Hade du sÄlt allt annat?Nu kan jag Àntligen posta hÀr igen!
![]()
Skönt att vara tillbaka!![]()
Nu blandar jag alltid ihop vilka brattar som du och Ministern har med varandra, men hade inte du bÄde Leo med UTC och en gammal Chronomat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade du sÄlt allt annat?Nu kan jag Àntligen posta hÀr igen!
![]()
Snygg som f#n kan tillÀggas. Grattis.Nu kan jag Àntligen posta hÀr igen!
![]()
Varför ingen Leo dÄ? Det Àr en E13360. Det Àr den modellen som kallas Leo och bars av Leo, precis som vissa Daytona kallas Newman, gmt sophia loren etc. Kul smeknamn mÄste Àven vi bratteÀgare fÄ ha.
Just hans band Àr det ingen som kommer ha för ingen lÀr vilja förstöra och mÄla pÄ en oem för 2000 spÀnn.![]()
haha , du har en poÀng, sÀtter pÄ en gryta popcorn och lÄter er reda ut dettaJa, och det hÀr Àr Vice Testarossan fast röd.
![]()
Snyggt med vit tavla![]()
Var lite velig till valet av vit tavla dÄ jag tidigare endast haft svart och blÄ, men ibland ska man vÄga
haha , du har en poÀng, sÀtter pÄ en gryta popcorn och lÄter er reda ut detta![]()
Inte direkt jÀmförbart. JÀmför istÀllet med samma ting som newman, loren, mcqueen etc. En newman kallas en newman oavsett strap.Ja, och det hÀr Àr Vice Testarossan fast röd.
![]()
![]()
Var lite velig till valet av vit tavla dÄ jag tidigare endast haft svart och blÄ, men ibland ska man vÄga
Han har inget sÄnt. Han har ett tjockare paddat mörkare skinnband som sannolikt Àr ett breitling oem med mÄlade sömmar. Diskuterades mkt för tio Är sen. Ser precis ut som det.Dumt att köpa ett brunt....
![]()
Inte direkt jÀmförbart. JÀmför istÀllet med samma ting som newman, loren, mcqueen etc. En newman kallas en newman oavsett strap.
Kul neggoinstÀllning. HÀr Àr man glad över sin nya Leo man varit utan i tio Är...
Orka hÄlla pÄ. Vad Àr problemet?Nej, men kör men en brun-svart krokodil du. Hur mÄnga brun-svarta krokodiler har du sett?
Fett snygg , funderar pÄ denNu kan jag Àntligen posta hÀr igen!
![]()
Tycker den Àr jÀttefin, bry dej inte om den elaka Norrmannen, han Àr nog bara bitter för att hans BMW sitter fast i nÄn snödrivaOrka hÄlla pÄ. Vad Àr problemet?
Orka hÄlla pÄ. Vad Àr problemet?
Tycker den Àr jÀttefin, bry dej inte om den elaka Norrmannen, han Àr nog bara bitter för att hans BMW sitter fast i nÄn snödriva![]()
Tycker den Àr jÀttefin, bry dej inte om den elaka Norrmannen, han Àr nog bara bitter för att hans BMW sitter fast i nÄn snödriva![]()
NÀ fred.Det Àr vÀl ingenting att bli sur över tÀnker jag.
Fast? Lite spÄrigt pÄ eftermiddagen bara. Eller som ni skulle kalla det: snökaos.
![]()
vet inte ,Ă€r lite suddigt genom dom dĂ€r BMW rutorna,,, inte AR safir direkt,synd verkar vara fina omgivningar annars.Ăr du skarpsynt sĂ„ ser du Kebnekaise i bakgrunden. (PĂ„ min bild alltsĂ„)
Hade du sÄlt allt annat?
Nu blandar jag alltid ihop vilka brattar som du och Ministern har med varandra, men hade inte du bÄde Leo med UTC och en gammal Chronomat?
Fett snygg , funderar pÄ den![]()
to late,,,Den Àr kalasbra! Ett alternativ kan ju annars vara Leon som ligger pÄ köp/sÀlj hÀr pÄ KS.
Jag hade en Colt och en Leo med UTC. Nu Àr det Banditen som gÀller!![]()
För jÀkla mumsig tavla den dÀr matta! Och vÀlkommen tbxNu kan jag Àntligen posta hÀr igen!
![]()
den e riktigt cool,,,tycker du ska ta och skryta rejÀlt om den i nÀsta poddJag hade en Colt och en Leo med UTC. Nu Àr det Banditen som gÀller!![]()