• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Lite bilder frÄn min svarta Chronomat-samling:
1. Bumblebeen Àr en trevlig modell! SÄg att jag missade en blÄ skyddsplast nÀr jag tog bilden. @yonsson var med pÄ samma tillstÀllning nÀr jag hÀmtade den.
2. En Raven finns ocksÄ hos mig.
3. Chronomat Blacksteel med sina fyrkantiga sub-dails Àr ocksÄ lite speciell.
4. Till sist min Chronomat GMT
sIMAG0975.jpg

Breitling Chronomat Raven 44 (2).jpg

Breitling Chronomat blacksteel 44 01.jpeg

Chronoma GMT.jpg

Hej
Du har bra smak ser jag lÀgger upp bilder pÄ mina dÄ jag har fÄtt den B01 44 (Gul) likadan som du har. :) :cigar:
Synd att Breitlings lagersaldo var pÄ noll pÄ RAVEN 44 :( Detta kan ev lösa sig om man har tur :D
Snart har jag 2 svarta och 1 i guld/stÄl av denna modell

@yonsson Vad har du för info ang military strapsen ? DÄ du skrev Har lÀst en del negativt om kvallen pÄ militÀrgummina (dela gÀrna med dej) :)
Det jag har mÀrkt pÄ den jag har nu sÄ att den Àr lite taggig i tyget efter lite anvÀndning tycker jag

//Simon

Hej
Du har bra smak ser jag lÀgger upp bilder pÄ mina dÄ jag har fÄtt den B01 44 (Gul) likadan som du har. :) :cigar:
Synd att Breitlings lagersaldo var pÄ noll pÄ RAVEN 44 :( Detta kan ev lösa sig om man har tur :D
Snart har jag 2 svarta och 1 i guld/stÄl av denna modell

@yonsson Vad har du för info ang military strapsen ? DÄ du skrev Har lÀst en del negativt om kvallen pÄ militÀrgummina (dela gÀrna med dej) :)
Det jag har mÀrkt pÄ den jag har nu sÄ att den Àr lite taggig i tyget efter lite anvÀndning tycker jag

//Simon
Att tyget slÀpper frÄn gummit, framförallt efter bad.

SÄ pass jag har inte badat med den jag har men tvÀttat av den i ljumet vatten.
I den pris klassen ska dessa ju hÄlla för ett bad o_O
KÀnner du till nÄgon som fÄtt sitt utbytt pÄ att detta problem ?

//Simon
Nej, inte personligen. Har bara lÀst mig till det sÄ ta det med en nypa salt.

MÀnniskor utan hjÀrna kör bilar med stjÀrna

ok tack,
varmt vÀlkommen till breitlingtrÄden .
Haha cool att hoppa pÄ PCB och hans Merca direkt. :D
SÀger sÄ hÀr...de jag kÀnner till som kör/körde Merca Àr PCB och Jokso. SÄ man kanske ska passa sig? :cigar:

Det finns Ă€ven ett gammalt tyskt talesĂ€tt: ”Under puberteten BMW, efter puberteten Mercedes Benz.” :D

Haha cool att hoppa pÄ PCB och hans Merca direkt. :D
SÀger sÄ hÀr...de jag kÀnner till som kör/körde Merca Àr PCB och Jokso. SÄ man kanske ska passa sig? :cigar:

Det finns Ă€ven ett gammalt tyskt talesĂ€tt: ”Under puberteten BMW, efter puberteten Mercedes Benz.” :D
Idag gled man fram pÄ den norrlÀndska motorvÀgen i sin premiumtysk .
IMG-2223.JPG

Tillbaka
Topp