtar till jag börjar jobba sÄ att jag inte bara behöver drömma!
![]()
Bild tagen frÄn Watchuseek.
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
KnÄpade ihop ett band till Colten ikvÀll, med lite överblivet lÀder. Tjockt som ett duntÀcke blev det, fodrat med babymjukt getskinn...
Funkar det..?
![]()
![]()
En stÄlfisk frÄn -05.
![]()
Kan man gÄ ur den utan avprogrammering?VÀlkommen till sekten!
Jag har dÄ aldrig hört talas om nÄgon lyckad avprogrammeringKan man gÄ ur den utan avprogrammering?![]()
Breitling gÄr mot strömmen och lÄter Navitimern bli Ànnu större. En Navitimer 01 i 46mm, dvs med egna 01-verket och nÄgot sÄ ovanligt som glasbaksida. Den Àr dÄ lika stor som Navitimer World med Etaverk, men Navitimer GMT, 1461 och QP Àr hela 48mm.
Den mindre varianten Navitimer 01 Àr pÄ 43 mm vilket kÀnns bÀttre. För 10 Är sedan var de 39mm.
![]()
![]()
KÀnns verkligen i största laget. Kostnad ca 75k.
![]()
Den mindre 43mm
![]()
Jag föredrar min gamla frÄn -66, manuell och utan datum.
Kan man gÄ ur den utan avprogrammering?![]()
Inget som inte tvÄ korslagda Rolex klarar av?For life, lite som scientologerna... om du skulle avyttra din bratte kommer du omges av ett dussintal obehagliga mÀnniskor med blÀnkande chronomater och obehagliga, vattniga blickar. Det Àr lika bra att behÄlla bratten.
JÀklar vilken hÀrlig present! Kristofer mÄste va en sjukt grym snubbe. [emoji1][emoji106]![]()
![]()
![]()
Grattis pÄ födelsedagen Kristofer, önskar Kristofer...fast en dag för tidigt men jag orkade inte vÀnta...
![]()
![]()
![]()
Grattis pÄ födelsedagen Kristofer, önskar Kristofer...fast en dag för tidigt men jag orkade inte vÀnta...