• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nu kan jag Àntligen posta hÀr igen!

661311F6-B4DB-488B-9D87-9DAF53035D13.jpeg

Skönt att vara tillbaka! :D
Hade du sÄlt allt annat? :cool:
Nu blandar jag alltid ihop vilka brattar som du och Ministern har med varandra, men hade inte du bÄde Leo med UTC och en gammal Chronomat?

Varför ingen Leo dÄ? Det Àr en E13360. Det Àr den modellen som kallas Leo och bars av Leo, precis som vissa Daytona kallas Newman, gmt sophia loren etc. Kul smeknamn mÄste Àven vi bratteÀgare fÄ ha.

Just hans band Àr det ingen som kommer ha för ingen lÀr vilja förstöra och mÄla pÄ en oem för 2000 spÀnn. ;)

Ja, och det hÀr Àr Vice Testarossan fast röd.
1984-ferrari-testarossa-44_600x0w.jpg

• Like
Reactions: PCB
Inte direkt jÀmförbart. JÀmför istÀllet med samma ting som newman, loren, mcqueen etc. En newman kallas en newman oavsett strap.
Kul neggoinstÀllning. HÀr Àr man glad över sin nya Leo man varit utan i tio Är...

Nej, men kör men en brun-svart krokodil du. Hur mÄnga brun-svarta krokodiler har du sett?

Tycker den Àr jÀttefin, bry dej inte om den elaka Norrmannen, han Àr nog bara bitter för att hans BMW sitter fast i nÄn snödriva:)

Jag tror att det Àr för solen inte skiner dÄ lÀnge i Lappland under vinter halvÄret ;) sen isbjörnana Àr pÄ hugget :D hehe men detta Àr bara en teori ;)

//Simon

• Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp